Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • [quote=”911cabriog50″ post=202533]een wasbeurtje van 19800 euro, wie heeft die gewassen :-)[/quote]

      Italianen ;-)

        Een Porsche uit Italië ? …… neen dank u

        Wat betreft de Cayman R zie ik toch ook prijzen vanaf +- 50k tot een goeie 62k voor wagens met weinig km in perfecte staat. Meestal modellen bwjr 2011. Nieuw prijzen waren toen afhankelijk van de opties tssn de 75k en 85k.

        Ik denk dat zowel de 987 Spyder als de 987 R, als vrij zeldzame bolides, goed hun marktwaarde zullen houden in de toekomst. Er zijn er immers ook veel minder van gemaakt dan pakweg een 997 Carrera…

          Wauw 993 C4S … klasse !!!

            [quote=”Ive” post=200189]Héle mooie Bernie DC
            Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een Cayman R en een Cayman S ???[/quote]

            Even googelen Ive : Cayman R heeft o.a. een uniek afgestelde vering en onderstel, is lichter gemaakt, heeft 10 pk meer (motormanagement), heeft de lichtste Porsche velgen (19″ spyder), spoiler,….enz………..was in beperkte oplage verkrijgbaar tot 2012.

            10277443_859625937423134_5004481376539198926_n.jpg

              Ik heb ook interesse om eens enkele ritten mee te doen met de Cayman R. (niet lid – voorlopig-)

                Cayman….een van de leukste Porsches ! Mooi !!!

                  Zeer knap !!

                    My Cayman R – Aqua Blue –

                    10994233_859626000756461_152769896779536285_n.jpg

                      [quote=”Bones” post=196230]BernieDC schreef:

                      Ik heb enkele jaren geleden een witte GTS gehad en het is echt een fantastische wagen.

                      En hoe rijdt dat dan? Voldoende koppel om rustig met de vrouw naar de stad te gaan of eerder nerveus en vragend om hogere toerentallen? Eerder carrera S of eerder GT3?[/quote]

                      Je kan perfect rustig cruisen en je hebt altijd voldoende koppel. Deze wagen was voor mij in 2011 een bom van 408 pk want ik kwam van de “gewone” Carrera (345 pk). Verschil was groot, dat weet ik nog. Hij zit perfect tussen een Carrera S en een GT3, letterlijk en figuurlijk.

                        Ik heb enkele jaren geleden een witte GTS gehad en het is echt een fantastische wagen. Heeft de brede kont ook van de 4 maar bij mij was het wel degelijk een Carrera 2 GTS. Uiteindelijk verkocht maar lang spijt van gehad….Dat er nu enkele te koop staan is eerder toeval denk ik. Prijzen zijn wel gezakt sinds 2011 maar lijken nu te stabiliseren tssn de 60 en de 70k ongeveer, afhankelijk van aantal km en dergelijke.
                        Ik had een PDK die razend snel schakelde maar je kan evenveel plezier hebben aan een manuele. Deze keuze is persoonlijk…

                          [b]Schitterende keuze !
                          [/b] Ik heb vroeger een 997 GTS gehad en heb er nog spijt van dat ik hem weg gedaan heb…weliswaar voor een super de luxe Cayenne maar bon….

                            Proficiat ! Knappe GT3 !

                              De GTS velgen staan er niet bij ;-) Je bedoelt allicht de Fuchs Velgen die op de 997 Sport Classic zitten ? Ik vind die ook de mooiste ! Ze zijn wel iets zwaarder van gewicht dan de andere…

                                Mijn vorige 911’s waren allemaal manueel….en sinds ik de PDK gewoon ben wil ik niets anders meer…je kan namelijk nooit manueel zo snel schakelen en terwijl al je concentratie op de weg houden….dus elk zijn goesting maar een PDK automaat is gewoon zalig ! … en heel snel…

                                  Ik rij zelf met een Carrera GTS (2011) en ben echt wel benieuwd hoe dit klinkt. Waar heb je die laten monteren ?

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)