Home › Forum › Porsche Talk › zxtravaganzamotors.eu
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 9 maanden geleden door mcklusky.
-
MakerDiscussie
-
Anoniem17 februari 2009 om 01:33Iemand daar al een auto gekocht?
Deze ziet er scherp van prijs uit;http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=154254408
Niemand die de auto kent per toeval?
-
MakerDiscussie
-
pas op hij moet niet weg hoor maar ik kan nu aan een zeer interessante prijs een cayenne V8 kopen van een kennis van me, als die niet meer te koop is is mijn vwatuur ook niet meer te koop 😉
Ok , dan begrijp ik ook dat die goedkoper wegkan .
Was het een Cayenne geweest had je een PB’tje van me gehad 😉nee ik heb geen cayenne, ik heb een touareg, maar deze heeft dezelfde motor (R32), dezelfde remmen enz… in principe zijn het vrijwel identieke wagens, op het uiterlijk na, overal in mijn wagen staan porsche logo’s op de onderdelen… ook de remblokken en klauwen (6 pots) ed zijn van de porsche cayenne enz…
David .
Ik wist niet dat je een Cayenne had .
Ik dacht dat je en Touareg had of is deze alweer vervangen ❓Anoniem18 februari 2009 om 01:21250 pk is niet veel in vergelijking met een S maar t’is als vervanger van een vito met 120 pk dus toch het dubbel voor mij…
Nieuw kostten de meeste met wat opties al gauw 70000€ alles in, dus 25000 vind ik toch een scherpe prijs. T’is allemaal vraag en aanbod een range vogue bijv. gaat geen geld na 5 jaar terwijl de sport precies duurder blijft. Die vind je nog niet voor 35000€.
More news tomorrow…
(Was normaal verkocht aan een duitser die niet is komen opdagen dus morgen weet ik meer. 😛 )Ja dat klopt Rufie, maar dat is hetzelfde als een boxter vergelijken met een GT2 hé…
een 3.2 V6 of een 4.8 V8 al of niet met Turbo…
en ik betaal nog steeds liever het verbruik van de V6 dan dat van de V8 al ontken ik uiteraard niet dat de V8 sneller vooruit gaat en vooral mooier klinkt 8)zet eens een cayenne V6 naast een toyota , of naast een x5 3 liter benzine… dan kan je vergelijken.
verbruik valt nog mee.
Heb er een paar jaar geleden mee aan het staartje gebengeld op circuit in Leipzig. Anderen hadden een S en Turbo. In bochten ging het nog, maar op rechte stukken iedere keer een gat.
ik weet niet hoe dat met de cayenne zit maar de mijne (zelfde motor enz) zit met een stevige rijstijl rond de 11Ã 13 liter op gas… enne een vw phaeton (zelfde motor) kan me niet volgen in optrekken en dergelijke…
je kan zo een ‘camion’ ook niet gaan vergelijken met een porsche sportwagen hé…
En inderdaad, als er eentje op lichte vracht kan gekocht worden, ben je helemaal gesteld, want dan hoef je noch die schandalige BIV noch jaarlijkse taxen te betalen!!
en niet te vergeten de LPI taks die wegvalt, weer 200€ gewonnen 😉
Zou er toch eerst eens met rijden.
Van zo een V6 moet je niet teveel verwachten, gaat echt niet snel vooruit in vergelijking met andere Porsches. Plus dat verbruik…lijkt inderdaad op het eerste zicht niet zo duur… als je vooral vergelijkt met de soms absurde prijzen die particulieren nog denken te zullen krijgen op Kapaza en dergelijke… maar je vindt ze inderdaad wel vaker bij handelaren voor deze prijs. Zijn en blijven ook niet bepaald de meest populaire auto’s in okkazie, wegens taxen, BIV en dergelijke…
Tevens toch een bedenking: het is en blijft toch nog bijna de helft van de cataloguswaarde van de nieuwprijs, en dat na 5 jaar! Het is niet zo veel auto’s gegeven om na 5 jaar nog de helft waard te zijn!! Dus ook in dat opzicht niet ‘zo overdreven goedkoop’…
En inderdaad, als er eentje op lichte vracht kan gekocht worden, ben je helemaal gesteld, want dan hoef je noch die schandalige BIV noch jaarlijkse taxen te betalen!!
Ik ken de wagen niet, maar hij heeft dezelfde motor en gasinstallatie als de mijne en is van dezelfde maand en bouwjaar als de mijne.
Gezien de km’s (als ze kloppen) idd een mooie prijs, maar je vind ze nog goedkoper… alleen, wat is de kwaliteit van die wagens hé…Btw, de mijne is bovendien nog lichte vracht en ik ga hem misschien (heb iets op t oog) ook weg doen… en een stuk goedkoper 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.