Aangemaakte reacties
-
plumber schrijft:
Een belletje geven werkt ook nog altijd hoor :lol:
Ik heb de indruk dat we in deze “moderne” wereld liever met zijn allen berichtjes sturen maar niet meer spreken met elkaar … :roll:Just my 2 cent :lol:
Is ondertussen gebeurd en antwoord is ja, maar ik weet dat ze prachtig werk leveren bij restauraties maar daarom is onderhoud noch niet hun prioriteit en dat had ik van iemand van het forum willen weten die daar al geweest was voor onderhoud.
in antwoord op: sportclassic aalstWeet er iemand of die ook onderhoud en herstellingen doen of doen ze enkel restauraties?
in antwoord op: sportclassic aalst911-lover schrijft:
Ik ben zeker dat je niet wilt weten welke stukken in welke wagens dan ook komen uit de lage loonlanden en Azië.
Het draait allemaal om de laagste prijsen winsten .Inderdaad, zeer veel mechanische en electronische componenten woorden daar gemaakt en dan onder een merknaam hier bij ons gemoteerd, zelf in onze porsches.
Het is zo dat de productie van verschillende micakleuren van alle autoproducenten nu onderbrolken is want een van de ingredienten voor de verven kwamen uit een nu verwoeste fabriek in japan.in antwoord op: Weetje over FerrariStem doorgegeven, had ook al eens hulp gevraagd voor mijn zoon en stemmen gekregen van enkele leden van het forum, it’s part of the game.
in antwoord op: hulp nodigronvos schrijft:
neen ik werk niet gratis, ben vrij beroeper maar wel correct!
km terugdraaien, accident opmaken etc, ze zijn allemaal hetzelfde, geloof meproficiat,
Ik heb al andere forums gelezen waar er kortzichtige mensen zijn maar jij spant toch de kroon,gelukkig voor jou ben je waarschijnlijk de enige met een vrij beroep op de wereld die recht van spreken heeft.(ik hoop voor jou dat je dat dan ook zelf geloofd)
Je had beter in de middeleeuwen kunnen leven dan kon je [size=5]alle[/size] autohandelaars laten verbranden als heksen, snappe wie snappe kan.in antwoord op: Gezocht 993 Turbo IN PERFECTE STAATPorsche is inderdaad een sponsor van de exclusieve Ischgl-Vip club (ben er wel geen lid van).
Als lid mag je deelnemen aan porsche testritten in de omgeving en krijg je ook een abonnement op het Porsche magazine, Reken wel op 1900 Eur inschrijving + jaarlijks 1050 Eur per persoon wel te verstaan :shock:in antwoord op: Porsche op de skipisteWat bedoel je met niets meer, branden de lichten nog en branden de lampjes van het daschbord nog?
Als dit nog het geval is, gaan ze uit terwijl je start?
Indien dit het geval is kan het de batterij zijn of een van de kabels of klemmen van de batterij, meestal de massa.
Blijft alles normaal branden is er kans dat het met de startkring te maken heeft.
Draaid de motor rond maar slaat hij niet aan dan kan het oa de dme relais zijn.
Er zijn dus nog heel wat mogelijkhedenin antwoord op: Niet meer starten 964 ,HELPIk zit een beetje met hetzelfde probleem, ik ken geen goede en betrouwbare porsche specialist in de streek van Brussel – Ternat.
Vroeger was er een in Ninove maar ik vind hierover niets meer terug.
Misschien heeft hier toch iemand een betrouwbaar adres voor mij hier in de buurt, het probleem is niet zozeer van een beetje afstand te doen voor een garage maar als het te ver is ben je steeds met twee wagens en twee personen voor uren onderweg om de wagen te brengen en daarna nog eens om op te halen.
Ik kan me inbeelden dat er wel wat uren werk is aan het onderhoud van een porsche en dus kan je moeilijk een ganse dag ter plaatse wachten.in antwoord op: Re:Gezocht, adres voor onderhoud.chris_lbr schrijft:
Wij ook niet. Want blijkbaar heeft men er geen boodschap aan dat sommige P-liefhebbers hun wagen zodanig koesteren dat ze er niet mee in de regen willen rijden.
