zelfstandige

Home Forum Zeverhoekje zelfstandige

• Maker
    Discussie
  • als ik zelfstandige zou worden (in bijberoep),

vb masseur (jaja, lach maar, maar ik ben dat echt van plan….)

zou ik dan m’n 914’tje kunnen ,verhuren’ aan m’n eigen bvba ❓ ❓

en hoeveel zou ik daarvoor mogen rekenen ❓

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • er zijn er natuurlijk altijd die de belastingen een ietsje teveel als liefdadigheidsinstelling of sponsor beschouwen…

Ik ben 10 jaren zelfstandige geweest als hoofdberoep .
        Nu werk ik terug voor een baas .
        Ok , ik heb een superdeal uit de wacht kunnen slepen , maar ik weet in elk geval perfect wat ik nu netto overhoud en veel kleine zelfstandigen als ik was dromen daarvan .
        Daar buiten heb ik dat elke maand zeker , rustig of niet , zonder dat constante geboycotteer van zelfstanbdigen door vadertje staat .
        Voor mij hoeft het zelfstandig zijn niet meer .

mja, weet ik zo nog niet, heb de indruk dat ze toch altijd iets moeten schrappen om content terug huiswaarts te keren! 👿