Aangemaakte reacties
-
Nu dat we toch bezig zijn: de achterbumper tussen de stootkussens is maagdelijk blank.
Waar zijn de nummerplaatbevestigingen :?: Nieuwe achterbumper :?:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2Nog 1671 exemplaren te gaan :relaxman:
in antwoord op: 50 jaar Porsche 911Mooie poëzie :applaus:
Ik kan het echter niet laten om op een vrij moment en wat zonneschijn te :driver:
Welkom op dit forum Desmo.
Hieronder mijn eerder geplaatst poste wat deels een antwoord op je vragen kan zijn:
[color=#ffffff][color=#0000ff]” Mijn 87’er zit daar ook ongeveer.
Ik zou zeker een zeer grondige visuele inspectie van de motor doen op lekkages of zelfs zweten.
Goed naar de motor luisteren: geen tik in ? regelmatige loop ?
Laat in vrijloop eens een paar maal 1500 – 2500 : je mag de kettingen niet horen ratelen !
Kijk eens naar de kleur van de olie (helder ? geen condens ? binnenkant oliestop)
Mag uiteraard niet roken.
En verder: rijden , rijden, rijden.
Let op de respons van de motor, nogmaals geluid en eventuele trillingen.
Schakeld de bak vlot en zonder kraken op en neer ?
Pakt de koppeling vlot en progressief ?
Spoort de auto goed? Geluiden of trillingen in de ophanging ?Na dit alles te hebben nagegaan en goed bevonden heb ik de gekocht anderhalf jaar geleden en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad .
Succes ! “[/color][/color]in antwoord op: Porsche aankoop -> horror?[quote=”911_NL” post=147332]
Persoonlijk zou ik er – op een mooie winterdag – gewoon een flink stuk mee gaan rijden :coolness:[/quote]+ 1 :driver:
in antwoord op: winterstallingHier is al vaak over geschreven: ALS je hem start, rij dan tot hij echt warm is.
Dat is , zeker in het winterseizoen , minstens een 30 tal kilometer.
Zo wordt alle condens in de motor en vooral de olie verwijderd.in antwoord op: winterstalling[quote=”Jollie” post=147147]inderdaad, maar vind ik toch duur voor een ombouw met toch al wat km…
of ben ik nu een idioot… :twisted:[/quote]+1 en….. mocht wel een centimeterke of twee naar omhoog :!:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2Subtiel maar erg mooi afgewerkt :applaus:
En die kleur man: :lekker:in antwoord op: The GT3 before and after showJean, de discussie ging over automaat en *porsche 911 :!:
Ikzelf, en blijkbaar ben ik niet alleen, vind dit geen gelukkige combinatie.
Een PDK gaat nog , maar een koppelomvormer aan een sportwagenmotor koppelen :what:Ik rij ook dagelijks tot grote tevredenheid met een automaat, maar dat is een Audi sedan en geen sportwagen.
in antwoord op: ik koop een 993 automaat[quote=”porsche 1988″ post=147018]Je moet doen wat jezelf wilt.
Ik rij zelf voor de daily driver met automaat maar voor de porschekes wil ik zelf in de pot kunnen roeren. :driver:Ieder zijjn gedacht maar ik zou zeker afdingen bij een automaat :think:
Veel succes en foto’s niet vergeten posten[/quote]
+1 Idem hier
in antwoord op: ik koop een 993 automaatZeven generaties: 7X :first: :first: :first: :first: :first: :first: :first:
in antwoord op: Online Porsche filmpjes:first: :respekt: :respect2: Ik zou die op een spiegel parkeren, zeteltje ernaast en mij kreeg je daar ni meer uit :popcorn:
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966[quote=”bccars” post=146849][quote=”carbonman” post=146840]PDK met peddels :respect2:
Absoluut geen spijt van, tak, tak, vroooom[/quote]+1 … Maar helemaal niet te vergelijken met traditionele automaat qua beleving imo[/quote]
Ah neen: PDK = gerobotiseerde “gewone” versnellingsbak met 2 plaatkoppelingen.
AUTOMAAT = met koppelomvormer.
Rijdt en schakelt effectief anders.[quote=”Kve” post=146723]
Als ik aan de 911 begin hou ik jullie op de hoogte[/quote]Hier houden we je aan hé :up:
in antwoord op: Hallo forum[quote=”bladerunner” post=146709]@911addict :applaus: :applaus:[/quote]
Idem hier : :applaus: :applaus:
in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel2