Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
    • Mooie wagen :first: Nog een cupvelg als de GTS er onder en het is een bommeke. Spijtig dat de prijzen zo gestegen zijn :(

        :popcorn: Blijft toch mooi om te lezen. Daarbij nog de verhalen die in de echte wereld de ronde gaan en je begint je af te vragen waarom er hier niet meer in de bak zitten. Kronkelen mannen, blijven kronkelen en hopen om ooit nog eens terug een nieuwe 911 te kunnen leasen. Maar deze keer zorgen dat de leasing de wagen niet terug komt halen.

          [quote=”deepee” post=266468]iemand zin in een mini-meet op 1 mei ‘s namiddag ergens tussen Grobbendonk en Heist o/d Berg ?[/quote]Nu zondag 20/5 wordt er mooi en droog weer voorspeld. Iemand weet van of zelf plannen? Het begint te kriebelen en na een laatste meeting op de site La Corbeille in Westmeerbeek wil ik wel eens nog eens ergens heen.

            [quote=”M E” post=267035]Klopt het dat Porsche de gewoonte heeft eerst de Carrera uit te brengen en de 4/4s een half jaar later?
            De eerste 992 zou maart 2019 pas in de showroom staan volgens een Porsche concessiehouder.[/quote]Klopt. Vorige week bij OPC Mechelen ook gezegd. Daar zeiden ze voorstelling ergens begin 2019.

              Meest waardevast zal volgens mij een 991 T zijn. Een GTS zal in waarde zakken. Een 992 zal zeker het eerste jaar na aankoop serieus in waarde zakken. Waarom eens niet uitkijken naar een jonge tweedehands 991 GT3? Als je toch naar prijzen van 150.000 euro gaat.

                F*ck seg, dat gaat snel. Ik zit duidelijk in de verkeerde sector te kl*ten. Gezond jaloers :respect2:

                  [quote=”stijnG” post=267082]knap hoor!!!! Zeer mooie wagen.
                  Maar net iets minder dan een 996 4S imho[/quote]Volledig mee akkoord. Cayman is veel moderner maar de 996 4S blijft een van de mooiste Porsches die ooit gemaakt zijn. Maar even gehad maar ook al heel veel spijt dat ik die zo snel terug verkocht heb. Deze cayman oogt wel mooi, geel en gele remklauwen :up:

                    Staat soms op de nummerplaathouder te lezen. De beste die ik onlangs zag was met nummerplaat CIRCLE en de houder verwees naar zijn activiteiten :mrgreen: Was wel op een Aventador en geen Porsche. Maar ook al enkele keren een lava orange 991 GT3RS zien rijden en die had er ook een nummerplaathouder met “TURNS PETROL INTO MUSIC” op hangen.

                      Als je de rit wilt doen en alles daar krijgt Techart zelf. De laatste jaren zijn die veel soepeler geworden. Natuurlijk niet bij de deur maar wel de garantie dat het perfect is gedaan.

                        Ik had wel interesse om eens te komen kijken.

                          [quote=”deepee” post=265662][/quote]Deepe heb je een link vanwaar deze foto komt? Ik meen deze te herkennen van een Belg die naar het buitenland is verhuist?

                            Doeme doeme mooie wagen. Net nu ik weer mijn zinnen op een 911 heb gezet kom ik deze hier tegen. Vooral de forfaitaire belasting maakt het interessant. Ik zou er dan wel een gewone plaat ophangen maar belasting blijft toch hetzelfde. Beter dan elk jaar +2000 euro te moeten ophoesten. Eens over nadenken.

                              In mijn nieuwe zoektocht naar toch weer een 911 heb ik ook nu gereden met handgeschakeld, tiptronic automaat en PDK. En daar het de bedoeling is om er wat te gaan mee cruizen en wie weet eens occasioneel op een circuit heb ik mijn zoektocht ook beperkt tot een handgeschakelde. Prijs bewust kiezen en het binnen de marge van betaalbaar te houden zit ik terug richting 996 of misschien 997 te denken.

                                [quote=”bollocks” post=265869] Daar gaat de belegging van velen…. :think:[/quote]Ik denk dat je vandaag, morgen en zelfs volgend jaar nog steeds veilig zit met de belegging in een oldtimer of classic car. Ze spreken over 2050 maar kunnen nog geen deftige oplossing aan de problemen van vandaag bieden. Er is een heel groot verschil in tussen wat de politiek zegt en soms belooft en wat ze daadwerkelijk zullen doen. Trouwens wie hier allemaal rijdt er enkel en alleen met een Porsche omdat hij dit als een soort veilige belegging ziet? Dat is als op de beurs gaan spelen. Het kan goed gaan en het kan slecht gaan.

                                Nu dat er een ommekeer is gestart zal iedereen wel beseffen. Maar als je ziet hoe een explosieve groei er in de O-platen is dan liggen er duidelijk weinigen van wakker. De vraag die we ons moeten stellen is dat elektrisch rijden effectief de oplossing gaat zijn. Of een vorm van hybride voor de volgende 20 jaar? De ideale oplossing voor velen : een fiscaal gunstige wagen (hybride of 100% elektrisch) en een benzine zuipende bolide voor die enkele mooie dagen per jaar. En al die belastingen en accijnzen moeten we gewoon slikken. Het is betalen of niet meer ermee op de openbare wegen komen. Iedereen heeft die keuze en beslist zelf of hij of zijn daar centen voor wil neerleggen of niet.

                                Ik heb het onlangs nog horen zeggen. Hij betaalde voor zijn 5.0 V10 elk jaar een pak belastingen. En de wagen heeft vorig jaar amper 1700 kilometer gedaan. Een gewoon werkend koppel met opgroeiende tieners. Maar ze hadden die centen ervoor over om die paar uitstappen met hun “hebbeding” te kunnen doen. Iedereen heeft nu eenmaal andere prioriteiten.

                                  Het komt er steeds op neer dat wie genoeg centen heeft en wil betalen meer kan en mag dan de gewone medemens zonder heel veel centen. Dat is met elke bestaande en nieuwe wet die ze uitvinden zo.

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)