Zeal Skibril

Home Forum Zeverhoekje Zeal Skibril

• Maker
    Discussie

• rjf

Weet niet of er hier nog ski fanaten zitten ?

Kwam toevallig volgende reclame tegen voor een nieuwe Zeal skibril met geïntegreerd digitale display. How cool is that ? 😯

Youtube

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • rjf

Stoort het niet teveel tijdens het skiën, lijkt me toch makkelijk om afgeleid te worden … ? :mrgreen:

Yep bestaat sinds eind vorig jaar. Als gepassioneerd skiëer heb ik mij vorig jaar in December eentje aangeschaft in St-Anton.
          Werkt perfect.

De Zeal Skibril heeft GPS en is dan ook de eerste skibril uitgerust met dergelijk systeem van oog gps communicatie. De display geeft hoogte, snelheid, temperatuur, odometer, gps, tijds informatie, heeft een stop watch en bluetooth. Het geintegreerde gps design is helm compatible en is ook anti-fog.

Ik was al langer op zoek naar informatie ivm snelheid op ski’s en afstanden die worden afgelegd op ski’s. Dit was dus waar ik al lang naar op zoek was vandaar mijn aankoop. Je kan alle gegevens ook doorzenden naar je PC of GSM.

Ik heb 325 euro betaald, weet niet of je hem in België kan kopen maar vast wel op internet.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.