Aangemaakte reacties

8 reacties aan het bekijken - 91 tot 98 (van in totaal 98)
    • En nog misschien een klein vraagje. In de veronderstelling dat ik hem koop, welke papieren moet ik dan zeker hebben om hem hier in te schrijven TK en douane …

      Thx,( nu kruip ik echt mijn nest in :-D D )

        Het ontbreken van de servo is spijtig genoeg geen goede zaak…
        Ik dacht dat vanaf 87 servo als optie beschikbaar was. Ik rij nu met een Corrado en die werden in 88 al standaard met servo geleverd ik veronderstelde dus dat dit zeker ook met porsche zo zou zijn.

        De reden dat ik deze porsche zoek te kopen is omdat hij ( buiten het interieur ) volledig aan mijn eisen voldoet. Zwart, mooie simpele wielen en de turbo uitbouw met spoiler. Dit alles normaal gezien in schitterende staat.

        Johan, als je het niet erg vindt zou ik idd wel het ware verhaal achter deze wagen willen weten, want het blijft toch een zware beslissing.
        Als het bv al zeker is dat ik deze niet in belgie ingeschreven krijg dan kan ik mij de reis al besparen uiteraard.

          de reden waarom ik zou opteren voor een 911 mt 964 look is voor de betrouwbaarheid.
          Correct me if i’m wrong, maar ik denk dat een 3,2 iets minder onderhoudsgevoelig is als het komt op electronica. Daarnaast zijn de eerste jaren van 964 de motors liever te mijden en dan wordt het prijsverschil enkel groter. Dan kom je snel op een 10 000 euro verschil en geef toe, daar kan je lang mee rijden hé (incl taksen, verzekering en verbuik).

          Dus moest ik 1 kiezen, ik zo gaan voor een betrouwbare 911 van de laatste jaren en dan met de 964 look ( carroserie ) want die vind ik ( persoonlijk ) gewoon knap en zeker nog modern…

            Hoe komt sidewin dan aan een gemiddelde van tussen de 16-18 liter?
            Want ik hoor hier daarnaast iedereen zeggen dat hij maar tussen de 11-13 liter mag verbruiken?

            Is er dan iets mis? Of hangt dit gewoon van motor tot motor af?

              redelijk volledig denk ik :D

              thx :wink:

                Ahja, heeft toevallig iemand een optie lijst die is geleverd in de 964? En als het zou kunnen ook met de prijzen.

                Alvast bedankt :wink:

                  Alvast bedankt voor de reacties.
                  Ken, ik heb de link volledig doorgenomen en toch weer wat nieuws geleerd. Dat van de dichtingen wist ik, maar de distributieventilatie was me vreemd. Weeral een punt meer waar ik op kan letten.

                  Als ik bij de 964 blijf heb ik keuze uit 2 modellen. De C2 en de C4. Ik denk dat ik ongeveer een beeld heb van de voor en nadelen van beide wagens, maar welke prefereren jullie? Is het bv bij 250 pk op de achterwielen niet enorm oppassen in de winter, of valt dit nog wel mee?
                  En is de C4 niet erg onderhoudsgevoelig ( met mogelijke kosten in het vooruitzicht )?

                    Ik heb idd al meermaals Johan’s site bezocht en zelfs al met hem contact gehad. Hij had zelfs een paar wagens waar ik meer dan geïntereseerd voor was, maar de tijdspanne was veel te kort.

                    Er zijn wel een paar dingen die ik in het achterhoofd hield wat deze P interessant maken. Hij is namelijk meer dan 180 maanden wat zijn inschrijvingstaksen voordelig maakt. Maar wat mij vooral het toch iets hogere bedrag voor een 964 te verantwoorden viel, is de volledige revisie. Het is gewoon belangrijk voor een wagen te hebben waar ik mee kan rijden.

                    Uiteraard blijf ik ook verder kijken :wink:

                  8 reacties aan het bekijken - 91 tot 98 (van in totaal 98)