Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Als je gaat beginnen zoeken naar “de goedkoopste” dan ga je vrijwel zeker van een kale reis thuiskomen
      Kan het niet genoeg zeggen, geldt bij alle merken maar zeker bij Porsche is goedkoop = duurkoop. Als je een wagen te koop zet net voor een grote beurt of bandenwissel of andere grote werkzaamheden dan kun je gerust enkele duizenden onder de normale prijs gaan verkopen. De koper die zich daardoor laat vangen is dan wel de pineut.
      Kijk naar onderhoudshistoriek, opties en staar je niet blind op de prijs.

        Je kunt die platen laten verlengen.
        ik heb dat ook gedaan omdat er geen CoC bijzat en de wachttijd bij D’ieteren om te homologeren 3 weken was + nog eens 10 dagen eer het document in je bus zit.
        Nadeel is wel dat je terugmoet naar Stuttgart.
        Mijne kwam van relatief dichtbij (Dusseldorf), iets handiger in dat opzicht

          Tiptronic is gewoon een klassieke (trage) sequentiële automaat met koppelomvormer, geen gerobotiseerde zoals DSG of PDK of DCT

          Lijkt me een correcte prijs, ziet er een mooi exemplaar uit maar is wel al 11 jaar he.
          Hou er ook rekening mee dat een 2.5 in combinatie met een tip nu niet bepaald een ‘sport’wagen is.
          Maar het is maar wat je wil natuurlijk :)

            heel mooi
            en hoe rijdt ie?

              Het is wel al bekend dat de 997 nu naar 345pk gaat en de 997S naar 385pk

              Dit creëert wat ruimte om aan de Cayman S ook wat extra pk’tjes bij te geven :D

                997 is een jaar langer op de markt dan de Cayman S en de gewone Cayman is zelfs nog maar 2 jaar te koop

                Nu al een face-lift na 3 jaar zou me eerlijk gezegd verbazen

                  [quote=”ppp 356″:341ujwby] behalve dat de betrefende bank eventueel zou failliet zijn, maar ook dat zou uw bank moeten weten.
                  [/quote]

                  hehehehe!
                  :D

                    ja hallo :idea:
                    Dat waren de beschrijvingen van da ander geval met die negers en die Merc he :roll:

                      persoonsbeschrijving hier posten van man en vrouw zou idd. wel kunnen helpen…

                        eerste generatie is voor de eerste face-lift dus alles voor 08/2002
                        tweede generatie is 8/2002- 10/2004
                        alles daarna is de 987

                          [quote=”911-lover”:14gmlfl3]Neem eens contact op met de laatste garage (Ingelmunster) waar de wagen in onderhoud is geweest.
                          Misschien dat die je wat meer uitkomst kunnen brengen.[/quote]

                          Car911 is toch in Evere en niet in Ingelmunster (da’s toch officiële dealer RS Motors daar)

                            28.000 is zwaar onder de prijs, kan bijna niet anders dan een vlieg opzitten tenzij het iemand is die snel geld nodig heeft

                            zelfs in Duitsland vind je ze niet aan die prijs tenzij met 200K op de teller

                            + al die dingen die je noemt doen vermoeden dat het om een ragbak gaat

                            zou hem laten staan hoor, aanbod is groot genoeg

                            en een 996 3.4 manueel zou ik persoonlijk nooit kopen wegens de ‘gekende problemen’

                            (en een tip moet ik niet hebben dus sowieso geen 3.4 :P )

                              bedankt, zal ik zo snel mogelijk doen!

                                als zeflstandige of bedrijfsleider koop je beter een ‘MehrwertSteuer Ausweisbar’
                                ben je particulier dan maakt het eigenlijk niet uit dus

                                  hallo, ik heb de mijne 3 maand geleden geïmporteerd uit Duitsland

                                  Porsche Zentrum heeft voor mij kosteloos gezorgd voor transitplaten met 2 maand geldigheidsduur. Hier was ook verzekering inbegrepen.

                                  enige wat ik heb moeten doen was naar douane gaan en 10 cent (!!) betalen voor vignet 705 en daarna een gewone keuring laten doen, niks speciaal en tot slot nog Belgische verzekering in orde brengen,
                                  als je om je nummerplaat gaat bij DIV moet je wel zorgen dat je dat doet als er een douanier aanwezig is. Hier was dat ma wo en vr voormiddag
                                  meer was dat allemaal niet

                                  aan die transitplaten zijn ook een aantal voordelen verbonden
                                  de wagen is ingeschreven in duitsland dus betaal je hier nog geen verkeersbelasting
                                  in mijn geval overlapten die 2 maanden ook de ‘verjaardag’ van de wagen
                                  daarmee kwam ik in een lager tarief voor BIV terecht

                                  is ook wel cool vind ik om met een P. met duitse platen rond te rijden 8)

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)