Zaterdag +- 15u E40 Erembodegem

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zaterdag +- 15u E40 Erembodegem

• Maker
    Discussie
  • Een prachtige grijs-oranje 911 997GT3 die na een slippertje zich netjes met de neus in de andere richting op de pechstrook parkeerde.
    Zonde van de schade voor en achteraan :-S
    Iemand die we kennen ?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Misschien goed voor de bestuurder dat het om een RS model ging .
      Deze hebben in elk geval de rolbeugel die extra bescherming geeft .
      En op zo’n wagen zal ofwel een omnium zitten en zoniet (reden en uitleg hebben we in het verleden gehad) is dit een ingecalculeerd verlies van iemand waar het niet zo’n extreme financiele kater zal achterlaten

[quote=”cvvracing”:3vqnu44v]Kennissen van mij hebben deze ook zien staan. Wss iets te traag opgetrokken op de oprit 😆 😆 [/quote]

‘t was op het kaarsrecht stuk dat lichtjes naar beneden gaat richting Gent (en voorzien van fluisterbeton dat met vriesweer verraderlijk gladjes kan liggen) midden tussen oprit Affligem en Aalst. Voet wellicht effe uitgeschoten op gaspedaal 😉 )
        Zonde in elk geval….

men heeft het mij ook verteld…ik ken de omstandigheden niet maar jammer dat het in zo’n weersomstandigheden moet gebeuren…had misschien kunnen voorkomen worden

Kennissen van mij hebben deze ook zien staan. Wss iets te traag opgetrokken op de oprit 😆 😆

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.