Zwarte 968

• Maker
    Discussie
  • Ik overweeg het om binnenkort mijn 968 coupé weg te doen.
    Erm oet nog een klein onderhoud + vervangen vd distributieriem gebeuren wel…
    Bij deze efke spolsen of er mogelijke geïnteresseerden zijn:

– 212.000 km
    – zwart vanbuiten en vanbinnen
    – airco
    – 3 delige 18″ RH’s of de cup1’s
    – witte pinkers
    – airbox + grotere klep

Totnutoe altijd bij Luc op onderhoud geweest dus daar zijn facturen van…
    Mogelijke geïnteresseerden mogen mij alvast contacteren, kzal dan wel fotootjes maken.

Dave

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • [quote=”993S”:34209q6g]Das een goei , dus veel eten is de boodschap , of bedoel je iets anders 😉 [/quote]

Ahja, waarom denk je misschien dat we vorige week in den Effenaf afgesproken hadden hè 😈 😆

Das een goei , dus veel eten is de boodschap , of bedoel je iets anders 😉

Anoniem

Verschillende onderzoeken wijzen uit dat het niet de lengte is die belangrijk is, maar de dikte 😈

Als iedereen hier toch zijn lengte begint te posten dan doe ik mee 🙂
            1.78m en ik pas ook in alle auto’s 😉

[quote=”Number1″:1emyngyd]Anders wil ik wel bij de 968 nog 5 cm van mijn lengte cadeau doen… en dat voor dezelfde prijs uiteraard.
              Let wel, als je nu al 1m80 a 1m85 zijt is het een vergiftigd geschenk want dan geraak je nergens meer in 😉 [/quote]

1,86cm en geen enkel pasprobleemin de CS.
              Integendeel , ik heb nog hoofdruimte zat

Of en Cayenne kan je ook nog aankopen of en 928GTS

Number1, ne Z3MC zonder schuifdak nemen…zal wel lukken dan 😉

Anders wil ik wel bij de 968 nog 5 cm van mijn lengte cadeau doen… en dat voor dezelfde prijs uiteraard.
                    Let wel, als je nu al 1m80 a 1m85 zijt is het een vergiftigd geschenk want dan geraak je nergens meer in 😉

[quote=”stefx911″:x75tgkq4]

Ik denk dat ne lotus esprit zeker te klein is als je 1.90 bent.
                      Dacht eens opgevangen te hebben dat je daar tot max 1.85m in kan.

Heb er zelf nooit ingezeten maar iemand hier weet dit wel te bevestigen of te weerleggen 😉 ) [/quote]

Was eigenlijk maar een grapje tussen Dave en mij, hij wist me te vertellen dat de Esprit één van zijn lievelingswagens is en vermits ik zo eentje heb wou ik hem wat plagen. Ik denk ook dat 1.90 wat te groot is voor een Esprit.

Ben ik blij dat ik niet te groot ben. Al die problemen niet 😀

[quote=”993S”:36kjcg2m]Number 1 , ge moogt ne Porsche of een Lotus Esprit kopen 😀
                          [/quote]

Ik denk dat ne lotus esprit zeker te klein is als je 1.90 bent.
                          Dacht eens opgevangen te hebben dat je daar tot max 1.85m in kan.

Heb er zelf nooit ingezeten maar iemand hier weet dit wel te bevestigen of te weerleggen 😉 )

Ieder zijn smaak natuurlijk maar BMW Z wagens vind ik nu eens niks hebben, lach meestal (in mezelf) als ik er ééntje zie (daar is weer zo’n lelijk eendje 😉 )
                            De modellen gaan van niet mooi tot lelijk, zelfs als er een mooie vrouw inzit kan ze hier zeker niet mijn aandacht mee trekken.

Een mooie vrouw in een Boxster is dan weer een héél ander verhaal, koop je liever een mini one als je iets van BMW wil, das hun enigste wagen met “ziel” zoals men hiervoor schreef 8)

[quote=”SimonSays”:1t6uyzp4]
                              Ik had inderdaad ‘n Roadster, maar ZOVEEL verschil zit er nu ook niet met de QP… ‘t is niet zoals ‘n gewone cabrio en z’n coupé/sedan variant…

Heb ook met de Z3M-QP, E36 en E46 M3 gereden (van anderen), en dat was net zo…
                              Het probleem is dat die auto heel goed rijdt, maar 0,0 charisma heeft, hij heeft precies geen ziel… ‘t is allemaal steriel… Als je dan in ‘n 964 stapt… Die auto LEEFT tenminste.

Maar zoiets is dus inderdaad wel zeer subjectief, toegegeven 🙂 [/quote]

…zodanig subjectief dat ik het niet snap…

…een wagen (zijnde Z3 ///M), met dikke 300 pk op de achterwielen, zonder antispinregeling noch ESP en enkel 25% sperdiff, die daarenboven veel te licht is achteraan om voldoende traktie te hebben, vind jij “steriel” rijden en geen “leven” inzitten… 🙄

…tja, ‘t zal wel aan mij liggen zeker 😆 😉

ken

ja Dave, je hebt genoeg stof om nog ff na te denken en ga je ne keer “passen” in een Z3 coupé 😉

Zondag een spierwitte Z4MCoupe gezien.
                                  Dat is pas mooi 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.