ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 212)
    • @Funny ,Is ook belangrijk toch :drink:

Natuurlijk … Als we iets doen, doen we het goed hé :drink:

Snoer en Koen ook de drank geproefd misschien ? 😳 😉

wij hadden graag meegegaan maar durven niet 😳
            ons dak moet eerst hersteld worden en hier en daar nog wat bij builen 👿 .
            toch tof zo een rit.
            zie al uit naar de volgende
            wie weet lukt het me toch om mee te gaan als ik een vlugge herstelling vindt.
            😀

[quote=”snoer 964″ post=96197]@ Koen ,Targaboy is Mighuel ons allen bekend natuurlijk ![/quote]

alle hup nog ne nieuwe naam :p :p maar ik noem toch liever miguel :p
              en ik wacht nog altijd op enige bericht van mijn werk of ik thuis ben of nie
              dus nog efkes geduld 🙂

[quote=”porsche914orange” post=96405]Nu wel Koen. Srry! 😳 Zat telkens met men gedachten in men toekomstige GT3 :driver: :lol:[/quote]

Geen probleem jong ! 😆 Al iets gevonden ??? :driver:

Vandaag samen met Snoer het menuuke geproefd :drink:

Was lekker zulle :first:

Nog 3 plaatskes vrij … Het zal voor de rappe zijn :driver:

nog 4 plaatskes …

Nu wel Koen. Srry! 😳 Zat telkens met men gedachten in men toekomstige GT3 :driver: 😆

Alvast bedankt voor jullie interesse ! Van cedric nog geen mail gekregen … :sleep:

Momenteel nog plaats voor 8 wagens … :relaxman:

[quote=”Funny” post=96177]Yep en met 4 ringen ;)[/quote]

zonder 🙂

Voila, ook ingeschreven 😀
                            Betaling volgt asap 😉

@ Koen ,Targaboy is Mighuel ons allen bekend natuurlijk !

@Porsche914 ,met de Gt3 in je hoofd zou ik ook wel eens iets vergeten . 😉

srry koen, vergeten. Morgen maak ik dit allemaal in orde 😳 😀

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.