zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

Home Forum Porsche Uitstappen zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 127)
    • [quote=”bladerunner” post=129361]Prachtige dag. Mooi treintje naar Best, niet gemakkelijk met al die rode lichten om samen te houden en eens aangekomen stuurt de organisatie ons alle richtingen op? Nochtans heb ik gezegd aan de eerste persoon dat wij van het Porscheforum België waren met achter mij een twintigtal Porsches. 🙄

Misschien een tip voor volgend jaar om ook een zone te voorzien voor het Belgische forum. :hail:

Maar how, voor de rest prachtig georganiseerd en mooie locatie en natuurlijk het leuke gezelschap.

Spijtig dat ik niet mee kan naar Dinslaken.[/quote]

Klopt allemaal Luc.
      Wat de rode lichte betreft is het in de toekomst beter dat we op 2 rij vakken rijden ipv allemaal achter elkaar.
      Ik heb nog op het 2de vak willen gaan rijden maar had mijn GPS niet aanstaan en wist dus niet goed hoe we gingen rijden 😳 ga ik volgende keer wel doen.
      Was spijtig dat wij uit elkaar werden getrokken.
      Vind het ook raar dat er zoveel auto’s tussen de bomen en op afgelegen plaatsen worden gezet als er nog zoveel plaats is langs het water.
      Zie maar eens op iedereen zijn foto’s, enkel foto’s van langs het water. Niemand, wij trouwens ook niet is langs de andere parkings gelopen.

[quote=”Harley49″ post=129353]

Ik heb bij niemand een PF lanyard gezien.
        Ook heeft geen voor mij onbekend forumlid mij aangesproken ondanks mijn zelfgemaakte lanyard.
        [/quote]

Ik had de lanyard aan mijn spiegel hangen.
        Die aan mijn nek ben ik vergeten 😳
        Maar mij kende je al van vorige keer.
        Ik ga er de volgende toch meer opletten dat ik het wel rond mijn nek hang.
        Tot woensdag zeker.

Dank voor de foto’s. Ben ze zelf ‘vergeten’ te maken. Mooie plek, mooie Porsches en een aantal leuke stands met spullen. Maar dat had van mij wel wat meer gemogen eigenlijk. Ben geen bekenden van het .be forum tegengekomen helaas. Was er wat later zo rond 14.00 uur en toen waren er al zeer veel weer huiswaards gezien de lege plekken op de parking.

Prachtige dag. Mooi treintje naar Best, niet gemakkelijk met al die rode lichten om samen te houden en eens aangekomen stuurt de organisatie ons alle richtingen op? Nochtans heb ik gezegd aan de eerste persoon dat wij van het Porscheforum België waren met achter mij een twintigtal Porsches. 🙄

Misschien een tip voor volgend jaar om ook een zone te voorzien voor het Belgische forum. :hail:

Maar how, voor de rest prachtig georganiseerd en mooie locatie en natuurlijk het leuke gezelschap.

Spijtig dat ik niet mee kan naar Dinslaken.

@Harley49 Mijn wagen stond aan het meer met lanyard aan de spiegel opgehangen (vanaf t’huis al)maar we zijn anders ook niet veel wagens tegen gekomen waar deze te zien was 😕 zie foto’s van enkele forum leden die deze wel opgehangen hadden .

ps025.JPG

ps030.JPG

ps038.JPG

ps039.JPG

de laatste 2 foto’s zijn mijn 993 met oranje lintje :up:

Hey Dennis , ben je terug actief hier .
                Welkom terug geheten

[quote=”Mushroom” post=129336]Moest er nu eens iets simpels bestaan zoals -ik zeg maar iets- een oranje lanyard ofzo?
                  Je kan er eentje aan de achteruitkijkspiegel van de wagen hangen zodat die herkenbaar is, en een tweede kan je rond de nek dragen zodat iedereen herkenbaar is die dat wenst…
                  Hmmmm…
                  Een oranje lanyard… misschien met blauwe opdruk ofzo, in Gulfkleuren anders? En als opdruk “Porscheforum.be” oid…
                  :popcorn:[/quote]

