zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

Home Forum Porsche Uitstappen zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 127)
    • Ghost het was zeker niet omdat je te traag of te snel reed hoor .Op een gegeven ogenblik hadden er zich andere auto’s tussen gezet ,door even te vertragen kon de groep opnieuw samen komen .Btw je hebt dit prima gedaan . :applaus:

Dat is nog eens een gedacht :applaus:
        Ik heb een stuk kop gereden tussen Bladel en Venlo.
        Ik vind dit moeilijk. Ik heb geprobeerd om steeds de toegelaten snelheid aan te houden zonder te snel op te trekken tussen de verschillende snelheid zones.
        Toch is Funny mij er komen toe aanzetten iets te vertragen toen we bijna in Venlo waren.
        Ik was toen aan prullen met mijn Navigatie die steeds uitviel en reed toen onbewust iets sneller.
        Ik had nochtans tegen mijn bijrijder gezegd dat ik de laatste kilometers voor Venlo wat zou vertragen zodat iedereen terug goed kon aansluiten. De sputterende GPS belemmerde mij dit een beetje.

Ik denk dat iedereen zijn zeg hier heeft kunnen doen zeker, vandaag was het anders. Mooi reglementair gereden tot Duitsland en eens de platen weg waren alleman de pees er op naar eigen mogelijkheden :up:

Ik stel voor dat we dus vanaf nu altijd over Duitsland naar een bijeenkomst rijden…. 😛

Voor mij ook veel te traag :mrgreen: :happy:

Ok, ik zal bijten :engeltje: (dat :loser: icoontje dat al meermaals herhaald werd was erover ;))
              Dan rij ik wel alleen 😕
              ‘t Is dan ook niet de eerste keer dat ik “de stoet” verlaat die tegen 90 a 100 km/u op de autosnelweg richting Duitsland taffelt. Dat rij ik zelfs met de smurf nog niet :driver:
              Plaatsvervangende schaamte heb ik op zo’n ogenblikken, vooral als er dan nog een paar tussen zitten die vinden dat ze het recht hebben om de andere weggebruikers te gijzelen want “wij rijden in colonne en gij moet maar wachten”. Ik haat het als een groep motorrijders het doet, en ik zou het ook haten moest ik (als doorsnee automobilist) achter een bende Porschkes hangen.
              There, I’ve said it 😕

Otoh… de snelheden tijdens de rondritten tegenwoordig 😯 die vind ik dan weer niet kunnen. De volgende rondrit (als ik ooit nog eens een P heb) ga ik gewoon als laatste vertrekken denk ik en ‘t ritje op m’n gemak uitrijden…

En zo zie je: iedereen redeneert anders hé?! :respekt:

@harley,daar slaag je nagel op de kop,als je in colonne rijd,moet iedereen zich houden zodanig dat iedereen meekan.
                Blijkbaar waren er een paar diedaarmoeite mee hadden :what: dan meote nze alleen rijden :loser:

[quote=”Ghost” post=129369][quote=”Harley49″ post=129353]

Ik heb bij niemand een PF lanyard gezien.
                  Ook heeft geen voor mij onbekend forumlid mij aangesproken ondanks mijn zelfgemaakte lanyard.
                  [/quote]

Ik had de lanyard aan mijn spiegel hangen.
                  Die aan mijn nek ben ik vergeten 😳
                  Maar mij kende je al van vorige keer.
                  Ik ga er de volgende toch meer opletten dat ik het wel rond mijn nek hang.
                  Tot woensdag zeker.[/quote]

Helaas ben ik er woensdag niet bij.
                  Wij kennen elkaar inderdaad al van eerdere meetings.
                  Een goed herkenningsteken van alle PF leden zou welkom zijn.
                  Wie weet waar ik de originele PF lanyard kan krijgen?

In treintje rijden valt niet mee maar er zijn een paar trucjes waardoor het iets eenvoudiger is om bij elkaar te blijven.
                  Heb vele km’s gedaan in grote groep met de motor in de usa en europa.
                  Probleem is dat iedereen zich daar dan ook aan moet houden anders werkt het niet.
                  Een gezamelijke parking zou prima zijn

Zie jullie bij een volgende gelegenheid!!!

Was leuk dag en fijne ontmoeting me mijn vriendinne Lydia 😳
                    Leuk dat Snoer en zijn maat alsook ik bladrunner heb mogen ontmoeten
                    pracht locatie precies Florida Beach gevoel , :relaxman: :coolness: maar volgende keer mag het wel 30 graden zijn

Helaas zal ik ook nie naar dinslaken kunnen gaan maar op francorchamps zijn we van de partij 🙂

:driver: *Porsche

Attachments:
                    • PorscheSceneLiveMeeting2013.29.JPG
                    • PorscheSceneLiveMeeting2013.12.JPG
                    • PorscheSceneLiveMeeting2013136.JPG
                    • PorscheSceneLiveMeeting2013.68.JPG
                    PB

@Ghost Bij het vertrek had ik bijna tot de Belgische grens geen Coyote ondersteuning. :sarcastisch

Ik moet nog even wachten op dat more to come :salut:

Leuk filmke:

Bekend volk op 04:00 min.

[quote=”Ghost” post=129397]Daardoor hebben we jullie niet meer gezien, ik vertrok voor U :happy: [/quote]
                            😆 :respekt:

Daardoor hebben we jullie niet meer gezien, ik vertrok voor U :happy:
                              Neen grapje.
                              Ik zag jullie nog aanschuiven bij het uitrijden van de parking.
                              Wij waren met 4 samen.
                              Ik met de grijze 996, bladerunner met een bruine/gouden targa, joebarreke met zijn witte 3 coupe en ward met zijn zwarte 944

PB

Lanyard hing idd aan de spiegel te bengelen. Verder heb ik blindelings de GPS gevolgd tegen een iéts hogere wettelijke snelheid. 🙂

[quote=”PatrickB” post=129346]Wij zijn door onze oranje lanyard aangesproken geweest door een ander koppel.
                                  Maar ze waren eerder op zoek naar een stel swingers vrees ik. :mrgreen:

Ter info, The Misses had de lanyard om. ;)[/quote]

Ik denk jullie gezien te hebben bij ons vertrek.
                                  Jullie lintje hing aan de spiegel, dacht zeker dat jullie ons zouden gaan volgen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.