ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 212)
    • Porsche_Geraardsbergen_2011_31_of_150_Medium_2012-03-28.jpg

Porsche_Geraardsbergen_2011_38_of_150_Medium_2012-03-28.jpg

zoo310.JPG
      stonden klaar om te vertrekken :lekker:

stonden klaar om te vertrekken :lekker:

Attachments:
        • Porsche_Geraardsbergen_2011_31_of_150_Medium.jpg
        • Porsche_Geraardsbergen_2011_38_of_150_Medium.jpg

zoo310.JPG

Porsche_Geraardsbergen_2011_50_of_150_Medium.jpg

waren aan het chillen :lekker:

[attachment]zoo 310.JPG[/attachment]

[attachment:2]Porsche_Geraardsbergen_2011_(50_of_150)_(Medium).jpg[/attachment]

[attachment:3]Porsche_Geraardsbergen_2011_(31_of_150)_(Medium).jpg[/attachment]

[attachment:4]Porsche_Geraardsbergen_2011_(38_of_150)_(Medium).jpg[/attachment]

Bij deze mijn excuses … Kan hard aankomen hé bij een Geraardsbergenaar … Ikzelf ben van Brakel en ze fietsen ook niet meer voorbij ons deur ! Behalve de terroristen dan …

1 julie zal voor ons waarschijnlijk niet lukken .
                  Normaal gezien ons laatste werkweekend voor ons jaarlijks verlof

Anoniem

[quote=”KOENCARRERA4″ post=93767]… de muur van Geraardsbergen….
                    Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen![/quote]
                    Ai ai ai …. als (ex)Geraardsbergenaar doen dergelijke woorden in één zin pijn dezer dagen 😈 😈 😈
                    Onze Burgemeester zal het niet apprecieren als we iets doen in Oudenaarde, maar ik hou de datum en uitnodiging in de gaten, het interesseert me ook.

Wij gaan mee zulle :driver: :driver: :driver:

Dag attente PFB’ers 😉 ,

Jullie waren dan toch wakker gisteren :respekt:

Blijkbaar heeft onze moderator mushroom dit al aangepast! Dank u,Bart !

Ik heb hem daarnet ook de officiële uitnodiging verstuurd 🙄 Hem kennende zal het niet lang meer duren vooraleer deze op het forum te zien is… 😉

Jullie kunnen vanaf dan reeds inschrijven! Vorig jaar hadden we 50 wagens maar dit jaar moeten we het beperken tot 45 wagens vanwege de plaats in het restaurant ! De eerste ingeschrevene zijn dus zeker … :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

Voor diegene die twijfelen, kan je gerust enkele foto’s van vorig jaar terugvinden op het forum !

Alvast bedankt voor jullie interesse !!!

@Funny Ze waren naar TV aan het kijken denk ik :wtf: 🙄 :drink: In alle geval je kan het hen zelf eens vragen dit weekend :relaxman: 😆

@snoer was den zwarte pijl en zijn vrouw gestraft dat ze in de auto bleven zitten of toch tv aan het kijken 😉

Ik ben op 1juli vrij, meer informatie zal wel komen denk ik

Ik probeer er ook opnieuw bij te zijn. Vorig jaar een prachtige dag gehad :first:

Aangepast … :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.