
Aangemaakte reacties
-
Daar heb ik eens brabusvelgen laten repareren die zwaar beschadigd waren. Velgen gerepareerd + randen gepolierd + harten in wagenkleur gespoten was toen 320 euro. Wel lang wachten (hebben heel veel werk)
In antwoord op: Velgen opmaken[quote=”Pascal”:33y34be7][quote=”fdeville”:33y34be7]hier nog eentje: 162.000 km’s en je moet eens zien hoe de zetel afgesleten is. Je ziet het zelfs op de foto, niet afvragen wat het in het echt moet zijn. Deze staat trouwens al heel lang te koop en zijn prijs is net gezakt van 29.500 naar 26.500. Waarschijnlijk redelijk, maar ik heb mijn twijfels over de kms…[/quote]
Kan volgens mij toch kloppen. Ik heb al minder mooie zetels gezien in een wagen met minder km’s. Alles hangt ook af van wie ermee rijdt en hoe die onderhouden wordt. Ik ken mensen die constant met hun nagels in hun stuur zitten te duwen enzo. Op die manier is je stuur ook erg snel stuk gekrabt … :? [/quote]
Zenuwlijders noemen ze die mensen :lol: . Ben eens naar een witte 964 gaan zien met zwart leder. Wagen in nieuwstaat enkel het dashboard boven het stuur was volledig stuk gekrabt. Eigenaar zat constant met zijn hand boven op het stuur en met zijn nagels aan het dashboard te krabben. Had precies heel veel stress :shock: . Was een chirurg uit Bonheiden (hopelijk opereert hij ook niet zo :lol: )
In antwoord op: Weer gedegouteerdBij raesracing ben ik ook gaan zien achter de 996 4S en de turbo. Beiden stonden me wel aan. Voor de turbo ben ik uiteindelijk drie keer gaan zien. Gast is volgens mij wel vrij correct. Na met een mechanieker van een porschegarage over een turbo gepraat te hebben ik dan maar voor een 4S gekozen. De turbo bij raesracing heeft ook heel weining steenslag in verhouding met de kilometers, dus volgens mij zeker herspoten.
Er staat één heel mooie, de donkerblauwe 993. Die is volgens mij correct en misschien zijn prijs wel waard (maar mijn centen zijn ook op :cry: )NIET met een 996 turbo gaan rijden!!! Want dan zijt ge meteen verkocht :twisted:
HEEL GOED controleren. Ben er de afgelopen weken naar een zestal gaan kijken en bij alle zes vond ik altijd wel iets. Ook naar het schijnt moeten op 90000 km de turbo’s vervangen worden (dat is wat ze mij bij Porsche vermeld hebben). Ook zou de koppeling snel weg zijn. Bij mijn broer was dit op 57000 km (maar zijn vriendin rijdt er veel mee en misschien is dit een oorzaak :lol: ).
En de cayman? Terug verkopen of een tweede porsche?
[quote=”Daggie”:o5fi85zu]Je wil nog een zwarte Cayman … ik weet eentje staan ;) [/quote]
Verkoopt gij er dan al één :?:
Dennis, propere 964 en prachtige velgen eronder.In antwoord op: Even mijn 964 voorstellen , t’is een Rode.Propere wagen Geert. Is en blijft een klassieker. Binnen 10 jaar is hij er alleen mooier op geworden :wink: . Heb laatst je wagen op de Nekkerhal In Mechelen zien staan. Had veel beziens.
