Aangemaakte reacties
-
Goed bezig !!
Binnen een paar weken koop ik mij dan voor 15.000 euro een paar 964’s bij om een Singer en een RWB versie van te laten maken.. :popcorn:
Ik denk dat de uitleg van de post hierboven volledig juist is !
in antwoord op: Autos voor verzamelaars dalen weer in prijsGelukkig zijn de meesten wel met hoogteregeling en kosten deze units 4 keer zoveel als de “gewone” van de vorige modellen die gewoon passen !:mrgreen:
in antwoord op: 964 voorlichtenIk heb je wel eerder ontmoet Wim :D
Bedoeling is dat ik deze zelf zou blank zetten tot op metaal en dan afwerking voor carrossier.
Mijn wagen is 3 jaar geleden volledig herdaan door diezelfde man, vroeger liet ik bumpers en andere vlakken door hem schilderen die ven goed gedaan werden, voor de helft.Hij spreekt ook dat de producten veel duurder zijn geworden… maar die villa in Spanje is ook niet goedkoop in onderhoud denk ik :engeltje:
in antwoord op: Kofferklep spuitenNope, het papier is op ;)
in antwoord op: Kofferklep spuitenIk moet de eerste nog tegenkomen die enkel voor een kofferklep zijn cabine warm wil stoken….. en das maar goed ook want dat is slecht voor het milieu :D
Als hij goed gezind is 350 euro en slecht gezind was het +- 400 euro.
in antwoord op: Kofferklep spuitenNetjes !
Bekke lager en klaar :lekker:
in antwoord op: Terug na 10 jaar afwezigheid ! Steven – Porsche 964Ook mijn garagist. Heeft het zeer druk, maar na enkele dagen offerte op mail voor groot onderhoud en geen euro meer betaald met alle vervangen onderdelen naast de wagen als bewijs.
De meeste mensen die ik ken zijn klant bij hem. Ik ben er tevreden van….. en ik ben niet rap kontent !!
in antwoord op: kris Van De Brande BonheidenOok mijn garagist. Heeft het zeer druk, maar na enkele dagen offerte op mail voor groot onderhoud en geen euro meer betaald met alle vervangen onderdelen naast de wagen als bewijs.
De meeste mensen die ik ken zijn klant bij hem. Ik ben er tevreden van….. en ik ben niet rap kontent !!
in antwoord op: kris Van De Brande BonheidenDe quotes uit de 964 refreshtoration topic hebben betrekking op de LM’s die nu onder Goof zijn 964 zitten !
De maten die je boven aangeeft passen perfect op een 964, ook als hij wat lager hangt !Ter info, ik rijd nu op 8×18 ET45 en 10.25×18 ET55 en zelf dat lukt met de juist banden/camber setup :salut:
in antwoord op: Vraagje aan de “velgenkenners” – BBS 964Je kan er zonder probleem 98 in gieten. Er zijn er die dit al heel de tijd doen maar dit heeft voor een standaard 964 weinig nut.
Ik heb een andere chip steken en die vraagt om 98. De standaard is best tevreden met de gewone 95.
Dus vanaf begin 2017 gewoon 98 tanken en de staat wat extra centjes toewerpen om grotendeels hetzelfde te krijgen :roll:in antwoord op: Super 95 verdwijnt aan de pompWat mij betreft is er toch een serieus verschil in rijervaring tussen een C2 en een C4.
Op de snelweg merk je geen verschil maar om die snelweg op te rijden op een oprit met nat wegdek….
Ook het remgedrag is helemaal anders omdat er gewoon een totaal ander remsysteem op staat.
C4 voelt ook zwaarder aan in het uit accelereren.C2 is ook een stuk goedkoper in aankoop cardans :-)
in antwoord op: De 964 queesteMisschien een paar maanden te laat maar heb je deze nog ?
in antwoord op: Recaro A8 stoelen set compleetHet belangrijkste voor mij is dat de banden nergens aanlopen bij het rijden.
Dat kost wel enige tijd en rekenwerk om de juiste ET waarden en camber afstelling te vinden maar dat maakt het juist leuk.
Juist een beetje opletten met de neus aan de obstakels op de weg, voor de rest gewoon :driver:in antwoord op: 964 RefreshtorationVorige winter remsysteem volledig aangepakt met grotere remklauwen achteraan + nieuwe schijven en leidingen.
Ook een setje Alessio Speedlines opgemaakt met nieuwe bredere boorden.Hier een fotoke van hoe ze er nu uit ziet 8)
in antwoord op: 964 RefreshtorationEindelijk eens iets in mijn buurt :applaus:
Probeer er zeker bij te zijn !
in antwoord op: RLC & Fotoshoot in Sint-Pieters-Leeuw op 18 september 2016