Zolder 20 mei 2007

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s Zolder 20 mei 2007

• Maker
    Discussie

• GSW

Zondag 20 mei ben ik eens naar Zolder geweest. Er was daar een race van Q8 Monster truck. In het achterhoofd, ik zal eens wat leuke foto’s gaan trekken:-).
      Eénmaal daar aangekomen begon het al zeer goed. Op één van de parkings daar stond een prachtige Cayman.

Niet gedacht dat ik daar P’s ging tegen komen maar kom de dag begon al zeer goed.
      Toen we daar aankwamen was er een manche van Belcar Sprint Cup bezig. Ik dacht ik zal eens kijken. Tot mijn groot jolijt reden er een paar Porsches mee.Mijnen dag kon niet meer stuk. F**k die camion’s.( ik heb uiteindelijk maar 2 foto’s van die camions getrokken 😉 ) ) Ik direct mijne kodak boven gehaald en ik was niet meer te stoppen. Uit een reeks van 200 foto’s heb ik dan maar even de beste (in mijn ogen dan he 😉 ) ) voor jullie klaar gezet.

Nog een paar foto’s van die Cayman

Toch wel erg vette velgen he 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Zeer knappe foto’s

GSW

Was toen al weg, ben doorgegaan na de 1e manche van die trucks. heb dus geen fot’s van die Mégane.

Grtz

S2

Ik was er ook 🙂

Een goede vriend van me reed mee met de Belcar Sprint Cup (die reden redelijk laat na de 2de race van de trucks (rond een uur of 17.30 dacht ik))
            Een Renault Megane in de “oude” kleuren van renault sport, moest je daar foto’s van hebben mag je ze me steeds doorsturen.
            We behaalden trouwens een 2de plaats algemeen en 1ste in de klasse 🙂

GSW

Merci!
              Het was den eerste keer dat ik foto’s ging nemen op circuit en wonderbaarlijk waren er nog een paar vrij goed gelukt 😀

Grtz

goe bezig 🙂 )

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.