Die RH velgen vind ik zeer geslaagd. En de kwestie getrokken band of niet, iedereen zijn zin. Op CLEANED zou je enkel voorstanders krijgen, op het PORSCHEFORUM gaat het er iets anders toe :lol: . Zelf zou ik hoe breder hoe beter gaan maar ja wie ben ik. De Crauwels (ken je wel van op CLEANED) heeeft ook maandenlang aan mijne kop staan zagen om getrokken banden op de CLK te steken (anders ging de KW er niet onder :roll: )In antwoord op: 993 cabrio SOLD[quote=”porschky”:jxv1k09p]als dit exclusief BTW was, was het inderdaad al lang de jouwe… :wink:
Ondertussen lijkt het niet zo te vlotten met de verkoop; ik had twee biedingen van 36000 E BTW in (is dus 29.753 E exclusief… see what I mean :wink: ), zijnde van de verkopers waar ik hem gekocht had, en van de uitbater van Protech Gent, die de wagen onlangs gezien en gereden heeft, en er onmiddellijk wild van was… Helaas hebben beide nu hun staart ingetrokken: AB Auto biedt nu uiteindelijk maar 33000 E meer (BTW in), en de tweede partij heeft zich bedacht, en zegt uiteindelijk nog enkele jaren te willen wachten om zich meteen een nieuwe te kunnen kopen… :cry: Dus zoeken/wachten we nog even verder… Deze auto staat te mooi, en heeft te veel geld gekost om in deze staat/toestand te krijgen, om hem snel snel weg te doen aan het eerste (lage) bod. We zien wel wat de tijd brengt…[/quote]
De’n Bleys komt ook weer ter sprake :lol: . Ik woon daar op een minuutje vanaf. We hebben daar (mijn broers en ik en een paar klanten) al een paar wagens gekocht en aan verkocht. AB gaf 16000 euro BTW in voor de CLK :roll: . Andere garage heeft uiteindelijk 20500 EURO + BTW gegeven :lol: . Mijn broer kochtte daar destijds een mercedes ML. 5000 kilometer later versnellingen defect. Maar dit was niet in van toepassing voor de 24 maanden garantie :?: . Was de laatste wagen daar gekocht. Heb nog al een paar klanten hun “fantastische” verhalen gehoord :cry:
In antwoord op: Welk referentie werk ?@ The Eagle : vanwaar ben jij ergens? Ik dacht elke Porsche in Vlaams Brabant te weten :lol: . Staat jouw wagen dikwijls op de leuvensesteenweg te Kampenhout (zonder de winkel te vernoemen)? En had jij daarvoor een 911 carrera (ken jij dan Van Heel, destijds daar de Porsche 930 turbo van hem nog gekocht).
In antwoord op: Onderhoud-vraagjes (carreramotors – Gent)[quote=”993S”:e1zkp9sa]Blij voor u dat de CLK weg is !
Ja die zwarte was de mijne , die heeft daar iets meer dan een week gestaan en hij was al verkocht.Succes met uw C4S , neem van mij aan dat je geen turbo (eender welke) nodig hebt om met volle teugen te genieten van het Porsche rijden. De 996 C4S is ook een super auto.[/quote]
Bedankt!!! Dat de zwarte 4S op een week verkocht was? Logisch als je de km’s en prijs bekeek. Trek mijn haren nu nog uit mijn hoofd omdat ik niet sneller naar Verellen was gaan kijken. Maar toen zat ik nog met die CLK op mijn oprit. Verkocht aan een prijs waarvan de Frank het zelfs niet zal geloven. Natuurlijk nog wel wat afdragen naar de BTW maar de 996 4S compenseert dat volledig :wink:
In antwoord op: 4S of TURBOHa 993S nu weet ik al wat meer. Die zwarte 996 4S bij Verellen was toch van u? Was er naar gaan kijken maar was al weg :cry: . Vorige week vrijdag hadden ze een 996 4S binnen gekregen. Dus ik gisteren hoopvol gaan kijken. Johan zei dat hij zaterdagmiddag al verkocht was :shock: .
Gisterenavond nog naar één gaan zien en mijn vrouw wou hem al direct meenemen (de auto hé, niet de eigenaar). Is van een klant die in luxewagens doet. Optie erop genomen en juist van mijn vrouw gehoord dat alles rond is (zou ze toch de eigenaar bedoelt hebben :lol: ).
Maar soit, nu heb ik na 5 jaar eindelijk terug een porsche en kan ik al beginnen dromen van de 997 turbo :idea:
In antwoord op: 4S of TURBO[quote=”993S”:bsti1xmv]Audiotronics , is uw CLK dan eindelijk verkocht geraakt ? Want die moest toch eerst de deur uit voor de 996 er kon komen of ben ik mis ?[/quote]
Damn, gij kent mij precies :oops: . De CLK staat hier in de kelder van de winkel tot … morgenavond en dan is hij weg :wink: .
de 996 4S aankoop is “in the running” :lol: en nadert zijn einde (of is het “het begin”).In antwoord op: 4S of TURBO[quote=”911-lover”:22hajncz]”Carrera4S” hier op het forum verkoopt zijn super onderhouden 4S van 2003
Kijk eens bij occasies aangeboden[/quote]Weet ik :lol: Al contact via email met gehad :wink: .
In antwoord op: 4S of TURBOHey. Ik pik hier ook even in. Ik ben ook al enkele maanden op zoek naar een 996 4S of turbo. Ben al naar tientallen gaan kijken maar telkens was er wel iets dat me niet aanstond. Mijn broer heeft een 996 turbo. Daarvoor had hij een 996 4S. Volgens hem is de turbo ongeveer X3 in onderhouds- en rijkosten. Daar ik ook de wagen dagelijks gebruik ben ik gaan rondkijken voor een 996 4S. Maar zoek wel een BTW wagen.
Maar de aankoopprijs voor een 4S en een turbo zijn inderdaad zo goed als hetzelfde.
In antwoord op: 4S of TURBO