Zeer erg voor die mooie Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zeer erg voor die mooie Porsche

• Dit onderwerp bevat 1,267 reacties, 149 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • 😥
    042.JPG

041.JPG

040.JPG

043.JPG

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,267)
  • Wim

[quote=”deepee” post=213931]
      staat die laadklep wat lager [/quote]

Dit was nu precies hetzelfde waar ik aan dacht toen ik filmpje zag.

indruk maken loopt dikwijls verkeerd af als ik zulke filmpjes zie, en niet alleen met Porsche rijders. :sleep:

Wim

Auto van papa even mogen gebruiken zeker. :think:
        Mag ven geluk spreken dat hij eerst een 20 tal meter door de sloot gleed alvorens de duiker tegen te komen, anders had het wel eens anders kunnen aflopen. 💡

Dat lag overduidelijk aan dieje Mercedes :censored: 😈 :what:
            Ne Porsche heeft toch altijd voorrang niet?

Deepee, mij deed het in de loop van de week al aan María de Villota denken.

Ik vroeg mij ook al af waarom die Magnus op slicks stond met zijn wagen.
              Voor zulke demo runs krijg je die toch nooit warm :think:

hij mag een paar knoopkes bij in de baard leggen van hemzelf en z’n :engeltje: bewaarder.
                men is nog volop bezig met het lossen van die trailer. staat die laadklep wat lager dan zat Magnus nu te kleurenwiezen met Paul Walker, Jules Bianchi en Ayrton Senna.

[quote=”RS Evo” post=212778]Mmm, niet om iemand schrik aan te jagen, maar de luchtgekoelde kunnen ook uitbranden…[/quote]

Op het industriepark Kalkoven te Leek (NL) is woensdagmiddag 26-08-15 even voor vijf uur een brand uitgebroken in een witte Porsche 911. Door onbekende oorzaak is de auto in brand gevlogen. Mensen van omliggende bedrijven kwamen al snel aanrennen met brandblussers om de brand te blussen, ook werd er met een brandslang over een muurtje bluspogingen gedaan. Helaas was dit niet voldoende om de brand helemaal te blussen. Toen de brandweer ter plaatse was hebben ze met 1 straal hoge druk het vuur volledig gedoofd. Na ongeveer een half uur kon de brandweer weer inpakken.

stilaan raakt meer bekend over de omstandigheden van Magnus’ crash

Twin Cities media personality Vineeta Sawkar told me she is thankful to be alive after a harrowing auto accident Monday.

Porsche enthusiast Magnus Walker was in Minneapolis giving rides to members of the media at an event celebrating the new location of the Porsche dealership, right next door to where it was on the Wayzata Boulevard frontage road. It’s too early to know if the StarTribune’s senior video host/reporter’s injuries are as serious as damage Walker did to the restored 1971 Porsche he was driving.

Patrick George, of jalopnik.com, wrote, “That will likely not buff right out” about the damage done to the vintage Porsche which can be viewed here: http://tinyurl.com/np5f6ng.

I caught up with Sawkar Tuesday as she was home recovering from “a bizarre and scary morning,” as she reported on social media.

“This guy, I don’t know why he was driving as fast as he was on that [frontage road],” Sawkar told me. “All we wanted was some nice video of him in his car, that he restored. It was bizarre. I’m just thankful I got out of it alive and no one else was hurt.”

Ive

Mààààààr die van jou is wel een héél ander verhaal (voor mij persoonlijk)
                        die vind ik qua uiterlijk en looks toch een stuk hoger dan de 277 hoor.

Heb hem al een paar keer IRL gezien, waaronder laatste keer aan Plage Caffée en is een verschijning die iedere keer mijn hart toch een slag doet overslaan ze.

[quote=”Ive” post=213527]jammer voor de Porsche, maar om nu te zeggen dat het zo’n super wagen was, heb ik toch mijn bedenkingen.
                          Uiteraard is hij gemaakt door een Icoon,
                          Uiteraard zal hij technisch wel volledig in orde zijn,
                          Maar ik vond toch een filmpje waarin duidelijk te zien is dat de binnenbekleding van de bestuurdersdeur met repen ductape aan mekaar hangt en dat de bestuurderszetel zijn beste tijd ook gehad heeft.
                          [/quote]

De 277 is een van zijn oude creaties
                          Dan ging het voornamelijk om te racen / rijden
                          Het cosmetische werd later pas belangrijk als ie begon door te krijgen dat anderen zijn creatie wel te pruimen vonden

Ps: als ik mij niet vergis heb ik op de mijne het zelfde onderstel & transmissie :driver: , maar cosmetisch is ie dan wel beter in orde :mrgreen:

Die is ook niet verloren denk ik, bij CCR hebben ze die in no time gerepareerd 😀 😀 . Magnus krijgt dat ook wel weer in orde, dus die 911 verschijnt wel weer op de weg :coolness:

Ive

jammer voor de Porsche, maar om nu te zeggen dat het zo’n super wagen was, heb ik toch mijn bedenkingen.
                              Uiteraard is hij gemaakt door een Icoon,
                              Uiteraard zal hij technisch wel volledig in orde zijn,
                              Maar ik vond toch een filmpje waarin duidelijk te zien is dat de binnenbekleding van de bestuurdersdeur met repen ductape aan mekaar hangt en dat de bestuurderszetel zijn beste tijd ook gehad heeft.
                              Hier duidelijk te zien op 0:35 bij het instappen

Zijn filmpjes zijn uiteraard legendarisch en knap gemonteerd, maar zet deze P gewoon in het straatbeeld geparkeerd, en velen zouden er gewoon voorbij lopen.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat ze hem niet op mijn oprit mogen parkeren :happydance: Ik ben er persoonlijk wel fan van.

Zou uitgeweken zijn voor tegenligger of zoiets… Héél jammer voor die erg mooie Porsche

vreemde omstandigheden blijkbaar !?
                                  zonder leedvermaak is nu “cruising my religion” omgedoopt tot “crashed redNblue pigeon”
                                  deze foto dus maar goed bewaren 😉

MagnusGarage.jpg

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,267)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.