- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 maart 2009 om 23:15
Beste forumleden,
Er ligt hier reeds enige tijd een korte route in de schuif. Voorlopig zijn de weersvoorspellingen veelbelovend voor het komende weekend. Wou dus even polsen of er nog misschien geïnteresseerde zijn om het stof van hun P-tje te rijden, na die lange winterslaap.
Idee was om na de middag samen te komen in de buurt van Antwerpen (‘t Eilandje) en dan na wat auto-gapen en de nodige fotootjes een ritje te maken van ongeveer 70 à 80 kilometer. Het aankomstpunt is voorzien in een café/taverne niet ver van de E19 (richting Breda). Dus aan de dorstige is ook gedacht 😆 .
Laat maar even weten of hier de nodige interesse voor is, dan werk ik het roadbook af en kan ik het nog even gaan controleren.
Let wel, als het weer omslaat gaat het feestje niet door. Ben nu éénmaal zo één die denkt dat z’n auto gaat oplossen als je buitenkomt met regenweer 😉 .
Groeten, Bert
PS: als er meer interesse voor zaterdagmiddag is, dit kan ook voor mij + dan voorspellen ze nog beter weer… Zal even een poll toevoegen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.