zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

Home Forum Porsche Uitstappen zondag 28 april 2013 porsche scene live treffen

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
    • Gijsbeer wij komen ook via Antwerpen !Enkele dagen voor de bijeenkomst starten wij of jij een topic op om samen te rijden .

Ik kom via de A12 richting Antwerpen, dan verder over E34 richting Eindhoven.

P-lovers,

is er nog een plaatsje vrij om aan te sluiten? Na een jaartje knutselen aan in- en exterieur is de P nog niet perfect, maar ik wil er mee buiten!!! Ben er een eerste keer mee naar classic salon geweest, toch wel een slordige 12 km van huis… :happydance: Zijn er mensen die vanuit Antwerpen vertrekken? Wil echt supergraag op mijn digitale vrienden ook eens een gezicht kunnen plakken… En ik van dit stelletje ongeregeld een beeld kan vormen! Zou ik dit wel doen? :think:
          En Lydia zal wel meer dan één knuffel aankunnen zeker? 😉
          Groetjeeees,

Gijsbeer.

ik zal er ook zijn dan kan ik eindelijk lydia es ne dikke knuffel geven :p

Als de agenda ermee instemt ben ik er zeker bij.
              Voor mij de eerste keer dat ik bij een evenement zal zijn ( pas lid van het forum)
              Wil er daarom graag bij zijn.
              Bovendien niet ver van mijn thuishaven dus snel te bereiken.
              Hopelijk tot in Best!!!

Remmel ,goed idee om een treintje te vormen .
                Als het zo ver is starten we een nieuwe topic op met daarin de plaats en uur .

Ga er ook heen.
                  Als jullie via de A2 Maastricht-Eindhoven naar boven rijden zien jullie me wel, er zijn daar ook enkele stops voorzien om aan te sluiten.
                  Bijv. bij AC restaurant Nederweert (áchter het restaurant dus niet vooraan bij de tankpomp).

ook alvast in de agenda gezet! Hopelijk lukt het om er bij te zijn, Porsche of niet!

@Gette
                      Parking gulf is ok voor ons,laat je nog weten om hoe laat we daar moeten zijn.
                      Wij zijn van Heist op den berg en gaan in Lille de autostrade op.

Dan zullen we de parking van de Gulf nemen juist over de grens in Holland.
                        Porsche en Gulf :up:

Dit jaar er opnieuw bij en deze keer MET de P; alwast moest ik hem tot daar duwen.

PT

[quote=”bladerunner” post=119345][quote=”peter vdl” post=119226]Wij gaan ook ,word er ergens afgesproken en in groep naar daar gereden?
                          Ik wil jullie nu ook wel eens leren kennen na een jaartje op dit forum te zitten.
                          Wij komen in elk geval met twee 964 cabriolet.

Groeten Peter[/quote]

Vorig jaar hebben we afgesproken aan de grensovergang in Mol-Postel en dan tegen classic-speed (120-130 km/u) naar Best gereden.[/quote]

Ter info : Deze parking is t.e.m. Augustus 2013 niet meer bereikbaar wegens werkzaamheden. Men gaat hier een bewaakte truckers-parking van maken.

[quote=”snoer 964″ post=119214]:up: staat al in mijn agenda :salut:[/quote]

wij gaan er ook terug bij zijn met de bende van Snoer :what: :driver:

Ja, ook present :up:

Ik ga er ook weer zijn.

Staat in agenda en ben er terug bij. Terug in groep rijden, was best leuk vorig jaar :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.