Home › Forum › Porsche Uitstappen › zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen
- Dit onderwerp bevat 127 reacties, 39 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Sorry ik was te laat ben pas 10 uur thuis kunnen vertrekken , was wel de moeite
Het was weer dik in orde; spijtig da ik wat vroeger door moest maar woensdag wordt het normaal nog beter he :up:
Merci voor de mooie foto’s :applaus: :applaus: :applaus
Jammer voor de foto met de crash :censored: :censored: ziet er pijnlijk uit voor de aanrijdende wagen :bounce: :bounce: :bounce:
De aangereden wagen heeft precies en gelukkig maar niet al teveel schade.Was inderdaad een superdag, nieuwe mensen leren kennen, toffe locatie, goe weer en veel moois gezien :respect2:
Super locatie,maar vond wel straf dat ge met meer dan 20 auto’s van tforum toekomt,en overal verspreid staat :wtf:
er zou beter per model geplaatst worden ,er is toch plek genoeg 🙂
Dat maar rap 1 mei is 🙂 dinslaken :respect2:deze eigenaar gaat niet erg blij zijn want zijn wagen stond in het kleine boompje derachter
met toch een deukie in zijn bumper… spijtigHeel wat Belgische kentekenplaten gezien en zelfs bekende auto’s, maar niemand van jullie zien “lopen”.
Mijn foto’s. Altijd minder dan die van Rob.
Ook terug. Leuke dag, mooie locatie, gave wagens en gezellige mensen.
Alleen dit is natuurlijk erg jammer.
We zijn net terug van een leuk uitstapje ,Enkele foto’s voor de thuisblijvers .
Spijtig genoeg bijna iedereen van het forum uit het oog verloren doordat we bij het binnen rijden een andere parking kregen aangeduid om onze wagen te parkeren .
Alle maal P forumers
Patrick kan het dat ik jullie nog zag toen wij naar huis vertrokken?
Het was alweer een fijne dag met toffe bende :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.