Zoektocht naar Porsche 912

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zoektocht naar Porsche 912

• Maker
    Discussie
  • Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een goede 912, maar het feit dat deze wagens als de “mindere” Porsches worden bestempeld maakt het blijkbaar nog moeilijker om een goed exemplaar te vinden. Indien jullie dus iets weten staan, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Groeten, Bert

PS: een goede vroeger 911 mag ook altijd, maar vrees een beetje voor het budget ;).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
    • [quote=”BC911″ post=102265]

De Gulf even verder in detail bekeken en is ook niet de juiste motor, volgens mij van een vroeger type met de 4 motorsteunen.[/quote]
      Lijkt me toch een zeer correcte prijs voor de wagen

Weet ik wel Wim, maar een half jaar vanaf wanneer te beginnen ;). En dan nog eens een half jaar voor de motor en andere mechaniek …

De Gulf even verder in detail bekeken en is ook niet de juiste motor, volgens mij van een vroeger type met de 4 motorsteunen.

Wim

[quote=”BC911″ post=102257] Ben niet op zoek naar een project waar nog minstens een jaar werk aan is. [/quote]

Wij kunnen dat ook snel hoor Bert, als het moet binnen een half jaar :mrgreen: .

[quote=”bully” post=102243]klikhierop
            Had hem ook juist zien staan, en vind het inderdaad een heel leuke wagen, maar de vraag is weer of je dit door de keuring gaat krijgen in België met die rolkooi … ? Voor de rest :respect2: .

@Terrum
            : je mag altijd even polsen of hij hem weg wil doen en wat de status is van het project. Gewoon wat algemene info over de wagen zou nuttig zijn. Ben niet op zoek naar een project waar nog minstens een jaar werk aan is. Alvast bedankt voor de moeite.

Ik weet niet hoeveel werk der mag aan zijn maar ik ken iemand die der ééntje aan het restaureren was maar is aan de kant geraakt, men vroeg me laatst of ik hem kopen wou, misschienkan ik je zijn gegevens wel even doorspelen

Ik weet wel totaal niets over deze wagen, weet enkel dat hij hem al jaren in zijn bezit heeft

ik hoor het wel als je interesse hebt
              Grtz Geert

Staat nog altijd op het lijstje, maar denk dat de eigenaar met vakantie is. Krijg hem niet meteen te pakken, of hij wil hem misschien niet meer verkopen. Heb het enkele weken terug bij een andere gehad. Was geïnteresseerd in een wagen en op het laatste moment wil de eigenaar toch niet meer verkopen …

Ikzelf heb er geen voordeel aan, maar ik kan je onze Ex 912 ten zeerste aanbevelen! 🙂

PB

lol :happy:
                      op het Nederlandse forum heeft cloaca > eigenaar v/d 912,
                      dit geslachtsdeel als Nickname genomen.

de “cloaca-912”??? Er is me waarschijnlijk iets ontgaan waardoor ik de link tussen een geslachtsdeel van een struisvogel en een 912 niet meteen vat… :wtf: :mrgreen:

De Cloaca-912 gaat het dus niet worden. Heb alle info ontvangen van de verkoper die ik gevraagd had, maar het feit dat de originele motor er niet in zit maakt het voor mij als Belg iets minder aantrekkelijk. Heb geen zin in een eindeloos straatje van keuringsbezoeken 😉 . Spijtig, want de rest van de wagen zit volgens mij wel goed. De zoektocht gaat dus rustig verder …

Verkoper heeft mij inderdaad laten weten dat er een motor van een 356 in zou liggen. Maakt het inderdaad minder interessant, maar we wachten even af wat de prijs wordt.

Vegen? Dat doen ze toch niet? :mrgreen: Is een ander draadje mush. klikhierop

Mooi hok! :engeltje:
                                Met zeer mooi kleurtje! :first:
                                Maare, is er daar niet eea geveegd van toch wel redelijk cruciale info mbt de motor? 😕

Ziet er inderdaad een mooie wagen uit. Ondertussen ook al wat meer info ontvangen. Nu nog even afwachten wat de nieuwe vraagprijs gaat worden van de wagen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.