Aangemaakte reacties
-
mooi mooi! Veel plezier ermee! En de zon is op komst dus hou je maar al klaar voor wat topless testdrive’s!
in antwoord op: Nieuwe aanwinst….Deepee, knappe aanwinst! Proficiat!
in antwoord op: oude liefde roest niet …Welkom Stephane!
Mooi gevulde garage heb jij ;-)in antwoord op: KennismakingHierbij mijn speelgoed…
Deze foto is enkele weken oud en gemaakt op een 4daagse door het Engelse Kent.
Fantastische regio om te cruisen..
in antwoord op: Post hier foto van je huidige porscheuna bella machina!!! fantastische bak! Proficiat met de nieuwe aanwinst en have fun ermee!
in antwoord op: Porsche kriebels!man man… ongelooflijk toch… om gek van te worden als je dit gebeurt…
Anyway, staat genoteerd… We zijn extra oplettend bij het dagelijks afschuimen van het www naar toys for boys ;-)in antwoord op: 911 3.2 Targa gestolen in Waterlozalig! Aftellen!!!
in antwoord op: Porsche 964 Carrera 4 Guards redHello!
Proficiat met je aankoop! Geweldige keuze! Prachtige wagen! Je zal er bakken plezier aan beleven.
Ivm de omnium, no problem. De mijne is omnium verzekerd via mijn makelaar ICS verzekeringen in Schilde bij Antwerpen.Groeten,
Denis
in antwoord op: Nieuwe Porsche eigenaar: 964 TargaIk heb net een 4daagse trip in Engeland achter de rug met de 964. Zo’n goeie 800 km gereden en dat ging vlotjes.
Zowel rustige stukjes op kleine wegen als af en toe eens stevig doortrekken in de toeren. Alles naar wens… op defecte ruitenwissermotor na.. Daar kom je dan echter als het begint te regenen hé ;-)Gemiddeld verbruik op de snelweg van +/- 11L à zowat 130-140km/u en op de kleine baantjes met veel 2de en 3de versnelling zit ik op zo’n 13,5L… Geen blauwe of witte rook, geen stotteringen in de de motor, alles lijkt netjes te draaien… Meer nog, het was 4 dagen zalig genieten van die heerlijk ronkende flat six :-)))
Oliedruk meter staat nog steeds heel snel op 5 bar maar dit lijkt me idd allemaal best ok te zijn..
Binnenkort moet ie toch even naar de garage voor die ruitenwissermotor en dan laat ik de druk nog wel eens dubbelchecken om zeker te zijn..in antwoord op: 964 en oliedrukTjongens, en ik hier maar werken achter mijne bureau…
Ziet er fantastisch uit jullie tripje!
Geniet ervan en stuur misschien een beetje zon naar ons Belgenland!in antwoord op: Gardameer editie mei: het reisverslag.Proficiat! Ziet er een prachtig project uit! Succes ermee en post zeker geregeld foto’s hé!
in antwoord op: ”Gezinsuitbreiding”Idd Patrick…
Maar als “leek” stel ik me dan de vraag; als je op 2500tpm of 5 bar zit, wat dan als je effe doorgaat tot 6500tpm?
Krijg je dan geen overdruk met kans op schade? Of kan dat zomaar niet?in antwoord op: Oliedruk…wat hoort die te zijn ?OSCAR TANGO: Ik heb met m’n 964 net hetzelfde voor…
het bizarre was dat hij eerst lagere waarden gaf, in mijn ogen “normaler” maar nadat ik eens goed had doorgetrokken tot 6500tpm ging die drukmeter plots veel hoger staan.
Zodra ik de 2300tpm voorbij ben zit ik op 5bar.
Bij stationair draaien staat ie op 1,5 tot 2 bar…
Wat ik zo hoor op het forum hier zou dit geen probleem mogen zijn… Maar ergens meen ik gelezen te hebben dat er mogelijks een defecte oliedrukzender in het spel zou kunnen zijn…Enfin, ik ben er nog niet 100% uit.. Had jij hier evt nog nieuws over sinds je laatste post?
Groeten,
Denis
in antwoord op: Oliedruk…wat hoort die te zijn ?Bedankt voor je feedback Goof!
Ik blijf het alleen bizar vinden dat ie het de eerste 150km niet had en dus nu quasi vanaf 2500tpm op 5 bar staat..
Maar als ik al niks kapot kan rijden ben ik alvast gerust..in antwoord op: 964 en oliedruk