Aangemaakte reacties
-
911 & Porsche World wel in het Engels, en ik vind dit bij onze Q8, zijn ze beginnen verkopen omdat ik er naar gevraagd heb, vind ik wel een goed blad.
Excellence is ook goed maar niet altijd goed verkrijgbaar, vond ik wel in een speciaal zaak.in antwoord op: porsche sceneOeps was dit topicje reeds vergeten @ Porschke, de mijne is een rode, avatar is er een fotooke van :lol:
in antwoord op: Porsche bij de Belgische RijkswachtPrachtige wagen en turbo spoiler :wink:
in antwoord op: Dichtings rubbers voor cabrioHallo XeQtoR,
Zoiets doe je in samenspraak met de verkoper, ik denk niet dat die U met zijne P eventjes laat vertrekken. Vooralleer je beslist dat dit de P is die jij zelf wilt dan kan je reeds al bepaalde punten zelf nakijken er is bvb bij Pelicanparts een kopersgids die U kan gebruiken, zie hier eens
http://www.pelicanparts.com/911/technical_specs/911_guthrie_faq.htm opgelet gaat wel over de US modellen en in het Engels (zeg maar Amerikaans) maar is reeds een leidraad die U kan leiden.
Schaf ook het boek de originele Porsche 911 aan van Peter Morgan is zowat de Porsche Bijbel mag zeker niet ontbreken in Uwe boekenkast, daarin vindt je de types met de kenmerken en hun nummers (kan je ook wel op het net vinden maar niet zoals in dit boek).Sorry dat ik hier veel naar Pelicanparts verwijs mannen (vrouwen, heb ik hier nog niet gehoord dacht ik :lol: ), maar het is nog steeds een zeer goede informatieve bron voor iemand die een beetje Engels verstaat, ik zie dat dit forum toch de laatste tijd ook aan het groeien is dankzij de inzet van Dave :D en zijn medewerkers, veel nieuwe namen erbij en Peetjes, het was dit forum die mij aangezet heeft mijne eerste P aan te schaffen (alléé het oude forum die nu erg modern is ingekleed).
Peter
Aan XeQtor prettige zoektocht, dit is reeds zo boeiend en leerrijk Uwen eerste P zoeken en nadien bllijft hij boeien, ik heb hem reeds meer dan 2 jaar en het is nog altijd een sensatie :wink: .
in antwoord op: keuring voor de verkoopKeuring laten uitvoeren door een Porsche center of een onafhankelijke Porsche specialist (je vindt er hier enkele RSR (L.E.Cars) te Baasrode bij Dendermonde vindt je hier op het forum als raadgever; Porsche-A-Parts (Rillaar bij Leuven); Willems in Zulte of andere diagnose center van VAB-Touring deze mensen kunnen U wijzen op de eventuele te verwachten kosten en problemen (carrosserie- alsook de mechanische problemen), gaat U wel ook wat kosten maar dan ben je vrij zeker van Uw aankoop.
Peter
in antwoord op: keuring voor de verkoopPrachtig, is nu het ideale weer voor met de P buiten te komen :lol:
in antwoord op: Onze PorschesHeel mooi werk, wat is er met het interieur gedaan ook geconverteerd ?
Blijkbaar als ik andere topics lees heeft U de motor ook vervangen 78 3.0 en U heeft een 3.2 of ben ik zo verkeerd :?
Peter
in antwoord op: restauratie mijn 911 van ’78Heel mooi werk, wat is er met het interieur gedaan ook geconverteerd ?
Blijkbaar als ik andere topics lees heeft U de motor ook vervangen 78 3.0 en U heeft een 3.2 of ben ik zo verkeerd :?
Peter
in antwoord op: restauratie mijn 911 van ’78Tom,
Is de aandrijfriem van je turbine goed aangespannen, alternator zit op dezelfde as en als je riem slipt dan wordt de turbine alsook de alternator niet goed aangedreven en gaat dit lampje branden. Hoe is de temperatuur van de motor ? Ik zou deze zaken eerst controleren, het is wel slecht ermee te rijden als je turbine niet genoeg koelt, slecht koeling kan tot catastrofes leiden dus eerst toch de riem nazien.
Voor meer inlichtingen i.v.m het vervangen van een alternator kijk hier eens
http://www.pelicanparts.com/techarticles/911_alt_replace/911_alt_replace.htm kan van nut zijnMotorblok moet er niet uit.
Peter
in antwoord op: Alternator is het aan het begevenT-911,
Heb je reeds al eens naar de volgende link gekeken vooralleer je er aan begint ?
http://www.pelicanparts.com/techarticles/911_targa_top_recover/911_targa_top_recover.htm
Ik ben ook geintresseerd in het eind resultaat, en hoe je er dan aan gekomen bent (liefst met zoveel mogelijk foto’s, goed voor een topic onder restauratie :D ), ik zou dit dan ook wel eens willen uitproberen.
Veel succes gewenst.
Peter
in antwoord op: Ruitenwisser interval doet het nietHallo T-911,
Je bent uit het Leuvense dan zou ik U aanraden eens bij Porsche-A-Parts te gaan bevindt zich te Rillaar, ook een goede garagist.
http://www.porsche-a-parts.com voor meer inlichtingen.
Peter
in antwoord op: 911 onderhoud in garageKnappe foto’s maar nog mooiere P-tjes, echt zeer knap ‘k geraak er niet op uitgekeken.
Peter
in antwoord op: Onze Porsches[quote=”mark986″:1lb63pkl]ziet er al HEEL netjes uit!!!![/quote]
Persoonlijk vind ik dat er hier op het forum veel nette P-tjes te vinden zijn, we hebben allemaal een voorliefde voor deze wagens en hebben daar dan ook onze duur verdiende centjes aan gespendeerd en daar willen we hopelijk nog heel lang kunnen van genieten.Jeps ik vind het ook veel beter staan met die fuchsvelgen,dan met de velgen die er op stonden
Groeten Boxster
het zijn Conti SportContact N1 banden – voor 205/55ZR16 achter 225/50ZR16, ‘k vind het aangenamer rijden dan met de 17inchers.
Groeten Peter
Porsche fanaat in hart en nieren
in antwoord op: Onze PorschesZe staan er eindelijk onder de fuchsvelgen, ik heb reeds gekleurde entercaps geplaatsts maar deze foto’s zijn nog met de zwarte, een eerste impressie. Met de geklaurde caps veel mooier foto’s volgen later.
in antwoord op: Onze Porsches[quote=”Geronimo”:m17aznwj]Ik heb ook al eens een poging ondernomen om via http://www.goca.be iets meer informatie te krijgen over het toegelaten type banden voor mijn 911-je, maar ik krijg telkens als melding : “Geen gegevens gevonden voor PVG-nummer …”. Zijn er nog Porschisten die deze ervaring delen of doe ik misschien ergens iets verkeerd :?: :?: :?: [/quote]
Ik heb het zelfde ondervonden, dus niet alleen staand.
Peter
in antwoord op: Toegelaten banden