Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 273)
  • Wim

Je moet als test eens een boek in de cabrio op de achterzitjes leggen, en dit ook met een targa doen, en dan eens aan 120 op de snelweg gaan rijden. 💡

Heb 1x een rit in een Targa van Breda naar Hulst gereden, en was daar nu niet zo happy mee.
      Daarna gewisseld met vrouwke die in de cabrio van ons reed, en haar ervaring was hetzelfde als mijne.

Maar wie ben ik om over een model te discussiëren, gelukkig zijn er wel mensen die een targa appreciëren.

[quote=”cabrio wim” post=101128]Wat bedoel je de Targa beter voor de kids met open rijden of de cabrio.

Want in een targa zitten ze misschien iets beter, maar met dak eraf is geen pretje op de achterbank in een targa, dan kun je beter een cabrio hebben. :idea:[/quote]

We hebben rijtest gedaan met Targa en Cabrio en we hadden het gevoel dat de kinderen 3 en 5j veel minder last hebben van wind bij de Targa dan bij de Cabrio, en ook iets meer plaats
        Heb jij een andere ervaring?
        Ter info ik heb al meer dan 12j ervaring met Cabrio rijden met een Targa enkel de testrit van +/- 15min.

anders was het vermoedelijk Targa Wim geweest, nietwaar…? 😀

Wim

Wat bedoel je de Targa beter voor de kids met open rijden of de cabrio.

Want in een targa zitten ze misschien iets beter, maar met dak eraf is geen pretje op de achterbank in een targa, dan kun je beter een cabrio hebben. 💡

[quote=”stefx911″ post=101125]Vind persoonlijk een Targa mooier. en idd, mer ruimte voor de kids.
              Deze is anders wel scherp geprijsd[/quote]

Klopt, maar het open rijden is voor de kids ook veel aangenamer

Vind persoonlijk een Targa mooier. en idd, mer ruimte voor de kids.
                Deze is anders wel scherp geprijsd

[quote=”stefx911″ post=101116]Jaja, Philip is hier zeker bekend, kijk ook even onderaan de pagina 😉

Ga daar zelf op onderhoud en zeer tevreden van. Correcte kerel!
                  Let wel dat deze wordt verkocht in opdracht van klant.

Maar dit is wel een cabrio en je zocht toch een Targa?[/quote]

Ja klopt ik ben opzoek naar een Targa maar kreeg deze doorgestuurd van een forumlid, en dat was dan voor mij de gelegenheid om eens te horen wat jullie van Van Beurden vinden. 😀
                  En tja ik vind een cabrio mooier dan een Targa, maar de Targa is beter om kleine kinderen mee te nemen…

Je moet ook wel van die kleur houden, volgens mij geen originele voor een 3.2. Dus even goed gaan kijken hoe het herspuiten gedaan is. Maar inderdaad wel een heel scherpe prijs voor een cabrio!

Ik ben ook klant bij Vanbeurden. Zeer correct.

Jaja, Philip is hier zeker bekend, kijk ook even onderaan de pagina 😉

Ga daar zelf op onderhoud en zeer tevreden van. Correcte kerel!
                        Let wel dat deze wordt verkocht in opdracht van klant.

Maar dit is wel een cabrio en je zocht toch een Targa?

Ben wel opzoek naar een Targa, maar kreeg deze toegestuurd van een forumlid:

http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=117

Lijkt mij een zeer scherpe prijs, kent iemand garage van Beurden?

Ik zie het verband tussen de O-platen en nog geen 30 ook niet.

In sommige politiezones haalt men voertuigen met O-platen uit het verkeer. De in de huidige wetgeving vermelde beperkingen zijn voldoende gekend, zo veronderstel ik.

Naar mijn mening zijn er meer voordelen dan nadelen als je voertuig op normale nummerplaten staat.

[quote=”bladerunner” post=100950]Eén nadeel, met gesloten dak maakt hij veel windegeruis op de snelweg.[/quote]

Wij durven stout stellen dat een goed afgesteld targadak NIET “ruist”, ook niet op de snelweg.

:engeltje: 😈 :engeltje:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=100958]Mijne staat op O plaat omdat hij nog geen 30 jaar is en Di Rupo nog niet uit zijn beslissingsfaze zit qua nieuwe oldtimer regelgeving…
                                Hij is technisch in orde maar nu hoef ik niet naar de keuring. De arm der wet vindt het wel leuk om me met regelmaat staande te houden en te vragen wat ik aan het doen ben met mijn oudje,…
                                Terug inschrijven inderdaad best door de eigenaar laten doen.
                                Let erop dat hij een gelijkvormigheidsattest heeft :drink:[/quote]

Waarom O platen, omdat hij nog geen 30 is?
                                Ik heb nl deze wagen op het oog
                                http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=215564695

XXX

Mijne staat op O plaat omdat hij nog geen 30 jaar is en Di Rupo nog niet uit zijn beslissingsfaze zit qua nieuwe oldtimer regelgeving…
                                  Hij is technisch in orde maar nu hoef ik niet naar de keuring. De arm der wet vindt het wel leuk om me met regelmaat staande te houden en te vragen wat ik aan het doen ben met mijn oudje,…
                                  Terug inschrijven inderdaad best door de eigenaar laten doen.
                                  Let erop dat hij een gelijkvormigheidsattest heeft :drink:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.