Aangemaakte reacties
-
Ik zal er ook zijn, en breng 3 vrienden, petrolhead Porschisten, mee. Ben benieuwd of er bekenden zijn voor mij, en natuurlijk ben ik heel benieuwd om eindelijk de mancave van Bert Heylen eens te zien.
EDIT
Het is dan toch een PDK geworden zie ik op de foto’s.
Mijn 991.1 GTS is ondertussen verkocht.Inderdaad! Genieten van het leven, tevreden zijn met wat je hebt, en doen wat je graag doet binnen de mate van het mogelijke.
De dag dat ik iets heb of doe dat mij stress bezorgt, dan stop ik er onmiddellijk mee. ‘Simplify’ is mijn leuze!
Ok, hier in België en zeker ook in NL betalen we veel belastingen, maar daarvoor krijgen we ook veel welvaart in de plaats. Nergens op aarde is het zo goed als hier, en daarbij denk ik aan veiligheid, gezondheidszorg, geen natuurrampen, iedere dag vers eten, de kans om te werken,…En nu terug on topic. Ik heb mij vorig jaar een 964 C4 cabrio gekocht, ook omdat mijn vrouw haar cabrio mistte. Ondertussen hebben we er 5k km mee gedaan, en heeft deze auto mij zeker al 6k euro aan verbeteringswerken gekost. Met plezier geef ik dat eraan, omdat centen op de bank niets meer opbrengen, en zo’n 964 toch wel redelijk zijn waarde houdt, terwijl je er elke dag met volle teugen kan van genieten. De dag dat ik ‘m niet meer kan betalen, wordt ‘m verkocht. Simplify!
En ja, een 964 is vandaag niet oud genoeg om een echte oldtimer te zijn. Echte liefhebbers van oude auto’s vinden zo’n 964 veel te jong en vooral te modern. Ik heb net bewust voor deze 964 gekozen, omdat ‘m net zo modern is. Mijn vrouw rijdt er graag mee, en geniet van de airco, het servostuur en de gesynchroniseerde versnellingsbak. En als mijn vrouwke content is, dan ben ik dat ook. :happydance:
[quote=”kikie” post=256186]Prachtig! :respect2:
GTS is mijn lievelingsmodel. Mag morgen, als er niets tussen komt, een proefrit doen met de GTS.
Ik twijfel nog altijd tussen een PDK of een manueel. Voorkeur gaat uit naar een manueel.[/quote]Hoe was de testrit?
Mijn vorige was een 997 met PDK, en daar was ik minder content van. Ok, de PDK schakelt perfect, maar ik wil gewoon meer betrokkenheid bij het rijden, en dat is bij een manuele bak gewoon veel meer het geval. Als je zo’n 911 als daily gebruikt, veel km’s doet, en regelmatig kans hebt op files, dan moet je voor de PDK gaan. Ik gebruik mijn 911 enkel in mijn vrije tijd, en sta dus nooit in de file, waardoor ik een manuele heb gekozen. Ook tijdens een sporadische trackday is manueel plezant, maar PDK is dan wel sneller! Het is maar wat je wil. ;)
Dit wist ik nog niet! Een heel dikke proficiat! Zo’n nieuwe GTS zal een dijk van een auto zijn, met veel meer power dan de 4 die je nu hebt.
Ik ben ondertussen ook al 2,5jaar content van mijn 991.1 GTS met manuele versnellingsbak.Als je ‘m hebt wil ik wel eens afspreken. Dan kunnen we eens rijden en vergelijken. ;)
C4 cabrio manueel, van 01/1990, en met 132k km op de teller.
Kleur: Triple Blue.
in antwoord op: forummers met 964Ik doe meerdere rondritten per jaar, en moet zeggen dat dit een van de leukste was dit jaar.
Mijn zoon is ondertussen al een ervaren copiloot, en ook mijn vrouw en dochter doen dat heel goed. Sinds enkele maanden hebben we de 964 bijgekocht, en worden de rondritten niet enkel vader-zoon momenten, maar echte gezinsuitstappen.
Helaas ben ik er deze keer niet zonder brokken vanaf geraakt, wat op een breed stuk van de verkavelingswegen ging de snelheid wat omhoog (ah ja, want RD hing achter mij met z’n GT3 :o ) , en kreeg ik een vogel tegen de voorruit, die de winddeflector van mijn schuifdak heeft geraakt en gebroken. Gelukkig geen erge schade dus.
Ook alweer toffe mensen leren kennen. We kijken al uit naar de volgende keer.
Graag een dikke thumbsup voor de organisatoren.
Daarnet betaling gedaan voor 2 wagens en 4 personen aan het ontbijt. ;-)
[quote=”deepee” post=233477][/quote]
Was idd een coole plaat, maar is sinds een paar maanden in mijn bezit, en nu met gewone O-plaat.in antwoord op: Leuke nummerplaten op PorschesIk zal er zijn.