Zomersproetjes Porsche Rit 3 JULI 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Zomersproetjes Porsche Rit 3 JULI 2011

• Maker
    Discussie
  • Zondag 3 JULI 2011

P.C.T. vzw

KASTEEL OUDENBERG boven op ‘de muur’ van GERAARDSBERGEN

Voor onze editie 2011, hebben we terug een echte toplocatie voor u voorzien !!!

Aankomst met drankje: tussen 12.30 en 13.30 u
    Vertrek: stipt om 13.45 u

Unieke tussenstop onderweg met lekkere Cava of fruitsap

Einde in de orangerie ‘Les roses’ in het Kasteel Oudenberg rond 17.30 u

Aperitief met hapjes
    Carpaccio van rund met witte truffelolie en parmesaanschilfers
    Of Trio van zalmbereidingen
    Wok van mechelse koekoek en wilde rijst, afgewerkt met zachte curry, broccoli, worteljes en schelperwten
    Vanille-ijs met gekarameliseerde appeltjes
    Koffie

Inschrijven kan tot ten laatste op 24/06 à 49,-€ pp met aangepaste wijnen of 45,-€ zonder wijnen
    (19,- kindermenu) via mail koen@garagetack.com of snoer@telenet.be 0475/568005
    Rek.nr: 733-8580793-09

OPGELET: MAXIMUM 40 wagens … Snel zijn is de boodschap …

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 100)
    • Net mail verstuurd naar snoer964 om te vragen als we er nog bij kunnen ❓ ❓ ❓
      Zal wel mijn best moeten doen om er op tijd te geraken ❗ 😕 👿

0

Ik vraag het hier thuis nog eens.

0

Ik ben er alvast nog bij 😉

0

😀 Er zijn momenteel 39 wagens ingeschreven 😆 Nog enkele wagens kunnen er bij 😛 .Maar zondag word er definitief afgesloten (13u )of vroeger als we overboekt raken .We hebben nog een beetje marge om wat meer wagens te laten deelnemen maar dat zullen er maximum 10 mogen zijn . 😯 😕 😀

0
            rjf

Dominique schrijft:

Ik zou wel willen (‘t is in mijnen achtertuin) maar ik vind gene co 🙁 🙁

2

0

Ik zou wel willen (‘t is in mijnen achtertuin) maar ik vind gene co 🙁 🙁

0

Paar dagen geleden (toen er nog een tiental plaatsen waren) doorgestuurd naar alle leden van de 993 club, tof initiatief!

Ik kijk even in onze agenda of het voor mij lukt. Ik doe de muur veel liever met 272pk dan met de vlo 😉

0

Zondag 26 juni sluiten we af met de inschrijvingen om 13u (dan moeten we alles doorgeven aan het restaurant )dus niet meer wachten want de lijst met deelnemers is bijna vol 😀 😆 tot dan .

0

Inderdaat Koen en ik (Snoer 964 )organizeren deze rit voor PCT .Je kan nog inschrijven als je wil ,Stuur maar een mail zoals op de uitnoodeging staat vermeld .Vergeet je voorkeur van het desert niet op te geven alsook het aantal personen 😆 Tot dan en alvast bedankt .

0

Hey, van mij mag je er zeker bij, heel graag zelfs, maar ‘t is niet “mijn” rondrit 😉
                        Ik heb ze gewoon gepost op vraag van snoer964, die moet je hebben, maar hij zal het hier ook wel lezen… 8)

0
                        rjf

Hey Mush, na gisteren km’s lang op kop getrokken te hebben mag ik er nog wel bij zeker ? (voorlopig 1 persoon want heb nog geen co) 😈

0

Kan ik er nog bij met mijn ? 1 auto 2 personen. Groetjes joeri

0

😆 Dat is spijtig dat we u moeten missen Reys ,@ Mushroom bedankt voor de betaling .Het word al een mooie lijst we zitten al over de 30 wagens !Niet wachten om in te schrijven mensen ,je zal er geen spijt van krijgen . 😀 Deze avond nog wat publiciteit maken voor onze rit op de Poca nachtrit .

0
                              Anoniem

Heb familiefeest, dus mijn jaarlijkse deelname gaat niet door.

0

Betaling beetje uit het oog verloren 😳
                                  Ondertussen wel gedaan 8) 😛

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.