Zonder woorden, t is erg genoeg…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Zonder woorden, t is erg genoeg…

• Maker
    Discussie
  • De porsche was trouwens onlangs op kapaza aangeboden…

Op 31/10 had op de E17 in Zwijndrecht richting Gent een spectaculair ongeval plaats om 11.45u .
    Een personenwagen met remorque met daarop een 2e voertuig gingen allen over de kop, dit nadat de aanhangwagen begon te slingeren.
    De aanhangwagen met daarop een old-timer Porsche trok daarop de personenwagen mee op zijn kop. De combinatie kwam dwars over de weg te liggen waardoor de 3 rijstroken versperd waren. Verkeer kon enkel nog over de pechstrook voorbij rijden.
    De 1e H. Linkeroever kwam terplaatse voor een plas olie en brokstukken/glas op te kuisen.
    De Wegpolitie Antwerpen met 2 ploegen voor signalisatie en vaststellingen, Fast met 3 voertuigen voor de takeling en signalisatie.
    De besuurder raakte bij het ongeval niet gewond, zijn beide voertuigen daarentegen waren zwaar gehavend.
    De Porsche had de man net gekocht en was er mee op weg naar huis, de remorque had hij daarvoor gehuurd.

Met dank aanYoni Proost

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
    • Het haar is niet veel gebeterd, het pamperbroekje is al een tijdje weg… :geek:

XXX

@Wamu001, dit is het eerste lid waarvan ik kan zeggen ‘schattig’ :engeltje:

Eind goed al goed is hier niet echt op zijn plaats, maar toch beter deze afsluiter dan een negatieve.
          Ciao,
          Luc

Wat een verhaal man… tzal U maar overkomen :wtf:

Alé blij dat alles toch in orde gekomen is :drink:

Ik lag nog in proces met de verhuurder van de aanhangwagen. Die dacht de citroen eens uit te persen tot op de schil ruzie

Vandaag goed nieuws: proceske gewonnen :drink:

Ben je nog altijd zo’n lief bazeke? :engeltje:

En de microbe begon ergens in de jaren ’60 toen ik voor een 356 mocht poseren. :relaxman:

Porsche356.jpg

En de microbe begon ergens in de jaren ’60 toen ik voor een 356 mocht poseren. :relaxman:
                    [attachment]Porsche 356 foto.tif[/attachment]

Triest verhaal maar toch met een happy ending.
                      Tenzij ik je voorstelling gemist heb (best mogelijk): stel je anders eens voor een doe een pheauteau van de Porsche erbij 😉

Tja, 2 perte totales, een zware scheur in de portefeuille, maar ikzelf had geen builtje, geen krasje, niks… Ge moet niet schoon zijn om, enz.

Aan de infrastructuur was gelukkig geen schade. Takeldienst en brandweer waren natuurlijk betalend.

Het was mijn 1ste Porsche, en ik had er nog geen eens ingezeten. Ik heb hem naar huis laten afslepen, en toch even de motor laten draaien voor het sentiment. Iemand kocht hem op voor de stukken.

Na hard werken en sparen kocht ik een andere die ik naar huis reed (dus niet op een aanhangwagen). Droom met vertraging uitgekomen.

Ouch…
                          En hoe is’t voor de rest afgelopen?
                          Gekwetsten? Factuur gekregen voor schade aan infrastructuur? De Porsche en de trekkende wagen zelf??

Ik zal jullie uit het lijden verlossen.

Hij was goed vastgemaakt, maar ik had hem niet achterstevoren opgezet… 😳

Af fabriek misschien wel , daar kan ik me niet over uitlaten .
                              Maar de meeste die een trekhaak hebben (of tenminste dat valt toch op aan deze kanten van het land) zijn er die achterna geplaatst zijn .
                              Ikzelf heb 3 keer eentje laten plaatsen en bij de prijsaanvraag werd telkens de goedkopere en dus voor minder gewicht voorziene trekhaak aanbevolen .
                              Ik heb steeds voor het zwaardere model gekozen juist vanwege de autotrailer .

Anoniem

Dat dacht ik toch ook. En niet vergeten dat een trekhaak bij elke keuring nagezien wordt. Nen afneembare moet trouwens altijd gemonteerd zijn…

Ben ik niet mee akkoord. Als je een wagen koopt met trekhaak, af fabriek, is deze voorzien om minstens de maximumlast te trekken, die opgegeven is op het gelijkvormigheidsattest.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.