Ik heb geen originele oranje porscheforum-lanyard maar heb er zelf een gemaakt met een info brief achter de voorruit.
                  Maar die stond ergens op de parking.
                  Ik heb bij niemand een PF lanyard gezien.
                  Ook heeft geen voor mij onbekend forumlid mij aangesproken ondanks mijn zelfgemaakte lanyard.
                  Ik ken inmiddels een paar PF leden van de Gulfparking ( de twee P’s voor- en achter mij) maar that’s it.
                  Als er weer originele PF lanyards zijn dan wil ik er graag een bestellen.
                  Maar moeten dan ook gedragen worden!!!

Anoniem

Ik ben er om 15h30 nog toegekomen en er waren precies al heel veel auto’s terug huiswaarts vertrokken. Bijna geen Belgische nummerplaten meer te zien.
                      Wel heel mooie locatie en hopelijk kan ik volgend jaar de ganse dag gaan en iets vroeger thuis vertrekken…

PB

Wij zijn door onze oranje lanyard aangesproken geweest door een ander koppel.
                        Maar ze waren eerder op zoek naar een stel swingers vrees ik. :mrgreen:

Ter info, The Misses had de lanyard om. 😉

Moest er nu eens iets simpels bestaan zoals -ik zeg maar iets- een oranje lanyard ofzo?
                          Je kan er eentje aan de achteruitkijkspiegel van de wagen hangen zodat die herkenbaar is, en een tweede kan je rond de nek dragen zodat iedereen herkenbaar is die dat wenst…
                          Hmmmm…
                          Een oranje lanyard… misschien met blauwe opdruk ofzo, in Gulfkleuren anders? En als opdruk “Porscheforum.be” oid…
                          :popcorn:

Leuke dag gehad.
                            Met ca 15 Porsches vertrokken vanaf Gulf station.
                            Met het treintje naar Best.
                            Daar het grootste deel kwijtgeraakt omdat we op diverse plaatsen moesten parkeren.
                            Mede omdat forumleden niet herkenbaar waren heb ik weinig nieuwe mensen kunnen ontmoeten.
                            Dezelfede parking per type is onmogelijk omdat ze op verschillende tijden aankomen.
                            Ook 2 weken gelden heb ik waarschijnlijk vele forumleden voorbijgelopen zonder dat ik wist wie het was.
                            Jammer want dat is toch simpel op te lossen lijkt mij.
                            Ondanks dat heel veel mooie Porsches gezien op een schitterende locatie en keurig verzorgde organisatie.

[quote=”PatrickB” post=129292]Speciaal voor onze Mush:

Ik haat u ook hoor!! 😉 :happy:

997 -hoe mooi ook in Macadamia- is te duur aan inschrijving en (eventuele) VAA :engeltje:

Ben “undercover” op stap geweest naar Eindhoven en kwam op de autosnelweg de ene na de andere P tegen die terug richting Belgie reden. Rond 14u30 een 996 Cabrio (zwart) die toen net de Antwerpse ring ging oprijden en ik dacht zelfs de oranje lanyard gezien te hebben… :up:

Dat ongelukje is om tranen met tuiten te huilen. Funest voor de feestvreugde 🙁
                              Die zilverkleurige impact is heel vetjes met de witte knippers en de Cibiés… *luv

Net terug thuis van een erg leuke dag, had nog enkele andere dingen te doen vandaag dus niet erg laat kunnen blijven.

Toch leuk dat ik nu een paar gezichten op de nicknames kan plakken :up:

Voor herhaling vatbaar.

Enkele mooie foto’s van een mooie dag 🙂 :respect2:

Attachments:
                                  • image.jpg
                                  • image_2013-04-28.jpg
                                  • image_2013-04-28-2.jpg
                                  • image_2013-04-28-3.jpg
                                  • image_2013-04-28-4.jpg
                                  • image_2013-04-28-5.jpg
                                  • image_2013-04-28-6.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.