ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 212)
    • We verheugen ons er op Bart ,@Cedric je kan misschien samen met Funny de jeep banden bestellen (betere prijs ) 😆 :respekt:

[quote=”Mushroom” post=100550]Ik kom (als alles meezit, ook het weer), met de 912[/quote]

:respekt: :respekt: :respekt:

Ik kom (als alles meezit, ook het weer), met de 912 :mrgreen:
          Dan rij ik jullie allemaal verloren! :first: 8)

ik kom ook met de gt3. We zitten met hetzelfde luxeprobleem bart 😆

Is ook een oplossing ,ofwel op hoge jeep banden zetten :driver: zou iets uniek zijn en zeker voor de foto’s nadien:wtf: 🙄

Ik ga het me gewoon gemakkelijk maken ,voorlip trek ik eraf en plaats ik nadien wel terug . 😉

Wat zijn de vlaamse ardennen mooi ,Gisteren het roadboek gaan controleren op fouten :first: (geen enkele fout gevonden ,waarvoor dank aan Koen )We hebben genoten van bij de start tot het einde . Dit beloofd weer veel leute en plezier te worden .Hopelijk hebben we de weergoden aan ons zijde .@ Funny ik zou wel nog wat wachten om een nieuwe voorlip te plaatsen op je GT3 want dit zal een overbodige kost zijn vrees ik . :driver:

Tot dan zou ik zeggen .

zal er niet bij zijn.
                    de porsche krijgt een face lift( body painting)

patrick doe zoals ik, rij mee met een forumlid dat spaart u veel kosten aan benzine en carrosserie, gedaan met mijn eigen wagen in de prak te rijden :mrgreen: :happy:

‘k Begin hier precies al wat te zweten… akkers omploegen, duikers verplaatsen… en ‘k heb de foto’s van Patrick zijn Boxter ondertussen ook al gezien 😉
                        … gelukkig zijn mijn banden versleten en staan er tegen de sproetjesrit nieuwe onder… kwestie van wat meer grip te hebben op den asfalt… en als hij na de rit nog heel is mag mijn vrouw na het :drink: naar huis rijden terwijl ikzelf een beetje :sleep:

PB

Ik had het op de Beker die ik gekregen heb, tijdens het eerste “duiktornooi” van ’12.

Deze staat prachtig te blinken op den dressoir,
                          wachtend op de eerste ruzie waarin hij van pas gaat komen. :drink:

En ons hok daar genieten we dagelijks van, als we het kot weer eens vol open trekken. :relaxman:

Ik vind en vond de wegen dit jaar al heel veilig ,komaan we zijn nog maar een goede 5 maanden ver .
                            Rijden met dat hok ( op zijn Mushroom’s) en genieten .

PB

Neen Funny, de wegen zijn veilig deze editie. En btw :first: was genoeg dit jaar. :mrgreen:

Hij wou gewoon de akker omploegen .

@Patrick
                                ben je erbij op zomersproetjes ?

PB

[IMG size=75×75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Yellow/byebye.png[/IMG]
                                  °Busted°

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.