
Aangemaakte reacties
-
:up: bedankt voor stukje wat in de link stond, dit kende ik niet.
Ik zou het niet weten of dat die Manta is/was, weet nummerbord niet meer uit mijn hoofd, maar had hem indertijd wel nieuw gekocht.
En in die Periode had ik ook nog als kennis een Hulsterse Chinees (Chang) die een 400 had, ook nieuw gekocht.Nu nog een kennis van mij bezig om een Opel Monze 3.0 GSE te restaureren, maar ik denk dat dit nooit afkomt, want tegen die tijd dat hij er weer eens iets aan doet, kan hij eigenlijk al terug van voor af aan beginnen. :lol: :lol:
In antwoord op: Nieuw, 1989 964C2Dus jij rijdt Porsche die maar 3/4 in orde is, en je huis is ook maar 4/5 in orde dan, want is goed genoeg. ;)
Volgens mij raak je eerder gefrustreerd/ongelukkig van dingen die niet goed zijn /werken. :idea:
In antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??[quote=”bollocks” post=261304]
Was ooit Opel freak, droom nog steeds van een MANTA B 400 of een Manta A “TE2800[/quote]Maat van mij heeft er een had zo’n TE2800 mat die bult op de motorkap in de rood/zwart combinatie.
Maar sneller als een Porsche was deze zeker niet, want had 8 seconden nodig met zijn 145 pk om tot de 100 te geraken, en daar was Porsche met minder gewicht en cilinderinhoud toch sneller, meermaals getest. :idea:Daarbij was een Porsche staart listig, maar de Manta (Opel stond al bekend als dweil op de weg) nog veel erger in, ondanks dat ze de spoorbreedte veranderd hadden, ding was niet op de weg te houden, dan kun je beter een 400 nemen, fabrieks uit veel beter als de TE waar ze veel PK’s in wilde stoppen net als Amerikanen en niet met te rijden was.
En om als een TE2800 te hebben als verzamelaar lijkt mij leuk, maar ga er eerst maar eens eentje vinden, ik geloof dat er nog geen 100 van gebouwd zijn voor hij de fles op ging.
Was zo’n pionier als bij ons de Hensdijk op basis van de 944.In antwoord op: Nieuw, 1989 964C2Heb ik een paar pagina’s hiervoor al gepost dat er in de mailbox cijfers staan die niet reageren, en krijg je ook niet weg, wat je ook probeert.
Dus wat eigenlijk die groene goedkeurings vink daar staat te doen met het woord opgelost, is mij ook een raadsel. :sarcastisch
Forum werkt op bepaalde punten wel iets beter, maar is toch nog echt niet perfect. :engeltje:
In antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??Daar gaat het niet om hoor. :lol: :lol: :lol:
Vrijwillige donaties zijn en enkel om een optimaal snel en goed werkend forum te verkrijgen voor de leden. ;)
In antwoord op: Vrijwillig jaarlijkse forumdonatieNu de kerstman vertrokken is
DE BESTE WENSEN VOOR 2018
In antwoord op: kerst- en nieuwjaarswensenAls we allemaal eens een glazenbol hadden hè, dan liep niemand geen risico meer. :idea:
Maar ben je daar zot van, kopen, van genieten met rijden en niet mauwen of kosten of wat krijg ik later terug, want op elke nieuwere auto schrijf je normaal geld af.
Ik denk dat de afschrijving en kosten van uw medegezel duurder zijn als je ze weg zou doen. ;)In antwoord op: Porsche 997 turbo cabriolet 29k kmEven een stukje gequote uit een test van de Targa.
Er is eigenlijk maar één ding aan te merken op de Targa en dat is het Targa-dak. Het is een prachtige constructie die op elke boulevard en op elk terras weer veel oh’s en ah’s zal oogsten. Je drukt op het knopje en de achterruit komt omhoog en klapt naar achteren, daarna openen er twee klepjes in de rolbeugel om de dragers van het inmiddels omhoog geklapte dak door te kunnen laten, het dak klapt op de achterkant en de achterruit komt weer terug in positie. Schitterend. Het probleem is alleen dat er rond de 100 km/u zo veel turbulentie rond de rolbeugel ontstaat dat praten al met een stevige stemverheffing moet, en dat probleem neemt exponentieel met de snelheid toe. De 911 Cabrio GTS die we ook even reden, was (met het windschotje in positie) opmerkelijk veel stiller. Dat verwacht je niet vanuit zo’n ‘beschutte’ Targa-positie.
:salut: :salut:
In antwoord op: 991 Targa windturbulentie?[quote=”kleinekastenteufel” post=261297]Nu is er wel iets heel raars aan de hand!
Ik (nick: crossbytje) surf naar het forum en blijk aangemeld te zijn onder de account van kleinekastenteufel…[/quote]Is dat niet mooi, kun je eens lekker te keer gaan zonder dat jij erop aangekeken wordt. :lol: :lol: :lol:
In antwoord op: Wat is er toch met het forum aan de hand??Ik dacht dat die iets groter waren naar ik mij kan herinneren. :lol: :lol:
In antwoord op: Weet u niet wat te vragen aan de Kerstman??Targa geeft al vanaf het eerste generatie/model windturbulentie, en vooral op achterzitjes.]
Dus zolang je niet boven de 120 km/h komt zal het wel meevallen als je er met 2 inzit, maar leg niks achter je, want komt automatisch naar voor toe. ;)
Vandaar mijn voorkeur altijd voor een cabrio. :idea:
In antwoord op: 991 Targa windturbulentie?Puur sier, want met zo’n hoeveelheid kun je nog geen kaars doven, laat staan een autobrand. :idea:
En mijn cadeau kan dit jaar nog niet, heeft wielen en moet ik nog even voor wachten. :lol:
In antwoord op: Weet u niet wat te vragen aan de Kerstman??[quote=”Rufie” post=261180]Iemand raadde me ooit dit adres aan.
http://autoservicevanluchene.be/nl-be/home.aspx%5B/quote%5DAls je alle posts zou lezen of openen had je gezien dat deze al gepasseerd was boven je. ;)
In antwoord op: Velgen lakken?Dat zijn cup spiegels en stoor ik mij niet zo aan, zijn zo omgezet.
Waar ik mij aan stoor zijn de lampen van de GT, die mogen wel eens beter gesteld staan. :oops:
Voor de rest mooie auto’s die GT’s, en zijn er op dit moment 2 aan het opbouwen.In antwoord op: Nieuw, 1989 964C2Moet je mijn zinnetjes ook nog eens een x lezen en naar mijn emotions kijken. :idea:
Heb niks van kritiek over uwe grote mond gegeven. :lol: :lol:
In antwoord op: Ranting topic – Laat hier even stoom af…