Zetels laten bekleden

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Zetels laten bekleden

• Maker
    Discussie
  • Ik heb een klein vraagje.
    Ik heb recent turbo stoelen gekocht voor mijn 911, maar deze zouden opnieuw moeten bekleed worden in bruin leder.
    Kennen jullie goede adressen hiervoor, liefst in West-Vlaanderen eventueel Oost-Vlaanderen?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • @Jochen: bedankt voor de info. Ik heb reeds gebeld en zal eens langs gaan voor een offerte.

@Hendrik914
      : Ik vrees dat dit geen optie zal zijn gezien in de DD reeds leder interieur zit, toch bedankt voor de tip.

Weet niet of er bijzondere vereisten zijn voor je Porsche zetels, maar mijn ervaring is dat leasewagens goedkoop (ver onder de 1000 €) bekleed worden met leer. Een kleine toegeving om een stockwagen met foute zetels en bepaalde opties tijdig kwijt te raken. Toch mijn ervaring bij VW/Audi en Toyota. Als je dan toevallig een huurcontract voor een firmawagen voor de lange termijn ondertekent, al dan niet via de eigen firma of via een leasefirma, denk ik dat de meesten wel een andere wagen ( *porsche of Opel of …) tegen kostprijs willen mee onder handen nemen. Misschien is het zelfs voldoende gewoon klant te zijn met je andere wagen. Gewoon proberen zou ik zeggen.

Deca autobekledingen Drongen

Antoon Catriestraat 21

9031 Drongen

Tel. 09/227.67.09

Fax 09/227.92.63

Email: info@deca-autobekledingen.be

Openingsuren:

maandag tot donderdag

8.30 – 12u. en 13 – 18u.

vrijdag

8.30 – 12u. en 13 – 17.30u.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.