Ik vind het ook zonde van in de regen te rijden maar achteraf heb je toch ook “plezier” van een goede poetsbeurt zeker na zo een mooie en perfect georganiseerde rit als deze, het hoort erbij vind ik.
Ik was verleden jaar van de partij en zal dit jaar ook weer aanwezig zijn maar ik hoop inderdaad ook op mooi weer.
Ik kan je wel vertellen dat enerzijds de rit fantastisch is maar ook het deelnemersveld is zeer gevarieerd en er zijn steeds prachtige exemplaren zowel oud en nieuw te bewonderen.in antwoord op: Porschen met pasen 25 april 2011Maakt wel een knap lawaai, maar uwen hond is er blijkbaar niet al te erg op gesteld :wink:
Over dat van die qaudrijders kan ik meespreken, iedereen zal op termijn over dezelfde kam geschoren worden als er cowboys tussen zitten en in onze streek zijn er al heel wat gemeenten die de quad verbieden.
Als we ergens toekomen met de quad worden we eerst argwanend bekeken maar als we dan stoppen voor paarden of vertragen voor voetgangers krijgen we ook dikwijls een glimlach en een dankteken, op andere plaatsen waar niemand te zien is geef ik toe dat ik ook wel eens doortrek al heb ik wel een standaard uitlaat.
Ik kan ze misschien wel een klein beetje verstaan want bij vooral jongere “quaders” is er buiten het lawaai nog eens de agrssieve rijstijl.
Als iedereen zijn lawaai en rijstijl aanpast aan de omstandigheden zullen er veel minder klachten en sancties komen.
Maak lawaai als ge buiten de bebouwde kom zijt of als er niemand staat te kijken want wij porschisten vinden dat lawaai en die snelheid wel leuk maar de combinatie van lawaai, snelheid + dikwijls ook afgunst om die porsche geeft bij vele mensen het gevoel alsof wij hun “agresseren” en dit zal ertoe lijden dat er vroeg of laat maatregelen volgen die iedereen zullen treffen.
Iedereen denkt dat hij de enige is die mag doen wat hij wil maar als we een beetje ons gezond verstand gebruiken en een beetje rekening houden met de anderen kunnen we toch nog lawaai maken en snel rijden zonder dat we storen en dat zal uitendelijk iedereen baten.in antwoord op: HET GELUID VERBETEREN VAN EEN 3.3 TURBO VAN 1981Ik heb ook constant een druppellader aan de 993 hangen, als ik het niet doe is de batterij na +/- 2 weken leeg. er zit wel nog een vv3 alarm op en dat verbruikt ook steeds.
Door mijn druk beroepsleven kan ik maar enkel maar soms in de weekend rijden en dit is voor mij de beste oplossing, de wagen start steeds op volle kracht zelf na verschillende weken stilstaan en de prijs van zo een druppelader weegt niet op tegen de ergernis als hij dan niet wil starten op het moment dat ge eens vrij zijt.in antwoord op: Batterij GT3Zoals beloofd de uitslag, wij zijn tot de laatste dag tweede gebleven achter 3 maar foto 7 heeft de laatstse stemnacht alleen al honderden stemmen gekregen(per uur kwamen er enkel bij hem honderden stemmen bij :shock:) en heeft zo mijn zoon naar de derde plaats geduwd.
Al bij al een zeer goed resultaat vind ik voor zijn eerste deelname want hij heeft ook zeer veel stemmen gekregen van niet vrienden en proffesionele stemmers.
Toch nog eens geweldig bedankt aan alle “stemmers” voor hun solidariteit.
Groetjes Evertin antwoord op: Stemmen gezochtBlijkbaar is de Porsche verslaving zeeeer agressief als ze eenmaal in je bloed zit, je kan geen dag meer zonder.
zeer mooie wagen waar je alle kanten mee opkunt.in antwoord op: de Geert zijne 997 cabrio TE KOOPzag er wel een tof wagenpark uit met natuurlijk een topselectie aan porsches.
in antwoord op: Polderrit Oostende 21 november 2010We zitten al op 23% en halen de eerste in, het gaat goed voorruit bedankt aan allen nog een inspanning en we halen het wel.
Evert
in antwoord op: Stemmen gezocht