zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

Home Forum Porsche Uitstappen zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 127)
    • Ik kom ook af (oost vlaanderen ) :popcorn:

Iets voorzien voor personen West en Oost-Vlaanderen, voor Ranst?

Uur + plaats ?

Ik ben ook om 9.45 uur bij Gulf E34 net over grens met NL

PB

Voorlopig staat hij op de agenda, zal een beetje van de ochtend zelf afhangen of we afkomen of niet. :mrgreen:

Super, wij komen ook om 9u45 naar de gulf

ik ook om 9u in Ranst, en hopen op goed weer :respect2:

[quote=”ward” post=128602]Kunnen we opnieuw langs de e34 aan de gulf parking net voorbij postel afspreken?

Hoe laat?[/quote]

9.00 u Ranst,
                  9.45 u benzinestation Gulf, net over de grens bij Mol-Postel.

Ik sta rond 9u aan de Q8 in Ranst om samen naar het treffen te rijden :happydance:

Zijn er nog leden die willen afspreken net over de grens in Lommel bij het benzine station om bv 9.30 uur??
                      Om dan in treintje naar Best te rijden.

Mannekes,

het begint te korten… Q8 in Ranst oké voor Antwerpen? 09.00u? Dan kunnen we nog uitslapen :sleep:
                        Heb er voor alle zekerheid nieuw achterruber opgetrokken, om het jonge geweld wat te kunnen volgen :driver:
                        Niet waar, was gewoon nodig, en ineens dan maar N3 gekozen, als we dan toch bezig zijn…
                        We horen wel wat de afspraak is. Tot volgende week :happydance:

Gijsbeer.
                        DSC_4450.JPG

Anoniem

Hoe ver of beter hoe lang rij je erover vanaf antwerpen?

Kunnen we opnieuw langs de e34 aan de gulf parking net voorbij postel afspreken?

Hoe laat?

Even naar boven halen, men verwacht +/- 1500 Porsches, was verleden jaar een super evenement. :first:

[quote=”Funny” post=127601]Ghost bijna zelfde programma als jij enkel 28/4 laat ik schieten .
                                je weet wel die kerk en het midden he . ;)[/quote]

Zo is dat 😀

OK, ik zal er zijn vanaf 9.45u :driver:

Misschien dat er nog mensen uit de Kempen of Limburg hier willen aansluiten?
                                  http://maps.google.be/maps?q=Gulf,+Het+Goor,+Bladel,+Nederland&hl=nl&sll=51.320977,5.21684&sspn=0.000841,0.002642&oq=gulf+het+goor&hq=Gulf,&hnear=Het+Goor,+Bladel,+Noord-Brabant,+Nederland&t=m&z=16&iwloc=B

Ik meen ooit eens ergens gelezen te hebben dat het forum een aangeduide parkeerzone zou aanvragen bij de organisatoren? Of vergis ik mij? :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.