Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,267)
  • Wim

Zo te zien een zij, want zit er nog in als ik het goed zie.

0

😯

perte.jpg

🙁

0

Bob de Inbrekert …

0

… en dan mag em nog van geluk spreken dat niet z’n hele motorkap moet herspoten worden

McAnnLogo.jpg

0

schandalig!!! Er is wel geknoeid met de tijd denk ik want plots verschijnt er een geel bord linksonder

0

Klungelende autodief snijdt gat in dak van Porsche cabrio

0
                Ive

Had het ook net gezien en wou t hier posten. Je was met voor Bladerunner :applaus: :happydance:
                  Wel straf dat hij er een hele tijd mee bezig is en niemand de politie verwittigde. Nochthans passanten genoeg zo te zien.
                  Héél erg hoe de maatschappij tegenwoordig evolueert 😳
                  Ben beschaamd in hun plaats

0

Of het een mooie Porsche is laat ik in het midden maar t’is in elk geval erg.

0

Nürburgring Compilation 2015 – Nordschleife Touristenfahrten

0

Als hij zijn boom snoeit kan hij er nog 20 000€ van vragen (evolutie prijzen) 😀

0

0

veiligheidsgordels waren in die tijd helaas nog geen gewoonte … 😯

0

0

0

crash356.jpg

0
                                15 reacties aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.