Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,267)
  • Wim

Zo te zien een zij, want zit er nog in als ik het goed zie.

😯

perte.jpg

🙁

Bob de Inbrekert …

… en dan mag em nog van geluk spreken dat niet z’n hele motorkap moet herspoten worden

McAnnLogo.jpg

schandalig!!! Er is wel geknoeid met de tijd denk ik want plots verschijnt er een geel bord linksonder

Klungelende autodief snijdt gat in dak van Porsche cabrio

Ive

Had het ook net gezien en wou t hier posten. Je was met voor Bladerunner :applaus: :happydance:
                  Wel straf dat hij er een hele tijd mee bezig is en niemand de politie verwittigde. Nochthans passanten genoeg zo te zien.
                  Héél erg hoe de maatschappij tegenwoordig evolueert 😳
                  Ben beschaamd in hun plaats

Of het een mooie Porsche is laat ik in het midden maar t’is in elk geval erg.

Nürburgring Compilation 2015 – Nordschleife Touristenfahrten

Als hij zijn boom snoeit kan hij er nog 20 000€ van vragen (evolutie prijzen) 😀

veiligheidsgordels waren in die tijd helaas nog geen gewoonte … 😯

crash356.jpg

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.