Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 170)
    • ik had bijna gereageerd met “ne Porsche dient om mee te rijden! ”
      maar dat zal ik maar niet doen en het zo laten.

        bedankt ,maar niet voor mij van toepassing denk ik !
        Ik ga toch meer zoeken naar een lichtere drukgroep, ‘t schijnt daar toch te zitten het meer gewicht.

          Bedankt trouwens voor uw antwoord ,ik ga eens wat meer denken aan zo’n drukplaat !

            ik heb het enorme verschil gevoeld toen ik mijn SC (15 jaar geleden) heb laten tunen, en een 915 heeft al een lichter vliegwiel om te beginnen.
            Nu vind ik het grootste nadeel van een G50 het zware vliegwiel,dit geeft een luiere indruk.
            Daar dit vliegwiel enkel de laatste 2 jaar (87-89)van de 911 is gebruikt lijkt het dat er niet zomaar een oplossing te koop is (wat onderzoek vind ik wel leuk).
            Ik hou wel van de uitdaging mijn oude Carrera in topvorm te houden,zodat “ze” niet te veel moet onderdoen op de nieuwere wagens.

              proficiat en veel veilig plezier !

                knap ,heel knap die site en vooral de wagen.
                Tot in Francochamps waarschijnlijk.

                  930 motor …..BULLETPROOF!

                    [quote=”RSR”:xnm2g275][quote=”cabrio’87”:xnm2g275]wat is een verbeterde sturing ?de stuurdoos
                    welke moet ik dan nemen? set van FVD
                    waar kan ik deze vinden? dat is graag gedaan[/quote][/quote]

                    als ik de tijd vind met het nieuwe tour seizoen ,eran en francochamp,kom ik wel even langs als dat goed is.
                    Ik ben zeer geiintresseerd voor je oplossingen!

                      ik heb reeds een stuurdoos van FVD dan,die zat samen met het LB 1 pakket.
                      Ben ik dan terug beland bij de vraag : moet ik ergens een test laten doen?
                      Ik ben op dit forum , eens begonnen over “eurochip “nabij Zolder (als ik me niet vergis) en ik dacht dat jij daar niet zo happy over was.
                      In ieder geval ,zou dat een oplossing kunnen brengen?

                        wat is een verbeterde sturing ?
                        welke moet ik dan nemen?
                        waar kan ik deze vinden?
                        alvast bedankt voor je antwoorden!

                          alleen de nokkenassen kan ik je niet zeggen,maar alles bij elkaar(LB1 en vooral met de uitlaat) ben ik zeer tevreden.
                          Het traag in toeren (laag koppel) van een G50 bij een 3.2 ben ik volledig kwijt en de moter blijft maar doorgaan in toeren.
                          De wel/niet meer PK’s laat ik in het midden,maar er is een enorm KOPPEL-winst op lage toeren.

                            dit lijkt ook wat voor mij , geeft het echt een voelbaar verschil?

                              ik heb de auto gezien en vind het een prachtstuk,verder weet ik er niet veel vanaf maar ik weet wel dat Van Beurden er een correcte politiek op nahoud.

                                stof om over na te denken,bedankt jongens!

                                  dit is wel een veel bekeken onderwerp !
                                  met maar 10 antwoorden (ok,nu 11)

                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 170)