Zwart of alu?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Zwart of alu?

• Maker
    Discussie

• Geert
    Deelnemer

Wat past het best op een zwarte porsche? Zwarte of grijze/alu kleurige velgen?
      Iemand ervaring of foto’s?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • als je al zou kiezen voor zwarte velgen onder een zwarte auto, dan moet er een blanke, alu, rvs, … rand aan zitten om het wiel er toch nog enigszins “uit te laten springen”. da’s mijn mening maar wie het leer trekt heeft ook het laatste woord.

[quote=”WES-RS” post=166237]Hoog niveau + PatrickB made me LOL… 😆
          [/quote]
          😉
          ‘t Was vooral ik die het woord deed, gevolgd door instemmend geknik :sarcastisch :mrgreen: :happy:

Hoog niveau + PatrickB made me LOL… 😆

Maar ik sluit me volledig aan bij wat Mush zegt. :up:

Voor mij is de originele velg nog steeds altijd de mooiste, heb zelf de g reeks en als ik sommige zie met de 964 velgen dan komen de braakneigingen al naar boven 🙂 less is more remember…

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Zo simpel is’t niet :geek:
                Welke “zwarte” Porsche en welke velgen heb je in gedachten?

Net nog op hoog niveau met PatrickB staan discutteren van hoe het allemaal afhankelijk is van model auto, model velgen en kleur auto en kleur velgen. Wat op de ene moddervet is trekt bij de andere op niets.

Bedankt voor de persoonlijke reacties. De meningen zijn duidelijk verdeeld. Ik ben er zelf ook nog niet uit. Al die argumenten houden inderaad steek. Nog wat laten bezinken dan maar. :sleep:

Welke kleur hebben alle Fuchsen (bijna) ……

Smaken verschillen, maar zwart bij zwart, zoals die foto illustreert, vind ik niet misstaan !

Ik vind t wel mooi om even naar te kijken, maar zou het zelf niet doen
                        Om een of andere reden is mijn mening dat de auto er goedkoop, zeg gerust wat sjonnie-achtig, of zelfs “crimineel” uit gaat zien……

Ik ga meer voor sportief chique…..

Nooit mooi gevonden al dat zwart…een velg moet opvallen…

ik heb zwart op zwart met chroom wielranden,ik wil het eigenlijk wel veranderen,maar 99% van de bevolking zegt dat ik het niet mag doen :salut:

het is wat je zelf graag ziet eigenlijk………..

Met de juiste velg en stance is zwart op zwart BEASTMODE!!! 😯

2011-porsche-911-with-asanti-monoblock-af1-slate-wheels.jpg

Dwight-Howard-Drives-a-Black-Porsche-Panamera.jpg

porsche_shark_week_at_sharkwerks_38.jpg

porsche-carreraGT-blackonblack.jpg

Probeer wel chrome wielranden te vermijden… 😉

Zwart / alu, altijd goed ! :up:

+1 :respect2:

Zwarte velgen vind ik meestal zonde, dan verlies je de velg in de wielkas. Zwart op zwart zou ik zeker niet doen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.