Aangemaakte reacties
-
De echte Speedlines zijn natuurlijk de beste keuze.
Doch één van de vorige eigenaars, een rijke Duitser, baalde blijkbaar van de aandacht die Speedlines nodig hebben op gebied van onderhoud en heeft voor 993 Turbo velgen geopteerd. Geen enkel spoor van de originele Speedlines :(Het “knopje’ is een oude versie van een electronische turbo durk regelaar,
twee keuzes, die de drukleiding naar de wastegate open maakt bij een hogere turbo druk dan de druk bepaald door de mechanische veer. Deze werd in 1995 geplaatst door Roock samen met een sport katalysator en G-pipe.
Zo heb je de keuze tussen ‘mild or wild’, maw. 0.7 of 1 bar.Een foto shoot lijkt me inderdaad een goed idee turbowannes
in antwoord op: hoeveel 964 turbo’s zitten er hier tussen de leden?Hi,
965 Turbo 3.6 1994
Groeten,
Geert
in antwoord op: hoeveel 964 turbo’s zitten er hier tussen de leden?MichM3 heeft het reeds aangeduid. Een sperdiff zorgt voor bijkomende geluiden uit de aandrijving. Kijk verder een op het forum van http://www.rennlist.com bij Turbo 964.
Ook mijn Turbo 3.6 maakt aandrijvingsgeluiden die als normaal beschreven worden.Mvg,
Geert
in antwoord op: 101 vraagjes bij mijn nieuwe aankoopWel mannen, ik mag zeggen dat ik hem van dichtbij gezien heb.
Ben voorbije donderdag bij Cargraphic geweest in Landau. Ze waren alles aan het preppen voor de Tuner Grand Prix op de Hockenheim Ring.
En opnieuw de beste in de GT klasse met de 997 GT3 RSC 4.0.
http://www.cargraphic.de/index.php?/o,article,3639/:D
in antwoord op: GT3 RSR : dat wil ik nu voor circuit !Hebben jullie een specifieke samenkomst plaats?
Mvg,
Geert
in antwoord op: Porsche Days Francorchamps 2007Hi mannen,
net terug van een buitenlandse zakenreis.
Had er naar uitgekeken om er voorbije maandag bij te zijn, doch een dringende familiale oproep met ziekhuisopname heeft anders beslist.
Gelet op de foto’s, is het een schitterende dag geweest. Proficiat aan de inrichters! Ik zie jullie beslist in de nabije toekomst!Mvg,
Geert
in antwoord op: porschen met pasenLiev930,
heb je ook een nummer voor mij?
:roll:
Mvg,Geert
in antwoord op: porschen met pasenHi guys,
heb zonet overschrijving uitgevoerd.
Count me in !Mvg,
Geert
in antwoord op: porschen met pasenHanzie,
als je een nieuwe moet kopen, kijk even naar de K27 HFS.
1499,- $ = 1190,- Euro. Met invoertaks, douane en transport komt dit op
+/- 1600,- Euro. Deze turbo gaat door tot 7000 tr/min en weerstaat een turbodruk tot 1.3 bar. Laten we het echter tot maximum 1 bar houden.Mvg,
Geert
in antwoord op: vervangen turbo 964Verder is Stephen van ImagineAuto in de US een crack in turbo’s voor 930/964/965. Zijn k27 Highflow S is heel bekend.
http://www.imagineauto.com/
Meer info omtrent 964 turbo’s op het Rennlist forum voor 964 turbo’s
Echt de moeite, met heel veel informatie!
http://forums.rennlist.com/rennforums/forumdisplay.php?f=79Mvg,
Geert
in antwoord op: vervangen turbo 964Hanzie,
Is je Bosch diverter valve nog ok?
Die gaan vaak stuk en kunnen er voor zorgen dat plastic onderdelen tot bij de turbo geraken. Niet dat je je turbo vervangt om hem daarna onmiddelijk opnieuw stuk te hebben.Mvg,
Geert
in antwoord op: vervangen turbo 964Tussen 1.000 en 1.700 Euro.
Voor een revisie heb ik geen idee.
Misschine bij Turbo Service in Herk De Stad?Bij welk toerental begin je het geluid te horen?
Zou rond 2800 toeren moeten zijn.Mvg,
Geert
in antwoord op: vervangen turbo 964Er zijn nog gewone 964’s gemaakt tot en met 1994.
Geert
in antwoord op: voor de kenners