Aangemaakte reacties
-
Als je gaat beginnen zoeken naar “de goedkoopste” dan ga je vrijwel zeker van een kale reis thuiskomen
Kan het niet genoeg zeggen, geldt bij alle merken maar zeker bij Porsche is goedkoop = duurkoop. Als je een wagen te koop zet net voor een grote beurt of bandenwissel of andere grote werkzaamheden dan kun je gerust enkele duizenden onder de normale prijs gaan verkopen. De koper die zich daardoor laat vangen is dan wel de pineut.
Kijk naar onderhoudshistoriek, opties en staar je niet blind op de prijs.in antwoord op: Aankoop Cayman (andere dan de eerste)Je kunt die platen laten verlengen.
ik heb dat ook gedaan omdat er geen CoC bijzat en de wachttijd bij D’ieteren om te homologeren 3 weken was + nog eens 10 dagen eer het document in je bus zit.
Nadeel is wel dat je terugmoet naar Stuttgart.
Mijne kwam van relatief dichtbij (Dusseldorf), iets handiger in dat opzichtTiptronic is gewoon een klassieke (trage) sequentiële automaat met koppelomvormer, geen gerobotiseerde zoals DSG of PDK of DCT
Lijkt me een correcte prijs, ziet er een mooi exemplaar uit maar is wel al 11 jaar he.
Hou er ook rekening mee dat een 2.5 in combinatie met een tip nu niet bepaald een ‘sport’wagen is.
Maar het is maar wat je wil natuurlijk :)heel mooi
en hoe rijdt ie?in antwoord op: 996 2002 maar lijkt eerder een 2001// 996 Carrera 4 gekocht!Het is wel al bekend dat de 997 nu naar 345pk gaat en de 997S naar 385pk
Dit creëert wat ruimte om aan de Cayman S ook wat extra pk’tjes bij te geven :D
in antwoord op: Porsche Cayman aankoop997 is een jaar langer op de markt dan de Cayman S en de gewone Cayman is zelfs nog maar 2 jaar te koop
Nu al een face-lift na 3 jaar zou me eerlijk gezegd verbazen
in antwoord op: Porsche Cayman aankoop[quote=”ppp 356″:341ujwby] behalve dat de betrefende bank eventueel zou failliet zijn, maar ook dat zou uw bank moeten weten.
[/quote]hehehehe!
:Din antwoord op: Hulp van alle forummers aub!ja hallo :idea:
Dat waren de beschrijvingen van da ander geval met die negers en die Merc he :roll:in antwoord op: Hulp van alle forummers aub!persoonsbeschrijving hier posten van man en vrouw zou idd. wel kunnen helpen…
in antwoord op: Hulp van alle forummers aub!eerste generatie is voor de eerste face-lift dus alles voor 08/2002
tweede generatie is 8/2002- 10/2004
alles daarna is de 987in antwoord op: trillingen in stuur[quote=”911-lover”:14gmlfl3]Neem eens contact op met de laatste garage (Ingelmunster) waar de wagen in onderhoud is geweest.
Misschien dat die je wat meer uitkomst kunnen brengen.[/quote]Car911 is toch in Evere en niet in Ingelmunster (da’s toch officiële dealer RS Motors daar)
in antwoord op: 996 C2: anti-slip ?28.000 is zwaar onder de prijs, kan bijna niet anders dan een vlieg opzitten tenzij het iemand is die snel geld nodig heeft
zelfs in Duitsland vind je ze niet aan die prijs tenzij met 200K op de teller
+ al die dingen die je noemt doen vermoeden dat het om een ragbak gaat
zou hem laten staan hoor, aanbod is groot genoeg
en een 996 3.4 manueel zou ik persoonlijk nooit kopen wegens de ‘gekende problemen’
(en een tip moet ik niet hebben dus sowieso geen 3.4 :P )
in antwoord op: 996 C2: anti-slip ?bedankt, zal ik zo snel mogelijk doen!
in antwoord op: nieuw hier en al met een paar vraagjesals zeflstandige of bedrijfsleider koop je beter een ‘MehrwertSteuer Ausweisbar’
ben je particulier dan maakt het eigenlijk niet uit dusin antwoord op: Invoeren auto uit Duitslandhallo, ik heb de mijne 3 maand geleden geïmporteerd uit Duitsland
Porsche Zentrum heeft voor mij kosteloos gezorgd voor transitplaten met 2 maand geldigheidsduur. Hier was ook verzekering inbegrepen.
enige wat ik heb moeten doen was naar douane gaan en 10 cent (!!) betalen voor vignet 705 en daarna een gewone keuring laten doen, niks speciaal en tot slot nog Belgische verzekering in orde brengen,
als je om je nummerplaat gaat bij DIV moet je wel zorgen dat je dat doet als er een douanier aanwezig is. Hier was dat ma wo en vr voormiddag
meer was dat allemaal nietaan die transitplaten zijn ook een aantal voordelen verbonden
de wagen is ingeschreven in duitsland dus betaal je hier nog geen verkeersbelasting
in mijn geval overlapten die 2 maanden ook de ‘verjaardag’ van de wagen
daarmee kwam ik in een lager tarief voor BIV terechtis ook wel cool vind ik om met een P. met duitse platen rond te rijden 8)
in antwoord op: Invoeren auto uit Duitsland