Aangemaakte reacties
-
Welkom Westy , en succes met je aankoop !
in antwoord op: even voorstellen westyWelkom Peter en veel succes met de zoektocht !
in antwoord op: Nieuw op het forumWelkom ! Prachtige wagen..
in antwoord op: Even voorstellenWelkom Chris ! Ferme collectie heb je daar.
in antwoord op: Mij even voorstellen met 911 cabrio 1982Net geregistreerd. Tot dan alvast !
D’Ieteren heeft in totaal 724 exemplaren van de 356 Roadster gebouwd in 1960-1961.
Is ooit een uitgebreid artikel over verschenen in Classic Porsche Magazine of 911&Porscheworld,zal ik bij gelegenheid nog eens opzoeken.
Er stond er ook eentje op Interclassics Brussel dit jaar.in antwoord op: Porsche BelgiëDank voor alle feedback. Wat Woefke beschreef, nl. raam met kit, dan clips rond het frame waar de 3 lijstjes inpassen met daartussen
een soort mousse/rubber geklemd lijkt met meest plausibel, wel zijn mijn clips absoluut niet rot.
Heb de mousse/rubber gevonden bij Rosepassion voor €59,4. Ik loop volgende week zowieso langs bij PC Mechelen, als deze origineel nog bestaat, laat ik het PET nr wel even zeten.in antwoord op: 924 raamrubbers of niet in voorruit ?Proficiat. Prachtige wagen !
in antwoord op: Mij even voorstellenWelkom. Prachtige wagen !
in antwoord op: Mij even voorstellenKlopt, zit grotendeels tss. de oortjes. Dat metalen frame zit erover, maar als je vanaf de zijkant kijkt valt het enorm op sinds ik er door mijn carossier op attent ben gemaakt..
in antwoord op: 924 raamrubbers of niet in voorruit ?Hallo Stijn,
Raam was gemonteerd met kit, geen rubber. Zat allemaal wel goed vast en geen lekken, maar het ziet er niet uit, er is meer dan een cm ruimte tss. raam en a-stijl.
in antwoord op: 924 raamrubbers of niet in voorruit ?Als er in mijn bedrijfswagen een OBU wordt geplaatst zoals bij de vrachtwagens nu en de factuur voor mijn 30.000 km/jaar naar mijn werkgever gaat, kan ik wel leven met geen of verlaagde rijtaks voor de GT3 :-)
in antwoord op: Kilometerheffing vanaf 2024 of 2025Hallo Dries,
Is een totaalproject. Heb hem in 2017 gekocht, blanco gekeurd en ingeschreven/verzekerd, vervolgens op een remorque naar het carosseriebedrijf gebracht (van mijn beste vriend), en daar heeft hij 1.5 jaar gestaan wegens tijdsgebrek van ons beiden…Wagen reed goed en was redelijk ok vanop afstand, maar carosserie had best wat gebruikssporen.
We hebben hem nu helemaal uit elkaar en motor is er uit. Hoop hem tegen maart/april klaar te hebben, maar weet niet of dat 2019 gaat zijn :-) [attachment=36446]IMG_2181.JPGin antwoord op: Even mezelf voorstellen : DidierBedankt voor de tip Stijn !
Heb dat Engels bedrijf al gemaild, hebben zelfs een kit op hun website voor een goeie 400 pond, weet alleen nog niet welke slangen allemaal erin zitten.
Design UK zijn de 3 exemplaren die ook via Porsche nog leverbaar zijn, en hier en daar vind je wel iemand met eentje extra, maar totaal zijn er 21 en ik koop ze liever allemaal bij 1 leverancier.in antwoord op: 924 turbo: rubber slangen motorblok/radiator/oliekoelerHeb je toevallig naam/adres van dat bedrijf in Geel ?
Onderdelen voor een 931 zijn idd. niet makkelijk te vinden, zowel mijn PC als een paar transaxle specialisten kunnen me niet echt verder helpen wat de slangen betreft.
Ben nu wel in contact met Whoolies in het VK, maar zelf langsgaan met de oude slangen en op maat laten maken lijkt me betere optie.
Alvast bedankt.in antwoord op: 924 turbo: rubber slangen motorblok/radiator/oliekoeler