Zondagmiddag-ritje langs grens met Nederland (22/3)

Home Forum Porsche Uitstappen Zondagmiddag-ritje langs grens met Nederland (22/3)

• Maker
    Discussie

• BC911
    Deelnemer

Beste forumleden,

Er ligt hier reeds enige tijd een korte route in de schuif. Voorlopig zijn de weersvoorspellingen veelbelovend voor het komende weekend. Wou dus even polsen of er nog misschien geïnteresseerde zijn om het stof van hun P-tje te rijden, na die lange winterslaap.

Idee was om na de middag samen te komen in de buurt van Antwerpen (‘t Eilandje) en dan na wat auto-gapen en de nodige fotootjes een ritje te maken van ongeveer 70 à 80 kilometer. Het aankomstpunt is voorzien in een café/taverne niet ver van de E19 (richting Breda). Dus aan de dorstige is ook gedacht 😆 .

Laat maar even weten of hier de nodige interesse voor is, dan werk ik het roadbook af en kan ik het nog even gaan controleren.

Let wel, als het weer omslaat gaat het feestje niet door. Ben nu éénmaal zo één die denkt dat z’n auto gaat oplossen als je buitenkomt met regenweer 😉 .

Groeten, Bert

PS: als er meer interesse voor zaterdagmiddag is, dit kan ook voor mij + dan voorspellen ze nog beter weer… Zal even een poll toevoegen

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • 😆 😆 😆

Ik geloof het niet .

Ben daar ook eens een kijkje gaan nemen…
          Werd daar vandaag aan herinnerd door een verzoek de staat te sponsoren voor € 175 👿
          Zou het helpen als ik als uitvlucht noteer dat ik daar op tijd moest zijn? 😳

Bert,

Ik ben net terug van een weekje skivakantie.

bij een volgende gelegenheid kom ik met veel plezier en het is eens dicht bij huis 😉

Eric

Het was vandaag een leuke namiddag en weer veel kunnen bijpraten met mensen die ik al lang niet meer gezien heb .
              Alain , het was wer SUPER om jou en je vrouwtje te zien en te spreken . We gaan er werk van maken om elkander eens meer te zien hé 😉

Mijn fotootjes staan op bijgevoegde link . Helaas was het niet in het mooie zonnetje te doen maar in een donkere parkeergarage .
              De foto’s zijn dan niet van super kwaliteit .

@ Paul: Jouw wagen is echt prachtig geworden en het is alweer een echte blikvanger geworden .

https://cid-2a6e45da2ee926ff.skydrive.live.com/browse.aspx/Leander%20Meeting%20Tilburg%202009?sa=448995339

Als de andere keer ook in ons vrije weekendje valt komen we ook .
                Ik zal dan maar op Alain’s aanbod ingaan 😉

OK, blijkbaar weinig interesse dus. Zal dus misschien voor een andere keer zijn 🙄 . Om nu eerst nog eens de route te gaan verkennen en daarna nog eens met twee te rijden lijkt me iets te gek … Dan maar wat in de tuin werken.

Groeten, Bert

Ik ben er wel voor te vinden .
                      Dit weekend is ons vrije weekend .
                      Zowel zaterdag als zondag passen me .
                      Zondag moet ik wel tijdig vertrekken daar ik mijn zoon om 17.45 u terug in Mönchengladbach moet afzetten .
                      Zaterdagavond moet ik ook thuis zijn maar iets later .
                      Er komt iemand die mijn Supra wil kopen .
                      Ik lees hier wel het verdere verloop .

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.