Zo, zo fout, maar toch…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Zo, zo fout, maar toch…

• Maker
    Discussie
  • Ben ik de enige die zo’n roof rack retecool vind? 8)

Eens beginnen rondkijken (dromen mag) en hier in Europa vind ik alleen roof racks voor een Kever.
    Verder gekeken, en Pedro 8) in Amerika maakt die krengen.
    $455 voor eentje. Ca va nog zou je denken, maar daar komt nog eens $400 shipping bij. Pedro voegde er wel aan toe dat de shipping eender bleef voor 1 of 2 racks, waarop ik Pedro prompt vroeg of die shipping ook eender blijft moesten er meerdere gekocht worden en of er dan nog iets aan de prijs af kon. Vandaar mijn vraag: zou iemand zoiets willen?

Natuurlijk is dit rackje iets wat totaal haaks staat op de Porsche filosofie, ik ga ‘t er ook niet opzetten om mee naar Stuttgart te rijden, ik weet dus wel alle nadelen, maar voor zo’n ritje in de omgeving, of om ‘m gewoon geparkeerd te zien staan in de garage vind ik dit echt de max.

Ik hoor het graag en als ik meer weet van Pedro over de prijzen meld ik me weer.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
  • Ive

Zo’n rekje op de motorklep vind ik nog véél vetter dan zo’n dakrek.
      Ik ken wel mensen die zelf eentje in mekaar geknutseld hadden, met triplexhout, maar niet voor op een *porsche
      Deze waren gemaakt voor kevers.

Vraag het ‘m eens. De goeie zijn van inox :up:

misschien wel, en ik ben schrijnwerker :D, ik zal het hem morgen eens voorleggen wat hij eventueel daarvoor vraagt.

moet goed zelf te doen zijn
            beetje ijzer en bankirai hout nat maken en laten drogen in de juiste boog en vernissen.
            ik vindt het in ieder geval iets hebben. *luv

[quote=”youyou” post=194207]ik ken een ijzerwerker die ze zeker kan maken, indien je echt interesse hebt wil ik jullie wel samen brengen.[/quote]
              Ik heb zeker interesse, maar ik dacht voor een 3 a 400 Euro gediend te zijn. ‘t Gaat bij zo’n rack niet alleen over ijzerwerk, dat hout moet ook wat meebuigen, vernist zijn, mooi geschaafd, etc… Als die mens dat allemaal kan, graag.
              Otoh… Een beetje ijzerwerker flanst het ijzerwerk alleen toch voor 50 Euro in elkaar?

Dan is één van beiden niet eerlijk want Pedro stuurde deze foto door als een foto van één van zijn racks… 😕

XXX

Mush, de laatste foto is van 911 motorsport zelf.
                  De eigenaar is zo naar Noorwegen gereden om wat te gaan driften…
                  ‘t ja prijzen en hebbedingetjes…

ik ken een ijzerwerker die ze zeker kan maken, indien je echt interesse hebt wil ik jullie wel samen brengen.

Antwoord gekregen van Pedro! (Het 2e al vandaag, en dat op een zondag)
                      Van eventuele korting piepte hij niet. Hij zei wel dat er voor elk extra rack nog eens $75 shipping bij kwam.
                      Er van uitgaand dat niemand zo’n kooi op zijn 964 wil zal ik er dan ook maar mee stoppen. Het is dan toch veel geld voor wat je er maar mee doet.
                      Die bij 911motorsport zien er ook heel goed uit en daar ze gelegen zijn in Kontich zijn ze zelf op te halen, alleen kost het kleine rackje al 840.5 Euro, BTW in. Dus eigenlijk nog duurder dan onze Pedro.

Hij stuurde wel nog wat pics door…

911roofrack1266895817.jpg

911-912roofrackdecklidrack003.jpg

porscherr1.jpg

rack_06-768x1024.jpg

SmallRack5.jpg

Hij heeft ze naar eigen zeggen nog nooit verkocht voor op een 964, maar ik had ‘m gezegd dat de daklijn hetzelfde was dan een G- of F-model (klopt toch?).
                      De rackjes voor Kevers of T1’s zijn idd een pak goedkoper maar daar heb je niet de juiste kromming qua daklijn.

[quote=”Rocco” post=194200]

Ik vraag me af of er hier een wedstrijdje om ter hardst opvallen gaande is tussen Mush en PatrickB … :think: :popcorn: :engeltje:[/quote]
                        Daarvoor hebben we onze auto niet nodig hoor Rocco! :sarcastisch :mrgreen:

Zijn setje banden kan hij op de ducktail al kwijt deepee :happy:

Ik vraag me af of er hier een wedstrijdje om ter hardst opvallen gaande is tussen Mush en PatrickB … :think: :popcorn: :engeltje:

[quote=”Mushroom” post=194190]Ben ik de enige die zo’n roof rack retecool vind? 8) [/quote]

je bent niet de enige, maar wil vast mijn mening niet kennen (ik zeg ze toch want ik weet dat je kan zwijgen als vermoord: ik vind er geen hol aan)
                            dan moet alles navenant zijn. die auto heeft een halve rat-look en jouw murano niet.
                            dan zou ik nog eerder gaan voor zoiets en er ‘s winters en stel spijkerbanden op zetten, ofwel een deal sluiten met de CCCompany en er een oversized blik cola life op hangen.
                            dat groene matcht nog een beetje met je autokleur :happy:

vanaf de 3.2 klopt het plaatje visueel niet meer. als het er al een beetje netjes uitziet, dan is het op een pré impact met al een hele hoop chroom aan de auto zelf en het rek ook in chroom; en dan het rek zo dicht mogelijk tegen het dak aan zodat je ziet dat het echt custom made voor een porsche is en niet uit de auto5 of midas en eigenlijk dient voor een kever.

bandenrek964.jpg

Heb daar bij de krokodil ook al aan gedacht :up:

Op de 911 zou dat idd wel cool zijn, maar dan moet hij ook wel plat op zijn buik :popcorn:

image_2015-01-18.jpg

XXX

Oh ja, ga zeker niet naar hun website – http://911motorsport.be/ – en doe zeker het mapje ‘for sale’ niet open.
                                Da’s op eigen risico hé, neem maar een emmer bij de hand omde kwijl op te vangen 🙄

XXX

Mush, neem eens contact met 911 Motorsport in Kontich. Ik heb dat daar gezien op een zwart 11je uit de R Gruppe

http://911motorsport.blogspot.be/2010/09/vintage-style-roof-racks-for-porsche.html

Mega mooi hoor en geen transportkosten hé :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.