ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

• Maker
    Discussie
  • Zondag 9 JULI 2017

Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Snoer en Koen op zondag 09 juli de zomersproetjesrit ism PCT. Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u. We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar, een absolute topper!

:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

[b]We verwachten jullie omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

[/b]

Ontvangst met glaasje crémant en hapjes
    Graankipfilet “Provencale” met kroketjes en waterkers.
    Wijn, water en koffie inbegrepen

Omstreeks 14 u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen met onderweg onze niet-te-missen cava-stop !!! Aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner.

Crément met hapjes
    Gebakken zonnevis met zwarte truffel, zeekraal en prei
    Boterzacht varkenshaasje, champignonsaus, groententaartje en gratinaardappel
    Lauw chocoladetaartje met rood fruit en vanille-ijs
    Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 70,- € pp voor PCT-leden, 75,- € pp voor niet-leden

[b]

[u]Inschrijving kan enkel als volgt:
    [/u]
    [/b]

1) Mailtje naar koenkvs@hotmail.com met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Tot binnenkort,
    Koen , Sammy en Snoer

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 135)
    • Ruitenmechanisme van de 996 defect. Gans gedoe voor de rechter deur wat treffelijk te openen/sluiten.
      Dan komen we maar met de betrouwbare BMW diesel….. :bounce:

@ Fabian – Gert : wij ook :popcorn:

Nog vlug even wat feedback voor onze 63 deelnemers … :driver:

We verwachten jullie zondag omstreeks 12 uur in Feestzaal DE LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal. Bij eventuele problemen … mijn gsm nr 0475/568005

Een eerste frisdrankstop is voorzien in ‘Internat La Berlière, Route de Frasnes 243, 7812 Houtaing (Ath) Een prachtige locatie …

Onze cavastop is voorzien bij Carnewal, Vijverbeek8 , 9688 Shorisse. ( met dank aan Gert voor de superleuke attentie waarvoor hij zorgde en het gebruik van zijn accommodatie ) In onze roadbook zullen jullie een bon vinden die jullie ter plaatse kunnen inruilen :up:

Voor het einde van de rit verwachten we jullie terug in de Ladeuze.

Alle adressen die ik net vermelde, staan ook in de roadbook vermeld …

Tot zondag iedereen ! Als iedereen een klein beetje zon meebrengt, wordt het terug een onvergetelijk mooie dag :hail:

Mvg,

Koen

:up: :up: :up:

Ik ook. Kan ik de Porschisten al leren kennen 🙂

@ Fabien: ik ga er proberen te geraken tegen 11h00.

:up: :applaus: :up:

Met de Porschisten komen we samen aan de pendelparking te Erpe-Mere (Oprit richting Gent E40).
                    Samenkomst rond 11u, vertrek 11u15.
                    Wie zin heeft om aan te sluiten >> feel free.

Ik heb het nu naar het 2de verstuurd. Eerste wellicht door de spamfilter verwijderd. Met een duikboot vaar je al snel onder de radar…

[hide]Erwin Schepens en Nicole De Mey
                      Yellow Submarine – 981 Cayman 2013 – 1-JEA-668[/hide]

niets ontvangen !!! [quote=”Yellow Submarine” post=253556]Done![/quote]
                        check mailadress please … koenkvs@hotmail.com of koen@garagetack.com

Done!

Ik heb ondertussen je naam gekregen van Snoer en heb je mail opgezocht maar niet gevonden… Stuur je mij nog uw gegevens? Ik kan je dan nog op de lijst zetten 🙂

Yellow submarine, wil je mij aub een mailtje sturen op koenkvs@hotmail.com? Het moeilijke aan het forum is dat we geen nicknames kunnen linken aan echte namen. Normaal heeft iedereen een bevestiging gekregen per mail met het rekeningnummer om over te schrijven en daarna een mail ter bevestiging van de betaling…

Willen jullie eens nakijken want ik kan van een bepaalde betaling van 150€ aan jullie niet meer nagaan voor welke rit het juist was. Ik heb ook nooit antwoord gekregen op mijn mail van april denk ik…

Ziezo beste Porscheliefhebbers, onze inschrijvingen worden deze avond afgesloten. Indien iemand nog zin heeft, kan het gerust deze avond nog maar daarna geven we het aantal door aan de feestzaal en is het niet meer mogelijk om in te schrijven. Momenteel zitten we met 60 deelnemende Porsches en 1 Maserati ! Alvast bedankt aan iedereen die zich heeft ingeschreven en tot zondag 🙂

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.