Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 6,811 tot 6,825 (van in totaal 6,944)
    • Blijkbaar gelukt :wink:

        Gewoon naast elkaar zetten of op de Autobahn effe uittesten :wink:
        De sound is braaf maar , ……………. :twisted:

          Ik heb op elke Porsche gezwaaid die ik tegen gekomen ben :wink:

            Dat kan inderdaad ik geweest zijn alhoewel ik er nog eentje ben tegen gekomen.

            Kijk maar eens HIER of HIER :wink:

              Deze wagen staat al een eeuwigheid te koop en ik vrees dat dit ook nog zo zal blijven.
              Als het enkel om de prestaties gaat kan je met veel minder geld bij andere merken snellere dingen vinden.
              Als je dan toch 20.000€ hebt om te spenderen en je wilt een Porsche denk ik (ik zou het toch ook doen) hiervoor een zeer goede 911 zou kopen met volledige historiek.

                [quote=”stefx911″:fs9gryb2]Een “B” is trouwens verplicht als je ermee naar het buitenland gaat…[/quote]

                Ik heb zo’n lelijk ding nog nooit op één van mijn wagens gehad (20 jaar) terwijl ik zeer veel in het buitenland zit.
                Nog nooit problemen mee gehad en ik denk zelfs dat door de Europeese éénmaking dit al helemaal niet hoeft in de daarin aangesloten landen

                  In ons land vrij rustig en meestal hou ik me aan de verkeersregels.
                  Als ik in Duitsland zit ga ik daar waar het mag en verantwoord is er vol voor 8)

                    Kan ik die hangen onder mijn porscheforum.nl sticker :wink: :lol:

                      Met een slijpschijf en een lasapparaat kan men alles :lol: :lol: :lol:

                        [quote=”cab ’88”:24zutvx0]idd. de taks voor een 3.2 is ongeveer 800€ en die voor een 3.6 ongeveer 1200E ! Ik heb me ook een 3.2 gezocht omdat ik dit nog doenbaar vind, ik rij slechts een 3000KM per jaar met de P. om voor zo weinig Km’s 1200€ te betalen is eigenlijk wel weggegooid geld.[/quote]

                        En veel minder BIV daar de leeftijd meespeelt . Dat scheelt hemal vlug 1500€. Daarvoor heb je de ombouw met namaakstukken , monteren en spuiten. :wink:

                          Ik vind ook dat het niet kan doch ik denk dat (na lang nadenken)ik een paar redenen gevonden heb.
                          * Ze willen een Porsche die jong uitziet doch waar het budget er niet voor is , dus wordt er een goedkope 2.7 gekocht (wegentaks en verzekering ook laag) en wordt deze met namaakstukken omgebouwd naar een modeldat minbstens 10 jaar jonger is. De leek merkt het verschil niet.
                          *Velen vinden de looks van een 964 wel leuk (vooral dan de bumpers en de motorkapmet geintegreerde spoiler) doch willen de BIV en wegentaks niet betalen op een 3.6. (waarom denk je dat johan liefst 3.2’sof minder zoekt , zelfs omgebouwd naar 964 :?: :?: :?: ) Ik denk dat dit echt de hoofdreden is. De kost per jaar scheelt enorm veel ten opzichte van een 3.6
                          Doch voor mij is het of the real thing of niks.
                          Dat is als een Escort RS2000 ombouwen naar Cosworth. De ombouw maakt nog altijd geen Cosworth van hem.

                            [quote=”Number1″:2bp6m67g]maakt dat echt veel lawaai dan[/quote]
                            Dit luchtfiltersysteemmaakt juist NIET meer lawaai daar dit dan weer een gesloten systeem is (zoals origineel). Als het een open luchtfiltersysteem is krijg je meer herrie van onder de kap. En dat is wat de klant meestal wil en dit systeem niet levert.

                              Ik verkoopmomenteel veel closed air boxen.
                              Dit is een kelk in een carbonnen box. De resultaten zijn zeer goed daar het carbon de warmte van het blok afstoot en je niet met een open luchtfiltersysteem zit.
                              Kostprijs 89€ voor een set (universeel)
                              :wink:

                                [quote=”Number1″:f3nf1rjj]kunt ge een 968 ook lager leggen zonder verlagingskit?[/quote]

                                Een 911 tot ’89 zit met dempers en torsie voor en achter. Tanden verstellen en de wagen ligt lager.
                                Een 968 net zoals vanaf de 964 zit met dempers en veren. Om hier lager te leggen moet je verlagingsveren zetten. :wink:

                                  Normaal gezien moet de filter berekend zijn voor de wagen.
                                  Krijgt de wagen te min lucht binnen ga je een enorm vermopgenverlies bekomen.
                                  Teveel kan geen kwaad daar je mengdebietmeter niet meer doorlaat dan hij nodig heeft.

                                15 reacties aan het bekijken - 6,811 tot 6,825 (van in totaal 6,944)