ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 212)
    • Dag Koen,
      Wij zijn nog nergens mee geweest,kan dat nog vandaag?
      Moet ik ergens lid zijn? Zo ja wat moet het mij kosten?en waar moet ik zijn?
      Mvg Mario

Voila beste vrienden … net gedaan met de roadbooks af te printen en in kaftjes te steken ! Heb juist nog het weerbericht gezien en het belooft een droge dag te worden …(van mij moet het geen 30 graden zijn zulle) :first:

Kruip maar allemaal vroeg in bed dat jullie morgen fris man (en vrouw) zijn! :relaxman:

Tot morgen :drink:

PS Mijn briefing is voorzien omstreeks 13u45! Stipt vertrekken we om 14 uur !!! Alvast bedankt voor jullie stiptheid …

Hier in zuid west vlaanderen al wat buien gekregen, hopelijk blijven we er morgen van gespaard! Tot dan. :driver:

Net terug van een leuk ritje de co driver (Koen)was wel niet zo fit (gisteren op de bierfeesten blijven hangen )maar al bijal geen problemen tegen gekomen . Dus we zien jullie morgen op de rit , tot dan .

Snoer

Stel je voor dat we met zijn allen “suskewiets” mogen tellen . 😳 😉

Goede morgen iedereen 😆 We gaan straks nog eens de rit verkennen zodat we niet voor verassingen komen te staan morgen (vinkezetting,wielerwedstrijd,kermis ,enz.)En het weer zit ook al mee :respect2: Tot morgen iedereen :relaxman: :driver:

Zullen ons weer mogen haasten, kan ten vroegste om 13u uit Brugge vertrekken. :driver: :driver: :driver:

Het zal zondag zeker goed weer zijn, ben eieren gaan leggen bij
                    de arme klaarkes in Gent. kzal proberen om ‘s middags mij aan de etiquette te
                    houden, speciaal voor Koen. Zorg maar dat er genoeg bubbels zijn bij de namiddagstop.
                    Het zal terug een goed georganiseerd treffen worden. :driver: :lekker: :first:

@ Koencarrera4 een tent is voor INDIANEN niet voor Porsche lovers .En het zal niet regen dat is officieel geregeld zo . 🙄

… voila “De Oase” op de hoogte +2 voor een snack en veel :drink: zondagmiddag :lekker:

[quote=”de zwarte pijl” post=101276]wij gaan daar ‘s middags al snackje eten met de bende van snoer :lekker:[/quote]

Al de avonturen van “de bende van snoer” weldra te koop in de beter dagbladhandel. :respect2:

@zwarte pijl

Zou jij niet ergens anders gaan eten ? Ik heb horen zeggen dat in ieder restaurant waar je 1 keer geweest bent, je er nooit meer binnenmag … (en zeker in gezelschap van andere Porschevrienden) 😆 😆 😆

Ik ga vanaf volgende week een nieuwe job kiezen … Weersvoorspellingen doen …

De voorspellingen voor zondag… Meestal droog, bewolkt met af en toe opklaringen en kans op een bui … Zo is da nie moeilijk hé Sabine !

Blijkbaar toch grotendeels droog zondag en dat is hetgene dat we moeten hebben hé !!!

@snoer … We gaan onze tent thuis laten hé … Zo mag het zeker niet regenen tijdens de cavastop ! :drink:

Tot zondag allemaal!

Koen

PB

lol !

[quote=”de zwarte pijl” post=101276]wij gaan daar ‘s middags al snackje eten met de bende van snoer :lekker:[/quote]

Zorg dat we ‘s avonds nog welkom zijn é :mrgreen:

@ Zwarte pijl ,Die bende word steeds groter :relaxman: (we zijn al met 18 ) :first: :drink: tot zondag iedereen en breng de zon mee :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.