Zoek nieuwe originele Fuchsen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zoek nieuwe originele Fuchsen

• Maker
    Discussie
  • Zoek dus nieuwe originele Fuchsen in 9×16 ET 15.
    Iemand een idee waar ik deze kan vinden buiten bij Porsche zelf ?
    Liefst ergens online, site van Otto Fuchs vind ik niet onmiddellijk iets over de 16″ modellen.
    Design911.co.uk hebben iets dergelijks in de aanbieding maar weet niet of dit originele zijn 🙄

Linkje naar U.K.

Alvast bedankt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • Zal is horen zie, net teug uit verlof 8)

Merci voor de tip !

[quote=”Vsk996″ post=103889]@Gette
          Was ik wat handiger met computers had ik ineens de link erop geplaatst

Vriendelijke groeten[/quote]
          Is niet moeilijk hoor, je typt gewoon http://www.naam.be – That’s all 😀

@Gette
            Indien je nog op zoek bent bij Car Consult Seraign and Historic Car ligt er een zet met banden. Was ik wat handiger met computers had ik ineens de link erop geplaatst

Vriendelijke groeten

[quote=”cab 88″ post=102910]http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=90607[/quote]

Is 6 en 7J, die staan nu op de Porsche.
              Wel een mooie set tegen redelijke prijs.

Geert

Anoniem

🙁 balen!!! Ik vind nu persoonlijk 2200 euro wel belachelijk veel geld voor een setje velgen. Zeker als er nog werk aan is!!! Maar tja hoe zeldzamer, hoe duurder zeker.. Veel succes met je zoektocht!!!

Wim

Dat is onzin denk, want ze zeiden tegen mij: als je klanten hebt mag je deze altijd contact op laten nemen met ons.
                    Dus weet niet of je miujn naam gebruikt hebt, of die van Timo (CCR te Hulst)
                    Want daar staan we bij hun beter onder die naam bekend.

Evald is de enige van het spul daar die mij persoonlijk kent.

@ Wim heb zelf naar u gerefereerd in mijn mail, maar ik zal in een minder goeie schuif liggen bij hun zeker ..

@ Fabio, Ben zo dom geweest om bij Van Kessel een set te laten liggen toen ik daar was. 7 en 9 met zo goed als perfecte banden op. Zijn naar een Duitser gegaan heb ik later van Mario gehoord. Bij FG hebben ze een set liggen waar ze 2200 van vragen en die van een kromgetrokken turbolook komen. Die mogen ze houden 👿

Geert

Veel succes met je zoektocht.. Ze zijn heel moeilijk te vinden en als je ze vindt mag je zeker niet te lang twijfelen.

grtz

Wim

Graag gedaan, maar snap ik dus niks van. 🙄

Bellen ze ons op, en nu zouden ze er niet meet zijn…… raar.
                          Zouden die dan zo snel verkocht zijn aan iemand. 💡

Ja, die was ik al tegen gekomen 😉

@Wim
                            , in UK hebben ze enkel tijdelijk de fakers tegen goedkopere prijzen zoals aangegeven op hun site. Origineel is blijkbaar niet verkrijgbaar. Toch bedankt voor de tip !

Nog iemand tips ❓

[quote=”bully” post=102549]Altijd gaan voor de 7J voor en 8J of 9J achter, staat zoveel mooier 8)[/quote]

Daarom de vraag he ….. 😉

Altijd gaan voor de 7J voor en 8J of 9J achter, staat zoveel mooier 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.