
Aangemaakte reacties
-
PROFICIAT met de aankoop! :applaus:
In antwoord op: Gezocht 964, suggesties tips?:think:
Beste, enkele maanden terug had ik contact met de garage omtrent betreffende wagen…
Hun antwoord op één van mijn vragen:
“De motor is ooit vervangen voor een 93-er (gemodificeerde) motor, dus vervangen van de cilinders was bij revisie niet noodzakelijk.”:coolness:
Back on topic.
‘Einer automobile Paris’ heeft ook 2 mooie exemplaren staan. Garage is mij echter niet gekend.
Succes met de zoektocht.
In antwoord op: Gezocht 964, suggesties tips?Hier een manuele C2 1993 in sonderwunsch kleur Dusty Mauve.
Ondertussen met BBS LM’s maar nog geen (‘deftige’, zonder regen) foto kunnen nemen…
In antwoord op: forummers met 964Als ik me niet vergis had deze bij Waalgarage geen originele motor.
In antwoord op: Gezocht 964, suggesties tips?Geert, succes met de verkoop! Schitterende wagen!! :up:
En mocht je een setje velgen zoeken voor de cabrio. Heb nog een setje liggen. Ik heb ze niet gebruikt en de betreffende wagen is de deur uit… Enkel verder gepolijst en één velg terug gemonteerd.
Je kent ze nog wel. :salut:
In antwoord op: Porsche 964 jubi 30 years editionGeert, succes met de verkoop! Schitterende wagen!! :up:
En mocht je een setje velgen zoeken voor de cabrio. Heb nog een setje liggen. Ik heb ze niet gebruikt en de betreffende wagen is de deur uit… Enkel verder gepolijst en één velg terug gemonteerd.
Je kent ze nog wel. :salut:
In antwoord op: Porsche 964 jubi 30 years editionMijn garagist heeft in het verleden ook wel eens verteld dat er een verschil is tussen links en rechts…
Momenteel is de wagen binnen voor plaatsing van de wielen.Bedankt voor de reacties. Ik hou jullie op de hoogte; Hopelijk met foto van de BBS’en onder de wagen…
In antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964Mijn garagist heeft in het verleden ook wel eens verteld dat er een verschil is tussen links en rechts…
Momenteel is de wagen binnen voor plaatsing van de wielen.Bedankt voor de reacties. Ik hou jullie op de hoogte; Hopelijk met foto van de BBS’en onder de wagen…
In antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964De 964 is voorzien van een set bilstein PSS10. Heeft dus wel mogelijkheden naar instellingen.
Deepee, volgens jou zou het dus ook moeten lukken zonder spacers?
In antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964De 964 is voorzien van een set bilstein PSS10. Heeft dus wel mogelijkheden naar instellingen.
Deepee, volgens jou zou het dus ook moeten lukken zonder spacers?
In antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964Bedankt voor de snelle reacties!
cup 1’s zijn volgens mij:
7×17 et55 (205 50 17)
8×17 et52 (255 40 17)In antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964Bedankt voor de snelle reacties!
cup 1’s zijn volgens mij:
7×17 et55 (205 50 17)
8×17 et52 (255 40 17)In antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964Nu ik weet dat foto’s opladen poepsimpel is zal ik dit hier ook eens doen. ;)
In antwoord op: knappe vrouwen en porsches deel 2