Zoute GT Tour 2014

Home Forum Porsche Uitstappen Zoute GT Tour 2014

• Maker
    Discussie
  • Bestekes,

Zou het niet leuk zijn om eens met een paar leden de Zoute GT Tour 2014 af te malen ? :driver:

Wil dit best organiseren / in mekaar steken, eventueel met een hapje en tapje, maar heeft er iemand om te beginnen het roadbook in zijn of haar bezit ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Roadbook komt in orde :salut: zit momenteel bij de collega’s van Poca :think: hij gaat een kopie vergen 😉

… blijkbaar twee fotootjes genomen op het moment dat er iemand in haar broek deed tijdens een sprintje van 150m. op de Graaf d’Ursellaan in Knokke Heist. :happy:

image_2014-10-16-5.jpg

image_2014-10-16-6.jpg

Knappe bestickering! *luv

@ Monza… 4 foto’s voor je kennis in ruil voor het roadbook :relaxman:

image_2014-10-16.jpg

image_2014-10-16-2.jpg

image_2014-10-16-3.jpg

image_2014-10-16-4.jpg

Ah, dan snap ik het, ge zou voor minder schudden en beven !

het is niet zijn :driver: dus zal het wel mee te maken hebben :drink:

Lijken me maar matige stuurwegen ivm wat de Ourthe streek te bieden heeft. Smal, relatief recht, veel huizen, grachten, bomen, high risk. Lijkt me niet comfortabel en veilig om daar vlot te rijden. Maar desalniettemin, nog steeds interesse van mijnentwege, de zeelucht is goed voor mij sinussen ! Geef me maar ne roadbook, ik rij wel achteraan, als ik niet kan volgen zie ik jullie wel aan de aankomst als gijllie al gegeten hebt en ik met de schrik in mijn broek toekom 🙂

3:40 die gast in die ferrari, kijk eens naar die rechterhand, trillen als een riet … schrik ? opwinding ?
                  Dat heb ik in mijn P’ke niet zalle. Heb ik toch het verkeerde merk gekocht ?

wel met het verkeerde ras :bounce: maar niet minder leuk :coolness: zelf enkele bekenden :driver: :happydance: [url=https://www.youtube.com/watch?v=jXsYM7KSbPo#t=278http://]
                    kijkhier [/url] :drink:

klinkt verleidelijk :relaxman:

+1

Klinkt interessant !

komt in orde zij hij !! klein baan maar mooi asfalt geen verkeer dus lekker :driver:

Thanks Monza… ja, ‘t moet wel de moeite zijn natuurlijk é !

het zijn polder wegen dacht ik ? ik vraag wel eens na we kennen die gewonnen heeft :first:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.