zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

Home Forum Porsche Uitstappen zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

• Dit onderwerp bevat 127 reacties, 39 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door Bart.
15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 127)
    • Ik kom ook af (oost vlaanderen ) :popcorn:

0

Iets voorzien voor personen West en Oost-Vlaanderen, voor Ranst?

Uur + plaats ?

0

Ik ben ook om 9.45 uur bij Gulf E34 net over grens met NL

0
          PB

Voorlopig staat hij op de agenda, zal een beetje van de ochtend zelf afhangen of we afkomen of niet. :mrgreen:

0

Super, wij komen ook om 9u45 naar de gulf

0

ik ook om 9u in Ranst, en hopen op goed weer :respect2:

0

[quote=”ward” post=128602]Kunnen we opnieuw langs de e34 aan de gulf parking net voorbij postel afspreken?

Hoe laat?[/quote]

9.00 u Ranst,
                  9.45 u benzinestation Gulf, net over de grens bij Mol-Postel.

0

Ik sta rond 9u aan de Q8 in Ranst om samen naar het treffen te rijden :happydance:

0

Zijn er nog leden die willen afspreken net over de grens in Lommel bij het benzine station om bv 9.30 uur??
                      Om dan in treintje naar Best te rijden.

0

Mannekes,

het begint te korten… Q8 in Ranst oké voor Antwerpen? 09.00u? Dan kunnen we nog uitslapen :sleep:
                        Heb er voor alle zekerheid nieuw achterruber opgetrokken, om het jonge geweld wat te kunnen volgen :driver:
                        Niet waar, was gewoon nodig, en ineens dan maar N3 gekozen, als we dan toch bezig zijn…
                        We horen wel wat de afspraak is. Tot volgende week :happydance:

Gijsbeer.
                        DSC_4450.JPG

0
                        Anoniem

Hoe ver of beter hoe lang rij je erover vanaf antwerpen?

0

Kunnen we opnieuw langs de e34 aan de gulf parking net voorbij postel afspreken?

Hoe laat?

0

Even naar boven halen, men verwacht +/- 1500 Porsches, was verleden jaar een super evenement. :first:

0

[quote=”Funny” post=127601]Ghost bijna zelfde programma als jij enkel 28/4 laat ik schieten .
                                je weet wel die kerk en het midden he . ;)[/quote]

Zo is dat 😀

0

OK, ik zal er zijn vanaf 9.45u :driver:

Misschien dat er nog mensen uit de Kempen of Limburg hier willen aansluiten?
                                  http://maps.google.be/maps?q=Gulf,+Het+Goor,+Bladel,+Nederland&hl=nl&sll=51.320977,5.21684&sspn=0.000841,0.002642&oq=gulf+het+goor&hq=Gulf,&hnear=Het+Goor,+Bladel,+Noord-Brabant,+Nederland&t=m&z=16&iwloc=B

Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat het forum een aangeduide parkeerzone zou aanvragen bij de organisatoren? Of vergis ik mij? :engeltje:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.