Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 273)
  • XXX
      XXX

Kraakmooie (amerikaanse) cabrio…
        http://opcclassics.nl/auto/porsche-911-3-2-cabrio/

XXX
          XXX

Marc, toch gene 964, blijf toch bij de vele mooiere 911 ruzie … 😀

[quote=”porsche” post=103768]Er staat er eentje op die site voor 13.400 euro.
              Volgens de advertentie goede wagen, tot je verder leest:

[url=http://www.autozone.be/porsche_964_911-targa-36l/auto/detail.jsp?zoekId=2199693&locale=nl_BE]
              Rechts stuur[/url] :([/quote]

Die staat eral even op
              Maar ik zoek model 77-89

Er staat er eentje op die site voor 13.400 euro.
                Volgens de advertentie goede wagen, tot je verder leest:

[url=http://www.autozone.be/porsche_964_911-targa-36l/auto/detail.jsp?zoekId=2199693&locale=nl_BE]
                Rechts stuur[/url] 🙁

[quote=”porsche” post=103763]Oeps dat is heel snel, daarstraks was de wagen nog zichtbaar.

Het was de juiste link hoor, nu staat er:

“Deze tweedehands auto is niet langer beschikbaar”

Dus vermoedelijk verkocht hetgeen ik al vreesde gezien zijn staat en eerste eigenaar, dat kom je niet dikwijls meer tegen. Nu zo vlug had ik ook niet verwacht.[/quote]

Als die echt verkocht is is het heel snel,ik heb hem van de morgend niet zien staan, ik kijk bijna elke morgend naar nieuwe zoertjes op de gekende sites

Oeps dat is heel snel, daarstraks was de wagen nog zichtbaar.

Het was de juiste link hoor, nu staat er:

“Deze tweedehands auto is niet langer beschikbaar”

Dus vermoedelijk verkocht hetgeen ik al vreesde gezien zijn staat en eerste eigenaar, dat kom je niet dikwijls meer tegen. Nu zo vlug had ik ook niet verwacht.

[quote=”porsche” post=103760]Mooie en correcte wagens zijn meestal vlug weg.

De zoektocht is een deel van het plezier vind ik 😉

Dit is een prachtige 911 3.2 Targa, perfect in orde, eerste eigenaar, weinig km’s en onderhoudsboekje.
                      Staat sinds vanmorgen te koop. Gaat snel weg zijn vrees ik.

Klik hier[/quote]

Link werkt niet of is al verkocht

Mooie en correcte wagens zijn meestal vlug weg.

De zoektocht is een deel van het plezier vind ik 😉

Dit is een prachtige 911 3.2 Targa, perfect in orde, eerste eigenaar, weinig km’s en onderhoudsboekje.
                        Staat sinds vanmorgen te koop. Gaat snel weg zijn vrees ik.

Klik hier

Kan een moderator dit verwijderen, begrijp niet waarom mijn bericht plots dubbel werd gepost.

[quote=”bully” post=103462][quote=”Mikey” post=103418][quote=”bully” post=102113]klikhierop Blijf het een mooie optie vinden.

Nog niemand die deze wagen is gaan bekijken in NL?[/quote]Niemand van het nederlandseforum dus zou zelf even bellen en er een ritje voor maken ;)[/quote]

Lap terug opzoek, was al tijdje bezig met deze, maar niet rap genoeg geweest, met gevolg is deze verkocht aan iemand anders vandaag
                            😈

Hier kan je de auto laten keuren klikhierop 8 km verderop bij de porschedealer.

[quote=”Mikey” post=103521]Is wel raar dat deze wagen al zolang te koop staat niet?[/quote]Hoezo? Blijven liefhebbersauto’s. En ik ben op mijn zoektocht ook wel eens in Belgie belandt. Gewoon de rit er aan wagen en kijken wat voor gevoel je bij de auto hebt. Kijken-rijden-een aankoopkeuring elders-en kopen 😉

[quote=”bully” post=103462][quote=”Mikey” post=103418][quote=”bully” post=102113]klikhierop Blijf het een mooie optie vinden.[/quote]

Nog niemand die deze wagen is gaan bekijken in NL?[/quote]Niemand van het nederlandseforum dus zou zelf even bellen en er een ritje voor maken ;)[/quote]

Je hebt gelijk Bully maar het is voor mij 3u30 min rijden heen en weer, dat is nog niet zo erg maar ik ken er niet veel van. En iemand vinden die zover wil meerijden is moeilijk.
                                  Is wel raar dat deze wagen al zolang te koop staat niet?

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.