- Dit onderwerp bevat 59 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 januari 2009 om 23:57
Beste Mensen,
Ik ben 18 jaar (ja jong!) ! Ik werk als politie inspecteur en ben op zoek naar een Porsche 911 (oldtimer), ik wil deze als classic laten inschrijven en dus de mogelijkheid hebben tot dagelijks gebruik. Ik wil mijn Porsche in eerste instantie als tweede wagen gebruiken! Moest het rijden me zo enorm meevallen overweeg ik zelfs mijn huidige wagen te verkopen! Maar met het comfort van een oldtimer wordt dit nog af te wachten. Plus dat ik dagelijks gebruik in de winter in België niet zo zie zitten ! Ik heb al wat informatie via Johan Dekens verschaft, waarvoor dank ! Haast heb ik absoluut niet, het zou wel zeer leuk zijn moest ik in de zomer met mijn Porsche kunnen rijden (dus rond juli) ! Maar als ik niet de perfecte vind dan blijf ik gewoon verder zoeken! Mijn interesse gaat uit naar een 911SC, ik denk dat dit het beste bij mijn voorkeuren past? Ben ik verkeerd, spreek me dan tegen! Ga ook eerst nog eens de bijbel van Peter Morgan lezen, misschien dat ik dan weer wat rijker aan info ben ! Hoewel het misschien tegensprekend is heb ik ook een liefde voor de cabrio versie! Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, zou het enorm erg vinden moest ik door mijn onwetendheid een kat in zak kopen ! De financiële middelen zijn er wel, maar ik denk persoonlijk dat ik nog niet goed besef wat het onderhoud van zo een oldie kost?
Mijn voorkeur voor kleuren: donkere kleuren (zwart, donkerblauw,…)
Wat ik absoluut niet mooi vind zijn de grote spoilers die op sommige modellen bevestigd zijn, zijn deze altijd zonder problemen te verwijderen? En welke versies hebben zo een elektrische spoiler, die opengaat? (die vraag stelde ik me al tijdje)!Groetjes Ben
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.