Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 152)
    • Ok Wim.. Dat stelt me toch enigsinds gerust..

      Dan voor je antwoord!

        Dat is me duidelijk Wim

        Maar samengevat, 4 a 5 bar bij 2500 tpm is dus geen probleem?

          Van harte welkom!
          Zo was Di Rupo toch nog ergens goed voor :-)))

          (zonder de bedoeling een politiek debat te starten)

            Hey TArga84,

            Dus als ik het goed begrijp is het niet erg dat ie zo snel zo’n hoge druk heeft?
            Ik vond het voorla bizar omdat ie dat de eerste 150km niet deed..
            Dan was de druk altijd 3 à 4 bar tussen 2500 tpm en 4500tpm…

            Nadat ik 1 keer “zwaar” doortrok ging die druk plots omhoog…

            Misschien heb ik me even “proper” geblazen dan ofzo? Auto heeft nl slechts +/- 200km gereden het voorbije jaar..

              Prachtig! Proficiat! Genieten maar!

                Hello,
                Nee geen ervaring mee… Kende ze zelfs niet en heb net lange zoektocht achter de rug..
                Was wel op zoek naar 964, iets ouder dan wat ze daar aanbieden zo te zien..
                Maar lijkt me wel correct bedrijf op eerste zicht.. Vooral goed uitzoeken wat dat jaar waarborg wil zeggen… Want daar zwaaien er wel meer mee tot je de kleine letters leest..

                Succes!

                  ow cool! Ja, scan eens in en gooi het in de groep! Wil ik zeker wel zien..

                    Hey,

                    bedankt voor je antwoordje… Ik volg wat je zegt maar ik lees overal dat de druk de toerenteller moet volgen..
                    bv 3000tpm à 3 bar – 4000tpm à 4 bar en eens de 5000tpm mag ie naar 5 bar gaan…

                    Maar zoals je op de foto ziet is ie op 2300tpm al op 4,5 bar…
                    Is dat niet te snel/veel?

                      Nice!

                        Proficiat! Echt VET!

                          Wat ik ondertussen gehoord en gezien heb is, trek in dit soort gevallen ong 5000€ extra uit en dan kan je een degelijke revisie van de motor doen. Als de koets ok is, geen roest, geen crashes, ophanging en remmen ok en niet te vergeten de elektro motoren van de kap, reken je niet fout met zo’n bedrag. Maar kan best een hoop minder zijn als de olie misschien gewoon van een los hangend slangetje komt..
                          Let zeker ook op het elektro dak, die motoren durven al eens kapot zijn en kosten al snel 2000€ om te vervangen.. En anders, gewoon iemand met echt verstand van zaken meenemen.. Heb ik trouwens ook gedaan gezien mijn beperkte kennis.. Voor alle duidelijkheid: ik trek jouw kennis niet in twijfel he

                            Zalig! Ik verwacht binnen 14 dagen hetzelfde te doen.. De 964 cabrio staat klaar om gekeurd te worden.. En dan plaatjes aanvragen en cruisen maar! Proficiat nog met je new toy!

                              Proficiat!! Veel plezier gewenst!.

                                image_2015-04-19.jpg

                                  Hi all,
                                  Slag geslagen! Vandaag naar de blauwe 1990 carrera 4 cabrio gaan kijken. Werkelijk droombak! Historiek volledig in orde, ex usa california, 110k km, 09/1990, tweede laklaag originele blauwe kleur, prima onderhouden, carfax en volledig onderhoudsboekje alsook volledig omgebouwd naar EU. Wagen ziet er echt prima uit. Zo goe dals droge motor, beetje zweet maar meer dan aanvaardbaar. Nog geen kunststoffen collector, dat is het enige nadeel.. Ooit komen die kosten er nog aan.. Dat is zeker. Maar verder prima bak. Heel mooi interieur, alles elektro werkt zoals het moet enz.. Soit, den deze happy!!! Vleugeltjes

                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 152)