ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 212)
    • Ik ben niet in de war maar mijn PC of het forum speelden me parten 😆

Je bent blijkbaar zelf wel een beetje in de war hé, 2 keer posten :mrgreen:
        Ik probeer deze keer zeker te komen!

Het is 1 Juli 2012 dat de rit door gaat ,De verwarring is er omdat mijn vriend colega organisator het in de topic van vorig jaar heeft gezet 🙄 Sorry daarvoor .Vandaag of 1 dezer zullen we het ganse programma in een nieuwe topic zetten zodat er geen verwarring meer bestaat .ofwel was hij niet klaar wakker als hij dit geplaatst heeft :sleep:

Het is 1 Juli 2012 dat de rit door gaat ,De verwarring is er omdat mijn vriend colega organisator het in de topic van vorig jaar heeft gezet 🙄 Sorry daarvoor .Vandaag of 1 dezer zullen we het ganse programma in een nieuwe topic zetten zodat er geen verwarring meer bestaat .

‘k wil niet lullig doen (but someone ‘s got to do the job), maar is het nu 3 juli 2012 zoals in de titel, of 1 juli zoals in de eerste post? :sleep:

zoo311.JPG
                en nog zo 1 tje

zoo060.JPG
                  Zijn ze hier niet een beetje of toppic aan het gaan 🙄 Even het geheugen opfrissen .Foto van vorig jaar :lekker:

euhhhh :mrgreen:

[quote=”jol178″ post=93786]wel op passen bij het aansluiten dan he 😈 :mrgreen:[/quote]
                      Pffft!
                      Rood is massa en blauw is positief, of inductief, of wat was’t nu weer?
                      ‘t Heeft in elk geval met de flux capacitor te maken, en die is groen… of wit, ‘t is te zien of je van links of rechts komt. :mrgreen:

iemand misschien zo een oude portable tv met Antenne ?
                        Stroom is er wel, dat is toch al iets :mrgreen:

Ik hoop ,dan toch voor de renners ,dat de koers al afgelopen is tegen 18 u in Zutendaal . 😉

wel op passen bij het aansluiten dan he 😈 :mrgreen:

Ik wel op mijn dubbeldin :first:
                              Maar heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd 😳
                              Zal wel een extra antenne oid voor nodig zijn vrees ik… 😐

In bilzen is tv, in zutendaal zitten we midden in de bossen…
                                oeps 😥

niemand tv in zijnen P 😈

Koen ,jol heeft voor een tv gezorgd ,allez dat hoop ik toch 😉 .

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.