Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,202)
    • En als er straks nog mensen zijn die zich vervelen, die kunnen contact met mij opnemen, want voor hun heb ik nog een leuke puzzel om op te lossen.

      Wat valt er te winnen indien de puzzel correct word opgelost??

      Gr Bert

        Die gommen zijn inderdaad geweldig goed voor lijmresten, maar toch voorzichtig mee zijn. Gom gewoon zijn werk laten doen, zeker niet te hard op duwen! Vernis of lak is rapper beschadigd dan dat men zou denken!

        Gr Bert

          Fluitje al gevonden??

          Gr Bert

            Kleine gok, misschien overdrukventiel van je airco compressor. Airco eens aan tester hangen en kijken dat de druk op de leidingen niet te hoog oploopt!!

            Gr Bert

              Ik volg het draadje hier al van in het begin, moet zeggen ik heb bij veel dingen vragen en bedenkingen. Maar dat is ieder zijn mening!

              Ik ben zelf ongeveer 18 jaar plaatslager waarvan ik nu de laatste 10jaar alles zelf doe. Dus herstelling van A tot Z (bestek, demontage, herstelling, richtwerk, spuiten, montage ). Voor mij is een herstelling of het nu een lada of een porsche is even belangrijk, de klant betaald uiteindelijk voor een perfecte herstelling. Elke herstelling is een soort uithangbord, reclame of hoe je het ook wil noemen. geloof me over een slechte herstelling word rapper gesproken dan over een goede. Het probleem is eigenlijk dat laatste jaren de grote carrosserie’s geweldig opgekomen zijn, daar gaat je wagen door verschillende handen, iemand doet de demontage, iemand het richtwerk, iemand de herstelling… enz in mijn ogen is dit echter niet altijd de beste oplossing. Als je een wagen van A tot Z kan behandelen heb je een betere feeling met de wagen en mijn geval een gevoel van eer en voldoening. Als je je job niet graag doet of elke dag gewoon gaat werken om dat het echt moet, als je er echt geen gevoel of eer bij hebt om een goede herstelling buiten te zetten, stop er dan gewoon mee. Je bent tenslotte met iemand anders zijn centen bezig!!

              Dit is echter mijn mening, en wie ben ik

              Groeten Bert

                PPG en DuPont zijn de populairdere merken, altijd kleuren te vinden etc. van eender welk merk/type/jaar en de meeste varianten. Wat bij Glasurit niet zo is, en dus veel kleurverschil kan teweegbrengen bij spotrepair.
                Maar swat, we zijn aan het uitwijken denk ik

                Ik wil nu niet moeilijk doen, maar dit is wel een geweldige uitspraak( PPG en DuPont zijn de populairdere merken) Werk zelf al 18 jaar met glasurit waarvan de laatste 4 jaar op waterbasis nog nooit problemen mee gehad!!
                kleurverschil kom je altijd wel eens tegen zowel bij ppg, dupont of glasurit. Ik heb ook al menig spotrepair gedaan op verschillende automerken, heb nog NOOIT geweten dat ik het kleur niet vond of bestond bij glasurit!!

                Groeten Bert

                  Hey Wim,

                  liggen de werken stil ?

                  Groeten Bert

                    Nog altijd geen nieuws van de expert?
                    duurt wel lang precies!!
                    Heb laatst nog een zwaar ongeval binnen gekregen, was op minder dan een week inorde met de verzekering ook totaal verlies!!

                    Groeten Bert

                      Het is hier maar kalmpjes geworden !! Liggen de werken stil ??

                      Groeten Bert

                        Het is hier maar kalmpjes geworden !! Liggen de werken stil ??

                        Groeten Bert

                          Nu heb ik terug een gezonde wagen zonder verborgen gebreken.

                          Klein vraagje, zijn de plaatsen op foto 89 en 99 ook gezandstraald?
                          Indien niet, zou ik toch nog maar niet te rap spreken over een gezonde wagen!! Als ik goed gezien heb op foto 98 gebruik je de paarse borsteltjes van 3M, dit is goed gerief maar je kan er enkel de oppervlakte roest mee wegnemen. Wil je echt voor jaren gerust zijn is zandstralen echt de boodschap.

                          Groeten Bert

                          Ps. Het is niet mijn bedoeling je te ontmoedigen integendeel. Veel succes met je project.

                            Van bijvullen weet ik alles, mijn lr discovery III was ook nogal op olie uit!!
                            5LITER OLIE OM DE 2000KM !!

                              Herstelling zelf is niet echt een probleem, ben plaatslager. Vraag me gewoon af of iemand deze porsche kent ? En hoop zo iets meer te weten te komen over het ongeval en de historiek van de porsche.

                              Groeten Bert

                                KLEUR CODE : U8 STONEY GREY METALIC

                                Kleurcode bestaat bij porsche, of deze voor een carrera van toepassing is weet ik echter niet.

                                Volgende gegevens bij glasurit:

                                Kleurnr. 693
                                Hulpcode U8
                                Steingrau metalic
                                van 1988 tot 1996

                                Groeten Bert

                                  range sport heeft juist dezelfde motor als discovery!!
                                  Met een engelsman moet je gewoon geluk hebben.

                                  Gr. Bert

                                15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,202)